Dna vähensi väkeään 100 nyt Sonera pistää "paljon
paremmaksi" Danalla sentään vielä palvellaan mm.puhelut asiakaspalveluun ilmaiset omille asiakkaille.Iltalehti antaa ymmärtää että Soneran palvelupuoli alkaa heiketä näin massiivisten irtisanomisten myötä.
Voiko se sitä nykytasosta enää tehdä sehän on nytkin pelkkää rahastusta kun ihmiset odottelevat linjoilla useita minuutteja.
On kyllä outoa eikö tälläiseen touhuun mikään kuluttajan suoja enää ylety,onhan pääasiassa vika aina operaattorin päässä kun sinne joutuu soittelemaan,vai soiteleeko ihmiset huvikseen,jos niin sitten on sanottava että huvinsa kullakin.
Sonera irtisanoo 318
13
654
Vastaukset
- paskaa..
Ensinnäkin DNA IRTISANOO 10% koko henkilökunnastaan, Sonera siirtää 318 henk. osaamiskeskukseen josta osa saa töitä talon sisällä uusiin tehtäviin..!
Teliasoneralle on 12/2008 29000 henkilöä töissä, joten tuo "paljon paremmaksi" laittaminen oman ihan oman pienen pääsi laskelmia..=)
Suurin osa viosta on asiakkaan omista koneista, taloyhtiöiden ja langojen pituuksista johtuvia vikoja joihin Sonera ei voi vaikuttaa..!!
Pysy faktoissa tai ole hiljaa kun et asioista mitään tiedä..!- nimi?
Entä puhelut Danalla ainakin ilmaiset mm.asiakaspalveluun omille asiakkaille(vai soitaisitko jostain muusta liittymästä sinne jos olisit k.o.puljun asiakas,varmaan soitaisitkin)
Edellämainitsmasi väitteesi että suurin osa vioista johtuu asiakaan koneista tai muusta kuin Sonerasta on kyllä niin naurettava väite että sun juttuja ei juuri voi todesta ottaa.Harvalla todellakaan on sinne mitään intressiä soitella huvikseen vikoja "mooseksen" aikaisessa teknikassa on yksinkertaisesti aivan liikaa ja jotenkin vielä ymmärtäisin jos puhelut asiakaspalveluun olisi maksullista mutta jonotus joka kestää ylensä useita minutteja maksaa sekin.Se on kaikkea muuta kuin asiakaspalvelua.
Kaiken huipuksi Sonera on ainoa operaattori joka perii paperilaskustakin erillisen maksun(ei edes ELISA).Ruotsalaisfirma on valinnut selkeästikkin
rahastuslinjan jossa asiakas on lähes aina maksaja tätä sanottiin aiemmin palveluksi.Asiakaspalvelulle nykypäivää vastaavampi nimi olisi mielestäni Rahastuspalvelu. - niin..
nimi? kirjoitti:
Entä puhelut Danalla ainakin ilmaiset mm.asiakaspalveluun omille asiakkaille(vai soitaisitko jostain muusta liittymästä sinne jos olisit k.o.puljun asiakas,varmaan soitaisitkin)
Edellämainitsmasi väitteesi että suurin osa vioista johtuu asiakaan koneista tai muusta kuin Sonerasta on kyllä niin naurettava väite että sun juttuja ei juuri voi todesta ottaa.Harvalla todellakaan on sinne mitään intressiä soitella huvikseen vikoja "mooseksen" aikaisessa teknikassa on yksinkertaisesti aivan liikaa ja jotenkin vielä ymmärtäisin jos puhelut asiakaspalveluun olisi maksullista mutta jonotus joka kestää ylensä useita minutteja maksaa sekin.Se on kaikkea muuta kuin asiakaspalvelua.
Kaiken huipuksi Sonera on ainoa operaattori joka perii paperilaskustakin erillisen maksun(ei edes ELISA).Ruotsalaisfirma on valinnut selkeästikkin
rahastuslinjan jossa asiakas on lähes aina maksaja tätä sanottiin aiemmin palveluksi.Asiakaspalvelulle nykypäivää vastaavampi nimi olisi mielestäni Rahastuspalvelu.Ensinnäkin se aspaan soittaminen maksaa vain matkapuhelin tai paikallisverkkomaksun, ja sen maksun saa se operaattori jolla soitetaan, ei siis Sonera jollei sillä liittymällä soita, piste...!!
Paperilaskusta veloitetaan vain nettiyhteyksissä, ei puhelinlaskuissa, ota asioista selvää ennen kuin vuodatat tuota samaa skeidaa..! - on tämä
niin.. kirjoitti:
Ensinnäkin se aspaan soittaminen maksaa vain matkapuhelin tai paikallisverkkomaksun, ja sen maksun saa se operaattori jolla soitetaan, ei siis Sonera jollei sillä liittymällä soita, piste...!!
Paperilaskusta veloitetaan vain nettiyhteyksissä, ei puhelinlaskuissa, ota asioista selvää ennen kuin vuodatat tuota samaa skeidaa..!Sihän ny sälli oot Soneralle asiakaspalveluun soittaminen maksaa aina myös jonotus.
Danalle soittaminen omasta liitymästä soitettuna on ILMAISTA.
Etkö nyt faktojakaan tajua ota selvää en voi tätä
täällä sulle rautalangastakaan vääntää.
Eli ilmainen ja matkapuhelinmaksu/minutti siinä on mielestäni suuri ero.
Turha sitä on kiistää vaikka "rikasta" vissiin sielä leikitkin. - jeesus mikä
on tämä kirjoitti:
Sihän ny sälli oot Soneralle asiakaspalveluun soittaminen maksaa aina myös jonotus.
Danalle soittaminen omasta liitymästä soitettuna on ILMAISTA.
Etkö nyt faktojakaan tajua ota selvää en voi tätä
täällä sulle rautalangastakaan vääntää.
Eli ilmainen ja matkapuhelinmaksu/minutti siinä on mielestäni suuri ero.
Turha sitä on kiistää vaikka "rikasta" vissiin sielä leikitkin.daiju sä olet, etkö ymmärrä kirjoitusta vai mikä vitun sokea Sonerafanaatikko sä olet..?
Aspaan soitto maksaa, so what.. niin sen kerroinkin, mutta mitä vitun väliä sillä on jos se maksaa muutamia centtejä. Viidentoista vuoden aikana en ole varmaankaan kuin kolme kertaa soittanut operaattorille, mun puolesta vois maksaa vaikka enemmänkin niin linjat pysyis vapaina kaiken maailman turhan puhujilta..! - anti-sånera
niin.. kirjoitti:
Ensinnäkin se aspaan soittaminen maksaa vain matkapuhelin tai paikallisverkkomaksun, ja sen maksun saa se operaattori jolla soitetaan, ei siis Sonera jollei sillä liittymällä soita, piste...!!
Paperilaskusta veloitetaan vain nettiyhteyksissä, ei puhelinlaskuissa, ota asioista selvää ennen kuin vuodatat tuota samaa skeidaa..!Kuka soittaa toisen operaattorin liittymästä såneran aspaan?
Tietysti jos yksikään såneran liittymä ei toimi niin pakkohan silloin on soittaa muusta liittymästä.
Eli käytännössä sånera saa nekin rahat.
Ei sillä että kannattaisin maksutonta aspaa, koska aspaan ilmeisesti soittelee pääasiassa samat torvelot, jotka kämmäävät kaikkia asiat ihan itse.
såneran puhelinliittymissä on niin järjettömät hinnat, että kyllä niihin hintoihin jo pitääkin sisältyä paperilasku. - ilves1234
TeliaSoneran henkilökunnasta 19% on Suomessa (TeliaSonera Annual Report 2007)
Suomen osuus TeliaSoneran henkilökunnasta (v 2002: 29173) on siis luokkaa 5500 henkeä.
Tarkempaakin tietoa löytynee, kuin e.m. raportti. - mä olen
anti-sånera kirjoitti:
Kuka soittaa toisen operaattorin liittymästä såneran aspaan?
Tietysti jos yksikään såneran liittymä ei toimi niin pakkohan silloin on soittaa muusta liittymästä.
Eli käytännössä sånera saa nekin rahat.
Ei sillä että kannattaisin maksutonta aspaa, koska aspaan ilmeisesti soittelee pääasiassa samat torvelot, jotka kämmäävät kaikkia asiat ihan itse.
såneran puhelinliittymissä on niin järjettömät hinnat, että kyllä niihin hintoihin jo pitääkin sisältyä paperilasku.soittanut aspaan muulla liittymällä kun puhelin on hukkunut ja liittymä pitänyt sulkea, SIM-kortti lakkasi toimimasta, väärän PIN-koodin jälkeen jne...!
- näi se menee!
jeesus mikä kirjoitti:
daiju sä olet, etkö ymmärrä kirjoitusta vai mikä vitun sokea Sonerafanaatikko sä olet..?
Aspaan soitto maksaa, so what.. niin sen kerroinkin, mutta mitä vitun väliä sillä on jos se maksaa muutamia centtejä. Viidentoista vuoden aikana en ole varmaankaan kuin kolme kertaa soittanut operaattorille, mun puolesta vois maksaa vaikka enemmänkin niin linjat pysyis vapaina kaiken maailman turhan puhujilta..!Älähän nyt liioittele,sä olet ollu kapaloissa 15 vuotta sitten johan toi so what sen kertoo ettet silloin vielä Sonerasta ole edes unta nähny.
Sulla joku frendi tai muu on korkeintaan siellä töissä.Osakeenemmistöhän on joka tapauksessa "ruottalaisilla" ja se näkyy näissä "sika" kalliissa Soneran tuotteissa ja rahastuksissa.Palveluakin joku voisi kaivata mutta sitähän ei ole,ainoastaan rahastusta. - Sonera on ruotsalainen
ilves1234 kirjoitti:
TeliaSoneran henkilökunnasta 19% on Suomessa (TeliaSonera Annual Report 2007)
Suomen osuus TeliaSoneran henkilökunnasta (v 2002: 29173) on siis luokkaa 5500 henkeä.
Tarkempaakin tietoa löytynee, kuin e.m. raportti.Ja vielä. Teliasonera on ruotsalainen yhtiö. Sonera on Teliasonera Finlandin apunimi. Kyseessä on siis täysin ruotsalainen yhtiö, vaikka Suomessa on työntekijöitä ja osakkeenomistajia. Pääkonttorin paikka ratkaisee. Suomalaisia matkapuhelinyhtiöitä ovat DNA ja Elisa.
Nokia on suomalainen yhtiö, vaikka työntekijöistä enin osa ulkomailla ja osakkeenomistajistakin suunnilleen 90 %. - kaikin osin
" Sonera siirtää 318 henk. osaamiskeskukseen josta osa saa töitä talon sisällä uusiin tehtäviin..!"
Monoa ne sieltä saavat, jos eivät itse osaa irtisanoutua. Tunnen asian omakohtaisesti.
Miksi tuot koko Teliasoneran henkilöstömäärän esille vertaillessasi Suomesta irtisanottavaa määrää? Miksi et kerro, miten iso on Teliasoneran henkilöstön määrä Suomessa? Levitätkö käsitystä, että Teliasonera ei irtisano/ole irtisanonut muissakin maissa henkilöstöään? - on noin
kaikin osin kirjoitti:
" Sonera siirtää 318 henk. osaamiskeskukseen josta osa saa töitä talon sisällä uusiin tehtäviin..!"
Monoa ne sieltä saavat, jos eivät itse osaa irtisanoutua. Tunnen asian omakohtaisesti.
Miksi tuot koko Teliasoneran henkilöstömäärän esille vertaillessasi Suomesta irtisanottavaa määrää? Miksi et kerro, miten iso on Teliasoneran henkilöstön määrä Suomessa? Levitätkö käsitystä, että Teliasonera ei irtisano/ole irtisanonut muissakin maissa henkilöstöään?6000 henkilöä töissä, ei se silti vastaa aloittajan 10% koko väestä mitä hän piti pienenä DNA:lla jolla on 1000 henkilöä..!
Osaamiskeskuksen toimivuudesta en ota kantaa, mutta on sekin parempi kuin muiden suoraa kädeltä kenkää antaminen, siitä ollaan varmaan samaa mieltä..?
Porukkaa potkitaan/siirretään ulos joka puolella firmaa, myös muissa yrityksissä, moni muu firma tekee sen vaan rankemmalla kädellä, siitäkin voidaan varmaan olla samaa mieltä..? - olellilinen ero!!
mä olen kirjoitti:
soittanut aspaan muulla liittymällä kun puhelin on hukkunut ja liittymä pitänyt sulkea, SIM-kortti lakkasi toimimasta, väärän PIN-koodin jälkeen jne...!
Sehän nyt on aivan sama millä liittymällä soitat aspaan jos hukkaat puhelimesi.Ilmaiseksi nämä tilanteet voi hoitaa vain dna.n kautta .Jos kännykkä siis sulta hukkuu niin lainaa kaverin kännykkää jolta varmistat ensin että hänellä on dna.liittymä.Muussa tapauksessa sinä /ainakin kaverisi on aina maksaja kun asia selvitetään.
Sonera ja Elisa ovat maksullisia DNA asiakaspalvelu on ILMAINEN ja sitähän voi hyvällä syyllä kutsua palveluksi(aspa)Soneralla ja Elisalla palvelua parempi nimi voisi olla RASPA
eli rahastuspalvelu,koska molemmilla operaattoreilla jopa linjoilla odettelu on maksullinen.Danalla kaikki jonotus ja koko puhelu on ILMAISTA tätä kutsuisin asiakaspalveluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818