Tykkään Macbookistani

Neiti-ehtivä

sain joululahjaks macbookin ja en o todellakaan joutunut katumaa että päätin ostaa tämmösen! tää on niin ihana mut aluks vaan oli hieman totutteluu kun ei meinannut osata näitä juttuja windowsin jälkeen.


Toivottavasti vuosienkaan kuluessa macbook ei anna mulle aihetta valitukseen! :)

7

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mac..

      Teit viisaan päätöksen! Siskoni hankki myös MacBookin 2007 keväällä. Ainut mikä näissä kannettavissa on särkymään, on akut! Lataa se oikein. Anna sen akun aina välillä kulua ihan loppuun ja lataat sen kunnolla täyteen. Älä anna sen aina olla latingissa.

      • ...

        ...laitteisiin tuo akkujuttu. Akuille tekee hyvää käyttää ne välillä tyhjäksi ja antaa kunnolla latautua täyteen. Puhelimissakin käyttöikä pidentyy akussa kun käyttää joskus ihan tyhjäksi ja lataa kunnolla täyteen niin, että puhelimesta on virta sammutettu latauksen ajaksi.


      • mutta kuitenkin..
        ... kirjoitti:

        ...laitteisiin tuo akkujuttu. Akuille tekee hyvää käyttää ne välillä tyhjäksi ja antaa kunnolla latautua täyteen. Puhelimissakin käyttöikä pidentyy akussa kun käyttää joskus ihan tyhjäksi ja lataa kunnolla täyteen niin, että puhelimesta on virta sammutettu latauksen ajaksi.

        Itse joka päivä käytin akun loppuun (kone oli mukana koulussa), niin että kone meni nukkumaan ja kun tulin kotiin laitoin sen lataukseen, enkä ottanut pois, ennen kuin se latautui täytteen.

        Mutta kuitenkin jo vuoden päästä akku kesti vain tunnin. Ja näin kävi kolmelle (3) akulle, joten ei ole mistään "susi" kappaleesta kyse.


      • kuitenkin ovat
        mutta kuitenkin.. kirjoitti:

        Itse joka päivä käytin akun loppuun (kone oli mukana koulussa), niin että kone meni nukkumaan ja kun tulin kotiin laitoin sen lataukseen, enkä ottanut pois, ennen kuin se latautui täytteen.

        Mutta kuitenkin jo vuoden päästä akku kesti vain tunnin. Ja näin kävi kolmelle (3) akulle, joten ei ole mistään "susi" kappaleesta kyse.

        > Mutta kuitenkin jo vuoden päästä akku kesti vain tunnin.

        Tuskin Apple mitään erityisakkuja käyttää, eli samoja ovat kuin muillakin valmistajilla. Eli samat ongelmat sielläkin puolella.


      • mika2

        .... oman macbookini tammikuussa 2007 ja siinä on akku ihan täydessä iskussa edelleen. Se vissiin vaikuttaa siihen se lataussyklien määrä eikä aika.


      • Neiti-Ehtivä
        mika2 kirjoitti:

        .... oman macbookini tammikuussa 2007 ja siinä on akku ihan täydessä iskussa edelleen. Se vissiin vaikuttaa siihen se lataussyklien määrä eikä aika.

        Yleensä teen aina niin, että annan akun kulua loppuun, että se näkyy punaisena tuolla. pitäiskö sen sit antaa sammua? :D
        Voivoi, ootteko te jo monta akkua ostanu macbookiin? :O


        Oon miettiny että pitäskö tehä jotai erityisjuttuja... Esim joku puhdistus? OON koittanu pitää tätä konetta kuin kukkaa kämmenellä, enkä tosiaankaan halua että hajoaa..


    • macbookista

      vaikken edes kayta sita...
      Varmasti ok paatos.
      Itse paadyin ostamaan vaimolleni macbookin, kun en yksinkertaiesti jaksanut joka viikko fixata hanen win konettaan, jonka onnistui aina saamaan jollain tavalla 'sekaisin'.

      Hommasin viela time capsulen kylkeen backupiksi, ettei tarvitse myoskaan metsastaa ns.'kadonneita' tiedostoja.

      EN OLE KATUNUT :D

      (
      Tama capsule nyt ei ole kummoinenkaan varkki. Yhden koneen varmistamiseen ihan ok, muttei kay esim kuvavarastoksi tms.. KUN VARKISSA ON VAIN YKSI LEVY :(
      )

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe