Onko phuketissa sitä käärmeviinaa jossain,jossa on käärme sisällä vai miten se nyt meni?? tuli tässä vaan mieleen.. saako sellaisen pullon tuoda suomeen? hui... :)
Käärmeviina
9
2035
Vastaukset
- sitä saapi
Mexicosta
- yrjokaarle
hae sieltä
- ota sellasesta
pullosta kuva mukaan ja kysy. Jos ei ole hyllyssä niin kyllä ne tekee.
- joku nyt
... asiallisesti ja kertoisi onko sitä myynnissä? Kiitos!
- löytyä aaapp
olin kuukausi sitten phuketissa patogilla mutta ei tullut tarkastettua löytyykö käärmeviinaa patikselta kyllä löytyy joten voi sitä olla phuketissaki pitää vain etsiä kaupoita luulisin löytyvän viina sinänsä on ihan kohtalaista juoda ja maku on ihan siedettävä itse olen juonut patiksella ja saigonissa kotona on vielä yksi pullo jota en oo vielä korkannut. katsele kauppojen hyllyjä
kannattaa mennä paikan http://www.phuket.fi/midnight/sun/home.htm
vastapäätä viinakauppa josta paikallisetkin kantaa viinaa. Nähtävästi saa ainakin pikku varoitusajalla.
Saako Suomeen tuoda??. Kai se riippuu käärmeestä.- muikkokukkooo
jos reissusi highlight on löytää thaimaahan suuntautuvalla matkalla käärmeviinaa, niin mietippä reissua vielä kerran. Ehkäpä parempi ratkaisu olisi etsiä alkukesästä täältä suomesta ja lähinnä maaseudulta kyykäärme ja pistät sen vaikkapa kossupulloon. Rahasi säästyvät ja ei tarvi käärmeviinaa ulkomailta lähteä hakemaan. Tuon litkun juotuasi pääset kyllä "astraalimatkalle" ja matkustelet liidellen paikasta toiseen.
Yhteenvetona siis, unohda reissu Phukettiin ja jätä se jollekin joka lähdössä nauttimaan Thaimaasta muun kuin viinan merkeissä. Tällä väliin voit konttailla irvin hattu päässä jossakin kivikossa Suomessa käärmettä etsimässä pulloosi ja rahaa taskussasi riittää seuraaviinkin eksoottisiin litku laimennoksiin.- pitkän
Haista sinä paska! mä ihan ajattelin pulloa koristeeksi. Mitä se sulle kuuluu,pidä naama kiinni,niin on parempi. ps: en edes juo viinaa.
- Kanarianjuntitthaimaassa
HEHE
Samaa mieltä kanssasi.Kyllä Thaimaa muistuttaa jo liikaa kanarian saaria kaikenlaisine urpoineen ja juntteineen.Onneksi siellä käy vielä kuitenkin fiksua ja asiallistakin porukkaa, joten peukut heille, mutta kyllä sekaan tosiaan monenlaista tapausta mahtuu ikävä kyllä.
Viestin aloittajalle: Käärmeviinaa koristeeksi kirjahyllyyn? What the motherfxxxx are you doing. Tosi mahtavaa HEI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394612- 522151
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521641Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151639Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621620Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671077- 671073