Eräs asukas talossamme vuokrasi huoneistonsa Virolaisille (EST) mutta heidän sukunimeään ei vain ilmesty oveen / rappukäytävän tauluun. asuneet huoneistossa jo pari kolme kk:tta.
Eikös vuokraajan sukunimen pitäisi näkyä ovessa / rappukäytävän taulussa?
Vuokraajan nimi
6
580
Vastaukset 6
- Tuota mikään
Eihän tuota mikään laki vaadi, että se nimi pitäisi ovessa olla.
Eikä isännöitsijä/huotoyhtiö sitä omatoimisesti laita. Nyt on ilmeisesti käynyt vain niin, että uudet vuokralaiset eivät ole sitä nimeä pyytäneet isännöitsijää/huotoyhtiötä laittamaan.Kun itse erosin muutama vuosi sitten, niin sovin että sukunimeni laitetaan huoneiston oveen mutta ei alakerran nimitauluun. Syynä oli eksäni mielenterveysongelmat, ja haluni olla rauhassa..
- VVO:lla
on sellainen käytäntö, että kun tulee kirjallinen vahvistus siitä, että on saanut asunnon, niin siinä on mukana lomake, jossa kysytään, laitetaanko nimi oveen/ilmoitustaululle. Siitä sitten voi valita. Minä olen aina antanut laittaa nimeni sekä oveen, että ilmoitustaululle. Molemmissa on vain sukunimi. Joten kukaan vieras ei tiedä asuuko mies vai nainen vai perhe. Tietysti, jos huoneistossa asuu pari/perhe, joilla on eri sukunimet, laitetaan molemmat (siis jos haluaa), mutta en näissäkään ole nähnyt kuin sukunimen. Ennen oli etunimikin, onko muuttunut vaikkapa henkilörekisterin myötä?
- Neiti 2
Missä päin Suomea on etunimi ollut ovissa?
Melkein koko ikäni olen asunut kerrostaloissa, mutta aina on ollut vain sukunimi. - nähnyt
Neiti 2 kirjoitti:
Melkein koko ikäni olen asunut kerrostaloissa, mutta aina on ollut vain sukunimi.että myös etunimi on ollut ovessa. Olen joutunut jonkun verran ravaamaa kerrostajen rappusia työstä johtuen. Ja vielä useammin olen nähnyt etukirjaimen tyyliin "A Virtanen".
Ja tuosta nimi hommelista, ei kukaan pakota pistämään nimeä muiden näkösälle. Jos noin paljon kiinnostaa tietää ketä asunnossa asuu niin käyppä kysymässä. - apupoju2
Neiti 2 kirjoitti:
Melkein koko ikäni olen asunut kerrostaloissa, mutta aina on ollut vain sukunimi.johtuu varmaan osittain siitä kun samalla sukunimellä on samassa talossa useampi perhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58800- 34795
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125746- 91679
- 31612
- 40537
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.71506Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9502Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63499- 42499
- 45426
- 57419
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24410- 72403
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23398Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev103398- 34398
- 38394
- 39393
- 35387