Onko teillä täällä kokemusta kissanmaidosta nimeltä Athena?? Sininen pieni purkki. Meillä menee tosi hyvin silloin kun sitä antaa.
Kissan maidosta
5
2910
Vastaukset
- ostin sellaisen
ja huomasin kotona, että kyljessä lukee ettei se sovi pennuille.
En ole uskaltanut avata purkkia koska en voi olla varma voinko antaa sitä 2kk ikäisille pennuille.
Jos joku osaa vastata samalla tähän dilemmaan(siis voinko antaa?) niin kiitos.- kisuli85
Oletko kokeillut whiskassin maitoa sitä saa tietääkseni antaa pennulle käy katsomassa lisää tietoa www.whiskas.fi
- N.N.
...minä en kyllä antaisi pennulle, jos kerran purkissa varta vasten sanotaan, ettei se pennulle sovi.
Meillä ei kyseinen maito uponnut...Whiskas kylläkin.
- Janhenia
asian ajaa, kun ostat purkillisen hyla-maitoa :)
Tuosta Athena-purkista ei ole mitään tietoa, en ole itse kaupoissa nähnyt. - Anonyymi
Ostin eka kerran kissalleni (10v) Athena maitoa. Latki mielellään pienen määrän märkäruuan jälkiruuaksi. Oksensi tunnin päästä ruuan ja maidon. Sama toistui myöhemmin samana iltana. Ei siis sopinut minun kissalleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787