Kuukausi sitten otin suun kautta flukonatsolitabletin, joka määrättiin hiivatulehdukseen. Nyt otin taas äsken, koska luulisin että olisi taas jotain hiivaa, samanlaisesta kutinasta ja pistelystä päätellen alapäässä. Mitään kokkareita ei kuitenkaan vielä ole ollut, mutta niitä en jäänyt edes odottelemaan tällä kertaa.
Kuinka hiivatulehdusta voisi välttää? Eihän tästä mitään tule, jos samalla tavalla jatkuu. Annanko myös miehelleni varuilta tabletin, jos hänellä onkin tulehdus (ei oireita kuitenkaan) ?
Kuinka hiivatulehdusta voisi välttää? Eihän tästä mitään tule, jos samalla tavalla jatkuu. Annanko myös miehelleni varuilta tabletin, jos hänellä onkin tulehdus (ei oireita kuitenkaan) ?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Tuota noin.. yleensä lääkäri määrää hiivalääkkeet kuuriluontoisena, eli pitää syödä loppuun kaikki tabletit?? Eli jos et ole syönyt kaikkia niin hiiva ei ilmeisesti ole poistunut.. ja jos miehellä on hiiva niin he voivat käyttää canesten voidetta ulkoisesti penikseen.