Mitä mieltä nimestä Klara?
Esim:
Klara Matilda
Klara Sofia
Klara Marianne
Klara Natalia
Klara Alissa
Klara
7
358
Vastaukset
- -n-
... henk. koht. en pidä Klara nimestä, mieluummin vaikka Klaudia. Klaudia Alissa voisi olla kiva nimi! Mutta jos noista ehdottamistasi on valittava, niin paras on mielestäni Klara Matilda.
- mie
Tutulla on kana, jonka nimi on Klara. Lisäksi tiedän sen nimisen "räkälä-kuppilan" kuin Klara, joten aika kamala nimi. Toki päätös on yksin teidän, eikä minun mielipiteen kuulu vaikuttaa siihen millään tavalla. Toiset mimet olivat kaikki kauniita=)
- melli
Klara ei ole myöskään minun henk.koht. suosikkejani, mutta ehdottamista nimistä kaunein on Klara Alissa.
K:lla alkavia kauniita nimiä ovat mielestäni Karin, Krista, Kristina... Ihan ok-nimiä ovat Karita, Karina, Klarissa.- melli
Yksi kaunis K:lla alkava nimi on myös Karla... Samat kirjaimet kuin Klarassa mutta eri järjestyksessä :)
- mummo
ei ole kauheesti miellyttänyt...
jotenkin KLARA tuo mieleeni kaakattavan vaihdevuosista kärsivän rouvan....
tai.... naapurin tiukkapipoisen mummon...
mut ehkä mieli voi muuttuu kun tapaisin ensimmäisen oikean KLARAN... nimittäin en tunne ketään sen nimistä - Suski
mun mielestä Klara Matilda on kaunis nimi. Klaran vois kyl kirjottaa myös Clara. Clara Alissa on kans ihana.
- Anonyymi
Minun mielestä Klara on tosi harva ja kaunis nimi ja minun oma nimi on Klara
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1833783Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a323136Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K752894Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652389- 1992295
Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1061879Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan451734Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3651692- 281532
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,1041513