Kosiminen

miten/missä

kertokaas naiset tämmöselle äijjän köriläälle,joka ei tajuu romantiikasta oikein mitään,että mikä olis teidän mielestä kaikkein romanttisin tapa kosia ja missä/miten?

5

1675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s5jh7k7

      toki meitä naisia on moneen lähtöön ja joillekin se ainoa oikea tapa on suurieleisesti, itse taas olen sitä mieltä, ettei tarvitse mitään erikoista, kosinta itse tekee siitä hetken, mutta pääasia että ootte kahden, ei mitään häslinkiä, ei ravintolassa, se on jo aika klisee.. jos teillä on joku paikka, vei tyttö kävelylle sinne.. tee ruokaa ja tarjoa jälkiruuaksi itsesi... loppuelämäksi.. ei parane miettiä liikaa, tai menee hankalaksi! Onnea!

    • johonkin jännään paikkaan k...

      kuten avaimenperään,tai vitamiinipurkkiin...ja kun naises löytää sen ja tulee kysyyn mikä se on,kosi.

    • tyylisesti

      Millainen puolisosi on "tyyliltään"? Keksi jotain joka liittyy hänelle tärkeään asiaan, esim. harrastukseen, niin hän näkee että arvostat häntä.

      Minä olen urheilijatyyppiä ja rakastan luontoa. Mieheni kosi minua iltamyöhään lenkkipolulla, kun olimme kävelyllä. Polvistui viereeni yhtäkkiä ja luulin jo että hän sai jonkun kohtauksen.. Täydellinen yllätys! Kun pujotimme sormukset sormiin, sammuivat valot lenkkipolulta ja jäimme katselemaan ihanaa tähtitaivasta. Ajoitus oli täydellinen ja mies suunnitellut tapahtuman aika tarkkaan. Oli myös kysynyt asiasta etukäteen isältäni, mikä oli mielestäni tosi hieno ele :)

      • Pidän Kii

        Siis aivan ihana kosinta! :) Itsekin olen urheilullinen ja samoin myös mieheni. Toivoisin, että jonakin päivänä hän onnistuisi yllättämään minut samalla tyylillä


    • klgdfklgdgkl

      Ensin vedät ihan törkeet lärvit ja siitä se sitten lähtee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe