Auttakaa nyt hyvät ihmiset oppimatonta villiä.
Miten tuohon uusimpaan versioon (G.E 5) saa maiden/kaupunkien nimet?
Ei riitä ymmärrys ihmisen lapsella, ja kartalla missä ei näy kuin maiden rajat, ei tee mitään...
Kiitos etukäteen.
Google Earth
6
393
Vastaukset
- näkyy.
Ainakin minulla, versio Google Earth 5.0.11337.1968 (beta) Linux (2.6.27.19)
Onhan sinulla varmasti täppä kohdassa Layers->Borders and Labels? Sen jos poistaa niin paikannimet ei näy.- Mikä maa...
Ruksittu on tuokin loota.
Maat ja kaupungit edelleen peruttu minun kartalta.
Taidan vaihtaa takaisin vanhempaan versioon. Siinä ei ollut mitään ongelmia.
Kiitokset kuitenkin. - sen alla?
Mikä maa... kirjoitti:
Ruksittu on tuokin loota.
Maat ja kaupungit edelleen peruttu minun kartalta.
Taidan vaihtaa takaisin vanhempaan versioon. Siinä ei ollut mitään ongelmia.
Kiitokset kuitenkin."Ruksittu on tuokin loota."
Sen allahan on vielä monta vaihtoehtoa. Esim Populated Places jolla saa paikannimet piiloon. - Mikä...jne.
sen alla? kirjoitti:
"Ruksittu on tuokin loota."
Sen allahan on vielä monta vaihtoehtoa. Esim Populated Places jolla saa paikannimet piiloon.Kaikissa tarvittavissa kohdissa on 'ruksi'.
Ei ymmärrä miksei futaa.
No eipä se maailma siihen kaadu, vaikka Google Earth kaatuisikin... :)
- paavok3
Miksi Google earthissa on punaset ruksit päällä...tietääkö kukaan ?
Harmi kun en tähän siitä kuvaa saa - eikö muka
No mikset saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891