onko kenelläkään kokemuksia nettikala nimisestä internetkaupasta?
Vastaukset 6
- lohia ja mateita
tilasin lohia ja mateita tuolta, mätinä tulivat!
- tilata niitä uistimia,
ja mennä itse kalastamaan?:)
- kalamies
tulivat, jos sitä tarkoitat.
- nettikauppa.
olen käynyt kahtelemassa. että sen verran on kokemusta. kuinkahan paljon ne voi kerralla toimittaa?
- urpokalevi
Käy katsomassa www.HIPU.fi ainakin heidän netti kauppa toimii ja palvelu on erinomaista, sekä hinnat kohdallaan. Tilattu on ja aina 100% tyytyväisyys. Hipulla on laajat kokoelmat monien tuottajien vieheitä vaikka netissä ei ole kun muutama malli. soitin ja kertivet olevan vähintään 100.000 v viehettä. Niin oli mukava isäntä jotta uskallan laittaa tähän puhelin numeronkin josta voi tiedustella kaiken laiista kalastukseen liittyvää
- kyllää uskaltaa
urpokalevi kirjoitti:
Käy katsomassa www.HIPU.fi ainakin heidän netti kauppa toimii ja palvelu on erinomaista, sekä hinnat kohdallaan. Tilattu on ja aina 100% tyytyväisyys. Hipulla on laajat kokoelmat monien tuottajien vieheitä vaikka netissä ei ole kun muutama malli. soitin ja kertivet olevan vähintään 100.000 v viehettä. Niin oli mukava isäntä jotta uskallan laittaa tähän puhelin numeronkin josta voi tiedustella kaiken laiista kalastukseen liittyvää
Kyllä uskaltaa olen tilannut molemmista ja saanut kuvani molemmista tosin itse pidän enemmän kotimaisista käsin tehdyistä vaapuista, muovivaappuja moittimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931446
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde831041- 47861
- 95815
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67806Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o163752- 20699
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku80660- 53628
- 51622