Puhelin on ollut käytössä reilun vuoden.
Tippuillut lattialle.
Volyymin säätö on mennyt rikki, puheluiden ääni kuuluu tosi heikkona, kaiuttimesta paremmin.
Sekoilee muutenkin, soittoääni ja taustakuva vaihtuvat itsestään.
Kannattaako korjauttaa
Sony Ericsson W580i
3
431
Vastaukset
- korjatamutta
Osta joku kestävä puhelin tai rautakanki...
- sillä pidän
puhelimestani tosi paljon!
- ...
sillä pidän kirjoitti:
puhelimestani tosi paljon!
Puhelimessasi vielä takuuta jäljellä. Jos on korjaus ei maksa mitään. Ja jos käy samalla tavalla kuin mulle ja mun K850i:lle, ne lähettää sulle uuden puhelimen, siis ihan upouuden samanlaisen, jossei ne saa sitä kuntoon tai osaa korjata. Tietenkin ne voi vain korjata vanhan, mutta pelastaahan sekin tilanteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941