"Sisään kävelijät"

Kiinnostaisi lukea heistä suomeksi ihan asiallaista tekstiä sillä-> Lähelläni on tapaus joka kaksi vuotta sitten muuttui tunnin aikana persoonaltaan aivan päivastaiseksi. Hän oli hyvä auttava ihminen nuori nainen jonka elämä- luulisin vapaaehtoisesti muuttui.
Tämän muutos toi seuraavaa, hän jätti lapsensa kylmästi heitteille. Ei päästänyt kotiin.vanhin 9v. Alkoi dokaamaan, seksuaalinen moraali alle nollan. Katkaisi kaikki välinsä sukulaisiin niin vanhempiinsa kuin sisaruksiin.
Vanhemmat ja sisaret ovat lojaaleja odottaen ettää palaisi ennalleen.
Jostain syystä viikko sitten muistin joskus jostain lukeneeni että on sellaisia sisäänkävelijöitä, jotka ottavat jonkun kehon haltuunsa.
Haluaisin tutustua aiheseen suomeksi - Sillä eikös Hamletkin sanonut. Paljon on maailmassa mitä ihmisjärki ei ymmärrä.

7

1129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olemassa.

Heitä on, ja sinä voit käyttää heistä modernia nimeä walk-ins tai sisäänkävelijät, mutta he eivät ole mitään muuta kuin vain samoja olentoja, joita ennen kutsuttiin pahoiksi hengiksi eli demoneiksi, eivätkä he kavahda tai tottele mitään muuta kuin Jeesuksen Kristuksen nimeä.

• googlettamalla ei löytynyt kuin unissa kävelijöitä.Ei myöskää hakemalla sisäänkävijä/t
        Muistaakseni kaukonäkijöistä on kirja - niin onko sisään kävelijöistä.

• Pakanainen

sellaista ektoplasma aineesta olevia ihmisen näköisiä olentoja?

• Pakanainen
        maagikko kirjoitti:

googlettamalla ei löytynyt kuin unissa kävelijöitä.Ei myöskää hakemalla sisäänkävijä/t
        Muistaakseni kaukonäkijöistä on kirja - niin onko sisään kävelijöistä.

sekä muista huuhaa-jutuista. Sisäänkävelijöistä en erikseen muista että olisi kirjoitettu, eiköhän ne mene saman hömpänpömpän ilmiön alle.

• Jeesuksen nimeä?

Mitä kristinuskosta olen käsittänyt ja tiedän, niin vain uskovilla on valta käyttää Jeesuksen nimeä, että vapauttaa tuollaisista tilanteista (jos nyt kyseessä on demoni, riivaaja, mikä lie.. eikä tuo nainen ole vain halunnut muuttaa elämänsä tyyliä). Ainakin olen käsittänyt, että ei-uskovat/maagikot eivät pysty Jeesuksen nimeä käyttämään.

Kait sama juttu ku k-kaupan kassa ei voi papin puolesta lyödä nimeä avioliittopaperiin.

• Jeesuksen nimeä? kirjoitti:

Mitä kristinuskosta olen käsittänyt ja tiedän, niin vain uskovilla on valta käyttää Jeesuksen nimeä, että vapauttaa tuollaisista tilanteista (jos nyt kyseessä on demoni, riivaaja, mikä lie.. eikä tuo nainen ole vain halunnut muuttaa elämänsä tyyliä). Ainakin olen käsittänyt, että ei-uskovat/maagikot eivät pysty Jeesuksen nimeä käyttämään.

Kait sama juttu ku k-kaupan kassa ei voi papin puolesta lyödä nimeä avioliittopaperiin.

Minä pystyn käyttämään Jeesuksen nimeä siinä missä joku toinenkin. En ole koskaan kirjoituksissani epäillyt etteikö hän olisi ollut olemassa. Olen epäillyt uskovia jotka laittavat Jeesuksen suuhun omia toivomuksiaan. Olen seissyt sellaisen edessä mistä et osaa edes kuvitella. Ja tulen joka sanani vastaamaan ajallani.

• on..

ns. sivupersoonailmiö. Ihmisen oma alitajunta luo sivupersoonan joka syrjäyttää valvepersoonan mikäli viimemainittu on liian heikko. Liittyy poikkeuksetta skizofreeniseen mielisairauteen. Ei siis mitään yliluonnollista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      192
      6756
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      156
      1965
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      53
      1169
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1051
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1015
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      947
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      918
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe