Moikka!
Onko kellään kokemuksia Seinen iltaristeilyistä? Kuinka buukattuja ovat ja onko eroa eri risteilyfirmojen välillä.
Entä Eiffel -torni? Kannattaako sinne edes illalla yrittää mennä vai joutuuko jonottamaan kohtuuttoman kauan? Aamulla kaiketi ei ole niin ruuhkaista, mutta iltanäkymä olisi tietysti hieno nähdä. Jos illalla menee, kannattaako mennä vasta mahd. myöhään?
Seinen risteilyistä
2
936
Vastaukset
- alas risteilijöiden
päälle. kannattaa siis olla siltojen kohdalla katoksen alla. Me olimme kesällä valitettavasti sellaisella avopaatilla, joten saimme vettä niskaan. Sää oli hieno, joten ei ollut sateenvarjoakaan mukana. Valokuvaaja otti meistä hienon kuvan,jossa taustana eiffeli, joka on nyt meillä piirongin päällä.
- Pariisin matkaaja
Itselläni on kokemusta vain suurimman, Bateaux Mouches firman risteilyistä. Ruuan laatu on kohtuullinen ja ympäristö tietysti upea. Oleme aina käyneet ostamassa liput muutaman päivän ennakkoon ohikävellessämme ja aina olemme saaneet.
http://www.bateaux-mouches.fr/
Ristelyjä on useammalla yrityksellä ja hienoimmissa on näemmä pukukoodina smokki. Bateaux Mouches vaatii puvun ja solmion, mutta ainakin amerikkalaisilla turisteilla on ollut suorat housut ja pikkutakkiyhdistelmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258