Lagunassa
6
1025
Vastaukset
- oop
...vikoja Lagunassa oikeasti. Vain pari kolme hylkäyksen aiheuttavaa vikaa per auto, ihan kuin muillakin merkeillä. Niitä on vaan useammissa yksilöissä kuin muilla. Siis Lagunoissa on paljon vikoja. Ei Laguna yksilönä ole katsastusmielessä yhtään huonompi kuin E-sarjan Mercedes.
- turbo auki
Corolla
- epämukava
- ahdas
- ruostuu
- kallis
- tyylitön
- huono ajettava
- äänekäs
Laguna
- mukava
- tilava
- ei ruostu (vanhatkaan herkästi)
- edullinen
- tyylikäs
- hyvä ajettava (jopa parempi kuin moni saksalainen)
- hiljainen- rellunpippana
Samaa mieltä edellisen kanssa.
- untoxx
Ajaisin traktorilla jos kulkuneuvon viattomuus oli tärkein peruste.
Mutta kun mukavuus , hiljaissuus ,tyylikkyys ovat tärkeimmät perusteet niin Laguna 2 on valintani
unto - vielä 665436543
untoxx kirjoitti:
Ajaisin traktorilla jos kulkuneuvon viattomuus oli tärkein peruste.
Mutta kun mukavuus , hiljaissuus ,tyylikkyys ovat tärkeimmät perusteet niin Laguna 2 on valintani
untototta että laguna on hiljainen ja suhteellisen tilavakin.
mutta totta on myös se että lagunassa on paljon sellaisia vikoja mitä autossa ei pitäisi olla.osaan olen itse törmännyt ja osaan olen törmännyt tälläkin saitilla....kuten
-mystisiä sähkövikoja(kuten virtalukossa, cruise, antureissa....)
-taka-akselin tuenta
-lasin nostimet
-takaluukun lukko
-ilmastointiongelmat
-etupään nivelet
-käynnistysongelmat
eikä siinä vielä mitään vaikka autossa ilmenee vikaa (koska harvoin pääse huoltoväliä ilman vikoja) on varaosien saatavuus todella heikkoa, tuntuu jotta kaikki osat on tilattava ranskasta...siis tarkoitan jotain muita osia kuin tulppia jne.
toisaalta on varaosien hintakin kallis....jotkut osat ovat normaali hintaisa, mutta suurin osa kalliita.
mutta onhan laguna turvallinen.
muotojen hyvyyshän on katsojan silmässä.
- Vive la France !
Huonoimmat autot 4 vuotta vanhat
Renault Laguna 60,4 vikaa
Kia Carnival 60,2 vikaa
Renault Clio 58,6 vikaa
=========================
Tanskalainen laaja autoalan tutkimus, kohteena 250.000 autoa. Sama tulos muinakin vuosina. Miksi Renault ei ota opiksi ? Ranskalaiset heikko jälleenmyyntiarvo on perusteltua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225449Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3591825- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 67769
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 35678