Kosiminen

miten/missä

kertokaas naiset tämmöselle äijjän köriläälle,joka ei tajuu romantiikasta oikein mitään,että mikä olis teidän mielestä kaikkein romanttisin tapa kosia ja missä/miten?

5

1717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s5jh7k7

toki meitä naisia on moneen lähtöön ja joillekin se ainoa oikea tapa on suurieleisesti, itse taas olen sitä mieltä, ettei tarvitse mitään erikoista, kosinta itse tekee siitä hetken, mutta pääasia että ootte kahden, ei mitään häslinkiä, ei ravintolassa, se on jo aika klisee.. jos teillä on joku paikka, vei tyttö kävelylle sinne.. tee ruokaa ja tarjoa jälkiruuaksi itsesi... loppuelämäksi.. ei parane miettiä liikaa, tai menee hankalaksi! Onnea!

• johonkin jännään paikkaan k...

kuten avaimenperään,tai vitamiinipurkkiin...ja kun naises löytää sen ja tulee kysyyn mikä se on,kosi.

• tyylisesti

Millainen puolisosi on "tyyliltään"? Keksi jotain joka liittyy hänelle tärkeään asiaan, esim. harrastukseen, niin hän näkee että arvostat häntä.

Minä olen urheilijatyyppiä ja rakastan luontoa. Mieheni kosi minua iltamyöhään lenkkipolulla, kun olimme kävelyllä. Polvistui viereeni yhtäkkiä ja luulin jo että hän sai jonkun kohtauksen.. Täydellinen yllätys! Kun pujotimme sormukset sormiin, sammuivat valot lenkkipolulta ja jäimme katselemaan ihanaa tähtitaivasta. Ajoitus oli täydellinen ja mies suunnitellut tapahtuman aika tarkkaan. Oli myös kysynyt asiasta etukäteen isältäni, mikä oli mielestäni tosi hieno ele :)

• Pidän Kii

Siis aivan ihana kosinta! :) Itsekin olen urheilullinen ja samoin myös mieheni. Toivoisin, että jonakin päivänä hän onnistuisi yllättämään minut samalla tyylillä

• klgdfklgdgkl

Ensin vedät ihan törkeet lärvit ja siitä se sitten lähtee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe