Käärmeviina

onko sitä

Onko phuketissa sitä käärmeviinaa jossain,jossa on käärme sisällä vai miten se nyt meni?? tuli tässä vaan mieleen.. saako sellaisen pullon tuoda suomeen? hui... :)

9

2150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä saapi

Mexicosta

• yrjokaarle

hae sieltä

• ota sellasesta

pullosta kuva mukaan ja kysy. Jos ei ole hyllyssä niin kyllä ne tekee.

• joku nyt

... asiallisesti ja kertoisi onko sitä myynnissä? Kiitos!

• löytyä aaapp

olin kuukausi sitten phuketissa patogilla mutta ei tullut tarkastettua löytyykö käärmeviinaa patikselta kyllä löytyy joten voi sitä olla phuketissaki pitää vain etsiä kaupoita luulisin löytyvän viina sinänsä on ihan kohtalaista juoda ja maku on ihan siedettävä itse olen juonut patiksella ja saigonissa kotona on vielä yksi pullo jota en oo vielä korkannut. katsele kauppojen hyllyjä

• kannattaa mennä paikan http://www.phuket.fi/midnight/sun/home.htm
      vastapäätä viinakauppa josta paikallisetkin kantaa viinaa. Nähtävästi saa ainakin pikku varoitusajalla.

Saako Suomeen tuoda??. Kai se riippuu käärmeestä.

• muikkokukkooo

jos reissusi highlight on löytää thaimaahan suuntautuvalla matkalla käärmeviinaa, niin mietippä reissua vielä kerran. Ehkäpä parempi ratkaisu olisi etsiä alkukesästä täältä suomesta ja lähinnä maaseudulta kyykäärme ja pistät sen vaikkapa kossupulloon. Rahasi säästyvät ja ei tarvi käärmeviinaa ulkomailta lähteä hakemaan. Tuon litkun juotuasi pääset kyllä "astraalimatkalle" ja matkustelet liidellen paikasta toiseen.
      Yhteenvetona siis, unohda reissu Phukettiin ja jätä se jollekin joka lähdössä nauttimaan Thaimaasta muun kuin viinan merkeissä. Tällä väliin voit konttailla irvin hattu päässä jossakin kivikossa Suomessa käärmettä etsimässä pulloosi ja rahaa taskussasi riittää seuraaviinkin eksoottisiin litku laimennoksiin.

• pitkän

Haista sinä paska! mä ihan ajattelin pulloa koristeeksi. Mitä se sulle kuuluu,pidä naama kiinni,niin on parempi. ps: en edes juo viinaa.

• Kanarianjuntitthaimaassa

HEHE
        Samaa mieltä kanssasi.Kyllä Thaimaa muistuttaa jo liikaa kanarian saaria kaikenlaisine urpoineen ja juntteineen.Onneksi siellä käy vielä kuitenkin fiksua ja asiallistakin porukkaa, joten peukut heille, mutta kyllä sekaan tosiaan monenlaista tapausta mahtuu ikävä kyllä.
        Viestin aloittajalle: Käärmeviinaa koristeeksi kirjahyllyyn? What the motherfxxxx are you doing. Tosi mahtavaa HEI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe