Mitä mieltä nimestä Klara?
Esim:
Klara Matilda
Klara Sofia
Klara Marianne
Klara Natalia
Klara Alissa
Klara
7
300
Vastaukset
- -n-
... henk. koht. en pidä Klara nimestä, mieluummin vaikka Klaudia. Klaudia Alissa voisi olla kiva nimi! Mutta jos noista ehdottamistasi on valittava, niin paras on mielestäni Klara Matilda.
- mie
Tutulla on kana, jonka nimi on Klara. Lisäksi tiedän sen nimisen "räkälä-kuppilan" kuin Klara, joten aika kamala nimi. Toki päätös on yksin teidän, eikä minun mielipiteen kuulu vaikuttaa siihen millään tavalla. Toiset mimet olivat kaikki kauniita=)
- melli
Klara ei ole myöskään minun henk.koht. suosikkejani, mutta ehdottamista nimistä kaunein on Klara Alissa.
K:lla alkavia kauniita nimiä ovat mielestäni Karin, Krista, Kristina... Ihan ok-nimiä ovat Karita, Karina, Klarissa.- melli
Yksi kaunis K:lla alkava nimi on myös Karla... Samat kirjaimet kuin Klarassa mutta eri järjestyksessä :)
- mummo
ei ole kauheesti miellyttänyt...
jotenkin KLARA tuo mieleeni kaakattavan vaihdevuosista kärsivän rouvan....
tai.... naapurin tiukkapipoisen mummon...
mut ehkä mieli voi muuttuu kun tapaisin ensimmäisen oikean KLARAN... nimittäin en tunne ketään sen nimistä - Suski
mun mielestä Klara Matilda on kaunis nimi. Klaran vois kyl kirjottaa myös Clara. Clara Alissa on kans ihana.
- AnonyymiUUSI
Minun mielestä Klara on tosi harva ja kaunis nimi ja minun oma nimi on Klara
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1083254- 262644
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv742405Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m562378Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta312059- 871873
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk101831Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä261572Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311422- 101359