Puhelin on ollut käytössä reilun vuoden.
Tippuillut lattialle.
Volyymin säätö on mennyt rikki, puheluiden ääni kuuluu tosi heikkona, kaiuttimesta paremmin.
Sekoilee muutenkin, soittoääni ja taustakuva vaihtuvat itsestään.
Kannattaako korjauttaa
Sony Ericsson W580i
3
416
Vastaukset
- korjatamutta
Osta joku kestävä puhelin tai rautakanki...
- sillä pidän
puhelimestani tosi paljon!
- ...
sillä pidän kirjoitti:
puhelimestani tosi paljon!
Puhelimessasi vielä takuuta jäljellä. Jos on korjaus ei maksa mitään. Ja jos käy samalla tavalla kuin mulle ja mun K850i:lle, ne lähettää sulle uuden puhelimen, siis ihan upouuden samanlaisen, jossei ne saa sitä kuntoon tai osaa korjata. Tietenkin ne voi vain korjata vanhan, mutta pelastaahan sekin tilanteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142132- 1091612
- 1261533
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4711329- 841110
- 54951
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa358821