hautamaki

eiiii niiinkö

Mitä ihmettä se valmentaja roikottaa mukana tommosta puupökkelöä mukana jatkuvasti. Matti Hautamäki joutaa laulukuoroon.

4

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puijon peikko

niin, jos nyt jälleen kerran sopisi muistuttaa: kuka olikaan suomen paras lenkki mm-joukkuemäessä? Kenen kohdalla ei pää pettänyt? Mäkihyppyä tarkemmin seuraavat kyllä tietävät, miten tärkeä lenkki hautamäki on ollut ja tulee olemaan suomen joukkueelle. Ei sitä sieltä pihalle potkita, jos lähtee, lähtee oma-aloitteisesti. Ensi talvena taas olympialaiset, joista hautamäki on aina tuonut kotiin kaksi mitalia (käyny kahdet kisat ja tasussa neljä olympiamitalia, joista kaksi henkilökohtaista. Vaikka Ahosta suuresti arvostan ja kunnioitankin, montako henkilökohtaista olympiamitalia hänellä on?) Kyl se Masa viel näyttää muille lentämisen mallia...:D

• kyyl nii ooo

Luulee olevansa joku hyppelijä. Ylimielinen törppö.

• herra 49
        kyyl nii ooo kirjoitti:

Luulee olevansa joku hyppelijä. Ylimielinen törppö.

itse parempi hyppääjä niin meneppäs planican mäkeen ja näytä miten sieltä pitäisi hypätä.......

• hyppyä harrastava

kiipeäppä ite torniin ja näytä mitenkäs sieltä pitäisi hypätä jotta teikämannea tyydyttää......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      52
      1171
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1147
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1030
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      868
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      783
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      758
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      712
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      697
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      599
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      581
    Aihe