Mulla meni Explorer tosi hitaaksi niinkuin koko kone, paitsi Firefox sen jälkeen kun saa avattua.
CPU listalla AdAware kuluttaa 98.6 Yritin poistaa ohjauspaneelista poista sovellutukset. Yritin ohjelmasta uninstall . Molemmat ilmoittaa että mulla ei ole valtuuksia. Sama juttu kun työpöydältä yritän avata. Eli se on mulla siinä, mutta mitään en pysty tekemään, ei skannata tai päivittää tai poistaa. Kenellä on valtuudet?
Olen virusskannanut Normanilla ja Malwarella, puhdas kone. CCleaner on ajettu läpi, roskakori tyhjennetty ja järjestelmä palautettu. Harmittaa.
Ad Awaren
8
1136
Vastaukset
"Kenellä on valtuudet?"
Varmaan koneen pääkäyttäjällä.- mutta,,
Kun kone on minun ja olen ainoa käyttäjä. Ohjelma ollut käytössä 3 vuotta ilman ongelmia. Netistä ladattu ja päivitetty säännöllisesti.
- Vikasietotilassa
Josko siellä lähtis.
- niin...
Vikasietotilassa saan sen prosessin lopetettua, mutta seuraava kerta kun käynnistän se on siinä.
Olen ymmärtänyt että löytyy semmonen esto ettei avaudu käynnistäessä konetta, en ole vielä löytänyt sitä paikkaa, ehkä vikasietotilassa. Pitäisi kai heittää kysymyksen aloittelioiden palstalle, koska en ole haka näissä hommissa. - Ihme juttu
niin... kirjoitti:
Vikasietotilassa saan sen prosessin lopetettua, mutta seuraava kerta kun käynnistän se on siinä.
Olen ymmärtänyt että löytyy semmonen esto ettei avaudu käynnistäessä konetta, en ole vielä löytänyt sitä paikkaa, ehkä vikasietotilassa. Pitäisi kai heittää kysymyksen aloittelioiden palstalle, koska en ole haka näissä hommissa.Kun vikasietotilassa sain usean yrityksen jälkeen poistettua, niin pääsin nyt poisto-ohjelmaan ja Ad Aware lähti helvettiin. Uskaltaakohan sen asentaa uudestaan?
- jatkaa
Ihme juttu kirjoitti:
Kun vikasietotilassa sain usean yrityksen jälkeen poistettua, niin pääsin nyt poisto-ohjelmaan ja Ad Aware lähti helvettiin. Uskaltaakohan sen asentaa uudestaan?
ongelmia moisen höpöhöpöohjelman takia. Nykyaikaiset virustutkat hoitavat tuonkin homman.
- ammattimyyjä..
jatkaa kirjoitti:
ongelmia moisen höpöhöpöohjelman takia. Nykyaikaiset virustutkat hoitavat tuonkin homman.
asensi ohjelman koneelle? Sanoi että Normannin lisäksi on hyvä suoja.
- ammatilla
ammattimyyjä.. kirjoitti:
asensi ohjelman koneelle? Sanoi että Normannin lisäksi on hyvä suoja.
ja tietotekniikan tuntemisella ei ole paljon yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806625- 1486167
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013986Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252443- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4231482- 741285
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481120Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes311099