ER-6N

Kawa123

Onko kellään kyseistä pyörää? Olen itse hankkimassa -07 vuoden mallia. Hyviä arvosteluja on saanut mutta mites nyt muiden mielipiteet jakaantuu.

3

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rub Your balls

      Mielestäni hyvä harjoistuspyörä. Ulkonäkö on sellainen, että siitä joko tykkää tai ei.

      Eka pyörä kannattaa ostaa ulkonäön ja saundien perusteella ja vanhempana sitten se järkivehje....

    • suhari_:

      Itselää ollut uudesta 06 erkki ja hyvä pyörä edelleen. tehoa suomen olosuhteisiin aivan tarpeeksi vaikka ainahan sitä enemmänkin voisi olla. loistava pyörä ajaa mutkatetitä vaikka vähän räväkämmäläkin vauhdilla. omassa pyörässä kawan oma pieni pleksi ja sen turvin motariajokaan ei tee tuskaa. ainoa selkeä miinus on että etupää voisi olla vähän jämäkämpi, mutta kyllä tuollakin pärjää. eli voin suositella!

      • Jyyty

        Olen viime kesän ajanut ER6N:llä, ja minusta se on hyvä pyörä, mulla on siinä LeoVincen kevyempi putki alla ja ihan kivat papatukset, luulee että olis isompikin pyörä tulossa kun ääniä kuuntelee.
        Pleksi esdessä auttaa kovemmissa nopeuksissa, vaikka luulisi semmoisen pienen läpyskän mitään auttavan, mutta kyllä auttaa. Asensin hukkerin taakse, kun tuntui, että kaikki kura lentää niveliin on kivempi pestä kun ei tarvise hammasharjaa käyttää. Itse olen tykännyt pyörästäni, suosittelen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe