AIVOKASVAIN

huol.

Onko täällä kenelläkään tietämystä koiran aivokasvaimesta? Onko jollain kokemuksia asiasta? Tiedän siihen liittyvän mahdollisia epileptisiä kohtauksia, mutta mitä muuta siihen voi liittyä?? Mistä huomaa koiran mahdolliset kivut? Jos epilepsia lääkitys ei viä kohtauksia pois, jääkö vaihtoehdoksi vain aivokasvain???? Tarvisin pikaisia vastauksia, mieliten kokemusta omaavilta ja etenkin eläimen aivokasvaimesta, ei ihmisten. Suuri kiitos jo etukäteen.

3

10148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuore kokemus

Koirani lopetettiin kuukausi sitten aivokasvaimen takia. Sillä ei ollut epileptisiä kohtauksia ollenkaan vaan tasapainohäiriöitä jotka pahenivat viikon kuluessa pienestä horjahtamisesta siihen että se alkoi kaatuilemaan vasemmalle ja piti päätä vinosti oikealle, se myös alkoi kiertämään kehää oikealle. Kasvain (meningiooma) ei ollut isoissa aivoissa vaan aivorungossa painaen pikkuaivoja. Magneettitutkimus paljasti kasvaimen, taitaa olla ainoa keino diagnosoida kasvain. Eläinsairaala Aisti on ainoa paikka Suomessa jossa voidaan tehdä eläimelle magneettitutkimus. Se maksaa noin 800 euroa. En huomannut koirallani olleen kipuja laisinkaan, kaikki tapahtui vaan niin nopeasti.

mene Eläinsairaala Aistin sivuille: http://www.aisti.info/fin/esittelykierros.html

• aiheuttaa koiran lopettamisen

minunkin koira vuoden vanha piti lopettaa sillä suomessa ei saa edes rahalla koiralle operaatiota jossa aivokasvainta yritettäisiin poistaa.Jenkeissä sekin onnistuu nykyisin ja englannissa.

• järkyttävä kokemus

Kyllä Aistissa leikkaavat jos se ylipäänsä on mahdollista,mutta rahaa kyllä menee, onneksi on vakuutus. Minun koirallani ollut kasvain olisi kuitenkin kasvanut takaisin ja oli niin pahassa paikassa ettei koira olisi varmaankaan selvinnyt siitä. Aistissa olevat neurologit ovat Suomen parhaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3984
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2679
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2667
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2363
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      312
      2220
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1949
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1582
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1487
    Aihe