Järkee vai ei - Huonoimmat kätköt

Ragentti-Agentti

Huomasin juuri äsken paskimman kätkön koskaan: Brook and Rock #3 - Mystery of the cache

Kätkön löytämiseksi vaaditut kaksi muuta kätköä on julkaistu viikkoja jollei kuukausia sitten, nytkö pitäisi lähteä vetämään nuo kaksi tusinapurkkia uudelleen jotta löytäisi tämän?

Mutjainen voisi kyllä mennä itseensä ja lopettaa koko harrastuksen jollei tämän parempaan pysty.

Jaa, ja miksi tätä keskustelua ei käydä gc.fi palstalla niiden kaikkien jeesustelijoiden joukossa? Ehkä juuri siksi. "Antaa kaikkien purkkien kukkia", voi hyvä elämä mitä jengiä.... Vasta viime aikoina ovat avautuneet minulle suuren ajattelijan Ville Saaren sanat: Ei pelkästään tarpeeton, vaan jopa haitallinen.

Antakaa omat ehdotuksenne paskimmista suomalaisista geokätköistä tähän ketjuun, kiitos!

6

1777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kätköilijä

      Kuka pakottaa sinut etsimään tuon kätkön? Jos pystyt etukäteen toteamaan sen maailman huonoimmaksi kätköksi, niin jätä etsimättä.

      Ikävää, että hyvän harrastuksen leviäminen yleisempään tietoisuuteen tuo harrastajajoukkoon kaltaisiasi.

      • Ragentti-Agentti

        En minä ole aikeissakaan etsiä tuota kätköä. Tämä tosiasia ei tee kyseisestä kätköstä tippaakaan parempaa, paska kätkö se on joka tapauksessa. Miksi näin ei saisi sanoa, omaan jopa perustelut kritiikilleni?

        Mikä minussa on sellaista, että sinä et parin netissä olevan kirjoitukseni vuoksi pidä minusta? Etkö pysty hyväksymään kritiikkiä? Etkö ymmärrä huumoria?


      • luenko rivien välistä
        Ragentti-Agentti kirjoitti:

        En minä ole aikeissakaan etsiä tuota kätköä. Tämä tosiasia ei tee kyseisestä kätköstä tippaakaan parempaa, paska kätkö se on joka tapauksessa. Miksi näin ei saisi sanoa, omaan jopa perustelut kritiikilleni?

        Mikä minussa on sellaista, että sinä et parin netissä olevan kirjoitukseni vuoksi pidä minusta? Etkö pysty hyväksymään kritiikkiä? Etkö ymmärrä huumoria?

        Ehkäpä sinun kannattaisi lukea ja miettiä itsekin mitä olet kirjoittanut. Valitettavan negatiivisen kuvan kyllä annat kirjoituksillasi... puheessakin pitää miettiä niitä äänenpainoja... joten siis tässä kirjoituksissa ehkä niitä sanan painotuksia.


      • asorjmgi
        Ragentti-Agentti kirjoitti:

        En minä ole aikeissakaan etsiä tuota kätköä. Tämä tosiasia ei tee kyseisestä kätköstä tippaakaan parempaa, paska kätkö se on joka tapauksessa. Miksi näin ei saisi sanoa, omaan jopa perustelut kritiikilleni?

        Mikä minussa on sellaista, että sinä et parin netissä olevan kirjoitukseni vuoksi pidä minusta? Etkö pysty hyväksymään kritiikkiä? Etkö ymmärrä huumoria?

        Kuinka joku voi tietää, onko kätkö paska vai ei ilman, että on sen etsinyt ja paskaksi todennut?

        Jos kätkössä on parantamisen varaa, olisi syytä ottaa yhteyttä kätköntekijään ja antaa palaute suoraan hänelle kuin lähteä urputtamaan tänne, josta se kätköntekijälle asti tuskin yltää.


    • kairan kulkija

      On selkeästi huomioitavaa, että nykyihminen saa stressiä ihan kaikesta.
      Valitaan rentouttava harraste niin eipä kauaakaan kun hermot riekaleina.

      Kyllä nykyihminen tekee itse sen harminsa omaan päähänsä kaikin saatavilla olevin keinoin ja kiireellä mulle kaikki heti elämisen ihanuus tavoitteena?
      On tekemässä tuloa ihmisten keskuuteen "Slow life- leppoistaminen" joka vastakohtana loputtomalle kiireen tunteelle ja loputtomalle negatiivisyydelle elämässä.

      Älä tee mitä et halua tehdä, mutta älä vaadi toisen toimivan kuten itse töpeksit.
      -kairan kulkija-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe