"Sisään kävelijät"

Kiinnostaisi lukea heistä suomeksi ihan asiallaista tekstiä sillä-> Lähelläni on tapaus joka kaksi vuotta sitten muuttui tunnin aikana persoonaltaan aivan päivastaiseksi. Hän oli hyvä auttava ihminen nuori nainen jonka elämä- luulisin vapaaehtoisesti muuttui.
Tämän muutos toi seuraavaa, hän jätti lapsensa kylmästi heitteille. Ei päästänyt kotiin.vanhin 9v. Alkoi dokaamaan, seksuaalinen moraali alle nollan. Katkaisi kaikki välinsä sukulaisiin niin vanhempiinsa kuin sisaruksiin.
Vanhemmat ja sisaret ovat lojaaleja odottaen ettää palaisi ennalleen.
Jostain syystä viikko sitten muistin joskus jostain lukeneeni että on sellaisia sisäänkävelijöitä, jotka ottavat jonkun kehon haltuunsa.
Haluaisin tutustua aiheseen suomeksi - Sillä eikös Hamletkin sanonut. Paljon on maailmassa mitä ihmisjärki ei ymmärrä.

7

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olemassa.

      Heitä on, ja sinä voit käyttää heistä modernia nimeä walk-ins tai sisäänkävelijät, mutta he eivät ole mitään muuta kuin vain samoja olentoja, joita ennen kutsuttiin pahoiksi hengiksi eli demoneiksi, eivätkä he kavahda tai tottele mitään muuta kuin Jeesuksen Kristuksen nimeä.

      • googlettamalla ei löytynyt kuin unissa kävelijöitä.Ei myöskää hakemalla sisäänkävijä/t
        Muistaakseni kaukonäkijöistä on kirja - niin onko sisään kävelijöistä.


      • Pakanainen

        sellaista ektoplasma aineesta olevia ihmisen näköisiä olentoja?


      • Pakanainen
        maagikko kirjoitti:

        googlettamalla ei löytynyt kuin unissa kävelijöitä.Ei myöskää hakemalla sisäänkävijä/t
        Muistaakseni kaukonäkijöistä on kirja - niin onko sisään kävelijöistä.

        sekä muista huuhaa-jutuista. Sisäänkävelijöistä en erikseen muista että olisi kirjoitettu, eiköhän ne mene saman hömpänpömpän ilmiön alle.


      • Jeesuksen nimeä?

        Mitä kristinuskosta olen käsittänyt ja tiedän, niin vain uskovilla on valta käyttää Jeesuksen nimeä, että vapauttaa tuollaisista tilanteista (jos nyt kyseessä on demoni, riivaaja, mikä lie.. eikä tuo nainen ole vain halunnut muuttaa elämänsä tyyliä). Ainakin olen käsittänyt, että ei-uskovat/maagikot eivät pysty Jeesuksen nimeä käyttämään.

        Kait sama juttu ku k-kaupan kassa ei voi papin puolesta lyödä nimeä avioliittopaperiin.


      • Jeesuksen nimeä? kirjoitti:

        Mitä kristinuskosta olen käsittänyt ja tiedän, niin vain uskovilla on valta käyttää Jeesuksen nimeä, että vapauttaa tuollaisista tilanteista (jos nyt kyseessä on demoni, riivaaja, mikä lie.. eikä tuo nainen ole vain halunnut muuttaa elämänsä tyyliä). Ainakin olen käsittänyt, että ei-uskovat/maagikot eivät pysty Jeesuksen nimeä käyttämään.

        Kait sama juttu ku k-kaupan kassa ei voi papin puolesta lyödä nimeä avioliittopaperiin.

        Minä pystyn käyttämään Jeesuksen nimeä siinä missä joku toinenkin. En ole koskaan kirjoituksissani epäillyt etteikö hän olisi ollut olemassa. Olen epäillyt uskovia jotka laittavat Jeesuksen suuhun omia toivomuksiaan. Olen seissyt sellaisen edessä mistä et osaa edes kuvitella. Ja tulen joka sanani vastaamaan ajallani.


    • on..

      ns. sivupersoonailmiö. Ihmisen oma alitajunta luo sivupersoonan joka syrjäyttää valvepersoonan mikäli viimemainittu on liian heikko. Liittyy poikkeuksetta skizofreeniseen mielisairauteen. Ei siis mitään yliluonnollista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe