Eric Pearl Reconnection

Nimetön.

Ostin aivan vasta otsikossa mainitun kirjan, joka saatiin juuri suomennettua. Eric kertoo kokemuksiaan parantamisesta ja esittelee menetelmäänsä. Onko kukaan perehtynyt asiaan tarkemmin, ja mitä mieltä olette? Kirja ainakin on hyvin kiinnostava ja mielenkiintoinen.

6

2108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

      Ostin sen myös kun se tuli kirjakerhooni jossa olen mukana. Ihan hyvä kirja ja tuo parantaminen tapahtuu suunnilleen niin kuin itsekin olen sitä tehnyt.

      Nyt täällä Ruotsissa on kursseja reconnection-healingistä ja monet esittelevät sen olevan uusi healingenergia jonka olemme saaneet käyttöömme. Mutta Eric Pearl ei sanonut sen olevan mitään uutta energiaa vaan energiaa universumista joka on mahdollista ottaa käyttöön koska vain.

    • Plejadilainen

      ostit tuon kirjan siis suomennettuna? Kiinnostaisi kovasti.

      • Luettu ja kurssille menossa =)

        Minä Olen kaupassa (verkosta tai Helsingin myymälästä). Kesäkuussa on Helsingissä Reconnection-koulutusta, lisätietoa em. paikasta.


      • nuori akka

        Olen lukemisen tasolla ja olemalla Minä Olen messujen luennolla tutustunut tähän Eric Perlin hoitomuotoon. Olen ollut etsijän tiellä jo 15 vuotta ja aika avoimesti tutustunut henkisiin asioihin. En ole siis skeptikko. Olen käynyt mm. reiki kurssit. Mutta jokin tässä Reconnectionissa mättää, tai Tohtoriksi itseään tituleeraavassa herra Helmessä. On sellainen fiilis, että hänen motiivinsa epäilyttävät-----wannabe guru? Henkistä tietoa voi kuka tahansa opiskella ja tehdä siitä oman paketin. Varsinkin jos omaa karismaa, runsaasti itseluottamusta, suuren egon ja kenties narsismia, niin voipi saada suuret massat liikkeelle.

        Jos tässä hoitomudossa energia tuntuu ja vaikuttaa, niin tarkoittaako se että kaikki energia on hyvää? Mistä henkisestä lähteestä? Voiko paha olla naamioituneen hyvään?

        Nyt kun lukee Ericin haastatteluja, ne tuntuvat jotenkin niin läpinäkyviltä. Ovatko jotkut höynäytettävissä?" Ihanaa, ihanaa, uutta mahtavaa, jota milloinkaan ei ole koettu. Kaikki minullekin tarjolla, kun maksan 333 euroa. Ja niin ihmeellistä. aksiatoonilinjat ja kaikki !"

        Anteeksi varpaille astumisesta. Taidan olla tulossa kriittiseksi akaksi jota ärsyttää naivus uskoa kaikkea jota taitavasti markkinoidaan.

        Suomalaisia paranemiskokemuksia?????


      • kalevi
        nuori akka kirjoitti:

        Olen lukemisen tasolla ja olemalla Minä Olen messujen luennolla tutustunut tähän Eric Perlin hoitomuotoon. Olen ollut etsijän tiellä jo 15 vuotta ja aika avoimesti tutustunut henkisiin asioihin. En ole siis skeptikko. Olen käynyt mm. reiki kurssit. Mutta jokin tässä Reconnectionissa mättää, tai Tohtoriksi itseään tituleeraavassa herra Helmessä. On sellainen fiilis, että hänen motiivinsa epäilyttävät-----wannabe guru? Henkistä tietoa voi kuka tahansa opiskella ja tehdä siitä oman paketin. Varsinkin jos omaa karismaa, runsaasti itseluottamusta, suuren egon ja kenties narsismia, niin voipi saada suuret massat liikkeelle.

        Jos tässä hoitomudossa energia tuntuu ja vaikuttaa, niin tarkoittaako se että kaikki energia on hyvää? Mistä henkisestä lähteestä? Voiko paha olla naamioituneen hyvään?

        Nyt kun lukee Ericin haastatteluja, ne tuntuvat jotenkin niin läpinäkyviltä. Ovatko jotkut höynäytettävissä?" Ihanaa, ihanaa, uutta mahtavaa, jota milloinkaan ei ole koettu. Kaikki minullekin tarjolla, kun maksan 333 euroa. Ja niin ihmeellistä. aksiatoonilinjat ja kaikki !"

        Anteeksi varpaille astumisesta. Taidan olla tulossa kriittiseksi akaksi jota ärsyttää naivus uskoa kaikkea jota taitavasti markkinoidaan.

        Suomalaisia paranemiskokemuksia?????

        niin, uusia hoitomuotoja tulee kuin sieniä sateella. ihmetyttää välillä touhu. avoin pitää olla asioille, mutta silti skeptinen sen suhteen ettei kulje kuin sumussa. hoitotyöntekijänä, pitkäaikaisena, ihmettelen reconnection touhua. sitä miten suorastaan jyrätään muita hoitomuotoja, haukutaan muita hoitajia. miksi näin? mielestäni jokaisen hoitotyötä tekevän pitää osata kunnioittaa muita hoitotyötä tekeviä ja eettisiä sääntöjä. jos näitä asioita ei osata kerrata kursseilla, niin ei olla enää oikeilla jäljillä. itse keskeytin kurssin juuri näiden asioiden takia, jokaisen itseään arvostavan hoitajan ja kouluttajan pitäisi osata sisäistää tietyt moraaliset ja eettiset säännöt. siksi olen sen kannalla että kaikki luontaishoidot pitäisi saada yhteisten lakisääteisten koulutusten piiriin. loppuisi rahastus ja villi meno viidakossa.


      • Aritta
        kalevi kirjoitti:

        niin, uusia hoitomuotoja tulee kuin sieniä sateella. ihmetyttää välillä touhu. avoin pitää olla asioille, mutta silti skeptinen sen suhteen ettei kulje kuin sumussa. hoitotyöntekijänä, pitkäaikaisena, ihmettelen reconnection touhua. sitä miten suorastaan jyrätään muita hoitomuotoja, haukutaan muita hoitajia. miksi näin? mielestäni jokaisen hoitotyötä tekevän pitää osata kunnioittaa muita hoitotyötä tekeviä ja eettisiä sääntöjä. jos näitä asioita ei osata kerrata kursseilla, niin ei olla enää oikeilla jäljillä. itse keskeytin kurssin juuri näiden asioiden takia, jokaisen itseään arvostavan hoitajan ja kouluttajan pitäisi osata sisäistää tietyt moraaliset ja eettiset säännöt. siksi olen sen kannalla että kaikki luontaishoidot pitäisi saada yhteisten lakisääteisten koulutusten piiriin. loppuisi rahastus ja villi meno viidakossa.

        Eric Pearliin kun näitä kursseja alkoi ilmestyä kuin sieniä sateella ja hinnat olivat päätä huimaavia. Ja kun luin niistä kursseista sain vain negatiivisen olon.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe