Aaltoilee se talous ja lämpökäyrätkin, kyllä ikäryhmän kasvaessa, ilmentyy ongelmia niin kuin missä tahansa.
Seurauksia on aina ja olemme omasta mielestämme jokainen laaturotua, jos joku ei osaa sanoja laittaa oikeaan järjestykseen voi se olla toiselle sanomisen arvoinen asia, vaikka tuleekin selväksi.
Lapsellisinta mitä tällä palstalla on, huomautukset kirjoitusvirheistä, ikäämme, kuntoomme ja näköömme nähden osaamme kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä.
On myös näitä jotka viime päivinä ovat nostaneet päätään, mikä lie syy?
Kiusausta ja ilkeitä huomautuksia, joka toisen nikillä, enkä ole valmis uskomaan että he olisivat poistuneet nyt täältä ei toki, täällä he ovat edelleenkin, vaan eri mieltä asioista.
Parasta tietty on että turhat poistetaan, mutta kun menee asiallisetkin, sekin on omiaan antamaan vauhtia mielenosoittajalle.
Tätä voisi jatkaa vielä, mutta se ei auta.
Samoin kuin maapallon ilmatilan lämpeneminen, teemme mitä hyvänsä se lämpenee jos on lämmetäkseen, hidastaa halutessamme voimme.
Ikäryhmämme on kaiken aikaa kasvava
33
1268
Vastaukset
- on yksi
keksinyt pyörän, hurraa!
- meinaten
nääsku huamasit, olet nero
- Vielä normaali minäkin
Tuo kiusanteko ja turhat heitot, niistä kirjoitti Runekin, vaan kuka tietää vaikka herra itse asian takana nyt tuossa, tämä on mennyt aivan harvain sivuksi, jotka mesoo ja mielipide keskustelut ovat heille vain pilkan kohde.
Olenkin ajatellut että aletaan kaikki vaan kiusaamaan ja heittelemään mitä ilkeimpiä herjoja.
Sehän on niin kun Yölintu esittää: Sitä saa mitä tilaa.
Nikit muutaman päivän pois käytöstä ja samana päivänä sitten 2 tai kolme kirjoittelemassa. - Hurraa-ihmiset
Vielä normaali minäkin kirjoitti:
Tuo kiusanteko ja turhat heitot, niistä kirjoitti Runekin, vaan kuka tietää vaikka herra itse asian takana nyt tuossa, tämä on mennyt aivan harvain sivuksi, jotka mesoo ja mielipide keskustelut ovat heille vain pilkan kohde.
Olenkin ajatellut että aletaan kaikki vaan kiusaamaan ja heittelemään mitä ilkeimpiä herjoja.
Nikit muutaman päivän pois käytöstä ja samana päivänä sitten 2 tai kolme kirjoittelemassa.Yksi ja sama, jolla tosi tarve olla mukana muttei saa ulostettua!!!
- Clubi70
Hurraa-ihmiset kirjoitti:
Yksi ja sama, jolla tosi tarve olla mukana muttei saa ulostettua!!!
Pääsin minäkin tänne jo virallisestikin, vaan heikolta näyttää tosiaan.
Uskotaan että aaltoliike on viisauteen ja keskustelun suuntaan, ei näitä hullutuksia kai kukaan kestä, nuo kirjoittajat kuuluisi huuhaa-palstalle! Vielä normaali minäkin kirjoitti:
Nikit muutaman päivän pois käytöstä ja samana päivänä sitten 2 tai kolme kirjoittelemassa.En minä mutta kun noi toiset, tässä joku jo kerran tämän sanoikin .
Positiivisuutta odotteen ,mikä meidän on ollessa ,aamulla saa nukkua jos huvittaa ja illalla valvoa. Ei ole kukaan sanomassa kuinka aikamme vietämme.
Olipa vaikea sana ,illalla:=).....- Parannetaan maailma
Clubi70 kirjoitti:
Uskotaan että aaltoliike on viisauteen ja keskustelun suuntaan, ei näitä hullutuksia kai kukaan kestä, nuo kirjoittajat kuuluisi huuhaa-palstalle!Nyt on aikaa ja kokemusta, mikä tässä esteenä.
Kiva vaan kun saa uusia ajatuksia ja vielä aloituksia, yhdessä keskustellen päivät lyhenevät ja valoakin alkaa olla meille riittävästi.
Kesällä on omat hienot puolensa kukkineen ja lasten lapsineen, saa taas puuhastella ulkosalla heidän kanssaan.
Odotan kesää ja kukkaketojen väriloistoa! - Aivan pelkkää soopaa
ullamirjami kirjoitti:
En minä mutta kun noi toiset, tässä joku jo kerran tämän sanoikin .
Positiivisuutta odotteen ,mikä meidän on ollessa ,aamulla saa nukkua jos huvittaa ja illalla valvoa. Ei ole kukaan sanomassa kuinka aikamme vietämme.
Olipa vaikea sana ,illalla:=).....Täällä on viime päivät suollettu sivulle pelkkää soopaaa, ja sitten ilkuttu tyytyväisenä että on pyydetty poistoa se ja se, miten on mahdollista että joku tietää että poistoa on pyydetty?
Kai sillä on ylläpitäjän valtuudet??
Jos täällä olisi tavallinen tallaaja häiritsemässä olisi poistot hoidettu.
Kyllä olisi paikallaan edes selostukset mikä on syynä moisiin taustoihin.
Ei tässä todella tarvita taustakuoroa, pelkkää asiaa kirjoitti aloittaja.
Sairasta oli ennen ja sairaammaksi on muuttumassa! - kaikki foorumit
Aivan pelkkää soopaa kirjoitti:
Täällä on viime päivät suollettu sivulle pelkkää soopaaa, ja sitten ilkuttu tyytyväisenä että on pyydetty poistoa se ja se, miten on mahdollista että joku tietää että poistoa on pyydetty?
Sairasta oli ennen ja sairaammaksi on muuttumassa!Jos itse ei asiaa osaa kirjoittaa, kukaan muukaan ei saisi.Itsestään vaan halutaan jättää jätöksiä mahdollisimman paljon, laadulla ei ole mitään väliä. Jos kirjoittaa oikeakielisesti, sekin on pilkan aihe.
- Muumi-iso-Äiti
Aivan pelkkää soopaa kirjoitti:
Täällä on viime päivät suollettu sivulle pelkkää soopaaa, ja sitten ilkuttu tyytyväisenä että on pyydetty poistoa se ja se, miten on mahdollista että joku tietää että poistoa on pyydetty?
Sairasta oli ennen ja sairaammaksi on muuttumassa!Joku sentään on seurannut tuota kilpakirjoitusta.
Kiitän sinua, et todellakaan ole soopaa, vaan terästä! - Muumi-iso-Äiti
kaikki foorumit kirjoitti:
Jos itse ei asiaa osaa kirjoittaa, kukaan muukaan ei saisi.Itsestään vaan halutaan jättää jätöksiä mahdollisimman paljon, laadulla ei ole mitään väliä. Jos kirjoittaa oikeakielisesti, sekin on pilkan aihe.
Ikävää että tuo suuntaus on enenemään päin, tässä joku sanoi osuvasti että iästämme se loppu numero pois...pelkkä 7v olisi sopivampi.
- virallisesti
Clubi70 kirjoitti:
Uskotaan että aaltoliike on viisauteen ja keskustelun suuntaan, ei näitä hullutuksia kai kukaan kestä, nuo kirjoittajat kuuluisi huuhaa-palstalle!ole Clubi70:siin kuuluva, mutta jäsen kuitenkin.
"Onko helpompaa sanoilla satuttaa,
miks`sanat kauneimmat,
on aina vaikeimmat. - **Ryhmäläinen
Muumi-iso-Äiti kirjoitti:
Ikävää että tuo suuntaus on enenemään päin, tässä joku sanoi osuvasti että iästämme se loppu numero pois...pelkkä 7v olisi sopivampi.
Onkos hyvä jos lakataan ottamasta kantaa noihin hömppäheittoihin.
Tietty ne on kirveleviä, mutta sanojat tuntemattomia ja siksi voisi olla parempi ettei koko *osasto* saisi liekkiä roihuamaan.
No eipä täällä puolustettu ole kai ketään joka uhriksi on joutunut.
Kun täällä olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia. **Ryhmäläinen kirjoitti:
Onkos hyvä jos lakataan ottamasta kantaa noihin hömppäheittoihin.
Tietty ne on kirveleviä, mutta sanojat tuntemattomia ja siksi voisi olla parempi ettei koko *osasto* saisi liekkiä roihuamaan.
No eipä täällä puolustettu ole kai ketään joka uhriksi on joutunut.
Kun täällä olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia.Olin luonnossa, valkoinen lumi ja kirkas aurinko, tinttien konsertti pihapuissa, kevättä se tietää.
Lammen jäällä muutama pilkkimies ja saaliit ihan hyviä.
Kuumaa kahvi termarissa ja leipomosta mukaan ostetut pasteijat, kahviseuraa pilkkimiehestä ja siitä hyvästä muutama ahven kotiin.
Mieli virkistyi niin että tuleekohan unikaan?
Nyt virtuaalimaailmaa vilkuilen, ja toivon ettei muillakaan ole ollut huono päivä!
- Katicat*
Tänään kävin palvelulinjan autolla Citymarketissani siinä puolen päivän aikaan. Palveluautossa on tunnelmaa. Kuljettaja on ystävällinen, eikä lähde pysäkiltä ennenkuin autoon tullut on päässyt istumaan.
Bussin keskiosassa on tilaa kauppakärryläisille ja bussi "niiaa" pysäkeillä, joten huonojalkaisetkin pääsevät hyvin autoon ja autosta pois.
Autoa käyttävät pääasiassa vanhat naiset. Tänäänkin auto täyttyi kaupalta lähdettäessä. Paninkin merkille, että vanhoja naisia oli bussi täynnä, vain yksi mies oli joukkoon eksynyt.
Taitaa olla vanhuksista suurin prosentti naisia. Miehetkö jo kuolleet vai lähettävätkö he naiset kauppaan. Tosiasiassa kaiketi miehet käyvät kaupassa vaimoineen omalla autolla. Me palveluautoa käyttävät olemmekin kai sitten niitä yksinasuvia leskiä tai sinkkuja.- Kokeilin matkustaa
Malmin Sairaalalla oli tällaisen bussin päätepysäkki, pitihän sitä kokeilla, kävin Itäkeskuksessa opintomatkalla, se oli tosi hieno kokemus.
Ainakin Helsingissä niitä on jo monta linjaa!
Velmuillessaan avauksensa kanssa. Tämä saittihan on 70 .
Suurella osalla 70v-väestä ei ole tietokonetta ollenkaan, tai sitä käytetään enemmän
vain verkkopankki-asioissa.
Näiden ihmisten koulutus on ehkä enimmältään kansakoulupohjainen, kuten on omalla kohdallani.
Eilenkin tällä palstalla sai lukea, että huonot kirjoittajat karkoittavat osaavat,
laadukkaat kirjoittajat pois.
Missä me Suomi 24 'rupusakkilaiset' sitten kirjoittelemme, jos "palstakunkut"
pahoittavat mielensä ja äänestävät ns. jaloillaan.
Mielestämme me kaikki olemme täällä Eniron tarjoman Suomi 24 käyttäjä-asiakkaita.
Itse kukin taaplaa tyylillään kulloisenkin mielenkemiansa mukaisia viestejä.
Ylläpidon asia on yrittää suitsia keskusteluntasoa säälliselle tasolle.- Ulkolinjalla ulkoilija
Olin tänään puita pinoamassa ja muutenkin paljon ulkona, happi on tehnyt tehtävänsä ja nyt tässä lukiessa huomasin, että joudun skarppaamaan ja useita kertoja lukemaan tekstiä.
Se on sen merkki että unihiekka kuikeroi silmissä, siihen löytyy lääke...tyynyt ja lämmin peitto.
Toivon mukaan yritämme kaikki suvaita toisiamme ja jos joku tikustelee ja yrittää olla parempi kuin minä, niin mitä sitten, häneltä puuttuu yhteys arkiseen elämään ja on onneton, ja näitä riittää.
Olenkohan nyt muistanut marista kaikki, ettei uneni pilaannu päivän pahoilla töillä.
On se vaan niinkin ettei minua nämä änkyröinnit mieltäni pilaa, minun elämä on kuitenkin aivan muualla, ja tämä on vain vapaa-aikani täytettä.
Hurlum Hei ja nyt alkaa hurina makuuhuoneen suunnasta, kuunnelkaa vaikka!
Tulen aamulla sitten antamaan kaikille herätyksen alppitorvellani....
********** En velmuillut, olet siitä tietoinen miten täällä palstalla on kirjoitettu, ja tuo *huonot kirjoittajat* kyllä on aivan omaa tekstiäsi, taida provosoida.
Muita väittämiäsi en ala kommentoimaan- Ulkolinjalla Ulkoilija
EntinenNeiti kirjoitti:
En velmuillut, olet siitä tietoinen miten täällä palstalla on kirjoitettu, ja tuo *huonot kirjoittajat* kyllä on aivan omaa tekstiäsi, taida provosoida.
Muita väittämiäsi en ala kommentoimaanAamua, vaikka se menikin pilven taakse piiloon!
Kahvi ja voileipä maistuu, olen joltain kuullut että aamulla syöminen on tärkeä, onhan se tärkeää muulloinkin.
Luin jostain että Mikkonen ei oikein usko noihin lehtien teettämiin galluppeihin, vaan protestoi, sellainen itsetunto kun on ihmisellä, alkaa vaikuttamaan erikoiselta ainakin minun mielestä.
Ja sitten päivän töihin, ja parantamaan olosuhteita ihan omassa pihapiirissä. - reippahasti
Ulkolinjalla Ulkoilija kirjoitti:
Aamua, vaikka se menikin pilven taakse piiloon!
Kahvi ja voileipä maistuu, olen joltain kuullut että aamulla syöminen on tärkeä, onhan se tärkeää muulloinkin.
Luin jostain että Mikkonen ei oikein usko noihin lehtien teettämiin galluppeihin, vaan protestoi, sellainen itsetunto kun on ihmisellä, alkaa vaikuttamaan erikoiselta ainakin minun mielestä.
Ja sitten päivän töihin, ja parantamaan olosuhteita ihan omassa pihapiirissä.Sain kokea maaliskuisen aamun ihanuuden , hankiaisen, tepsutettellesani oikaisten tontin poikki posilaatikolle. Päivällä aurinkoa ja plusasteita, yöllä pakkasta. Pajunkissat ovat auenneet, keväinen ailahdus hipaisi sydäntä.
Viikon hyötyliikunta koostuu puupinojen latomisesta, olen siinä hyvin taitava. Eivät kallistele, saati romahtele pinoni. - Omituinen Höpöttäjä
reippahasti kirjoitti:
Sain kokea maaliskuisen aamun ihanuuden , hankiaisen, tepsutettellesani oikaisten tontin poikki posilaatikolle. Päivällä aurinkoa ja plusasteita, yöllä pakkasta. Pajunkissat ovat auenneet, keväinen ailahdus hipaisi sydäntä.
Viikon hyötyliikunta koostuu puupinojen latomisesta, olen siinä hyvin taitava. Eivät kallistele, saati romahtele pinoni.Tein mökillä pinon kahden kasvavan koivun väliin, se oli nätti pino ja korkea!
Olipa sitten eräänä viikkona pyllähtänyt nurin ja sitten sen pinosinkin ihan eri paikkaan, ei se naisihmiseltä pino synny niin että siitä tulisi hyvä.
Lasten lapset keräsi kiviä pinon ympäri ettei se kaadu, no se kyllä pysyi pystyssä, mutta puut loppui! - EntinenNeiti nr
Omituinen Höpöttäjä kirjoitti:
Tein mökillä pinon kahden kasvavan koivun väliin, se oli nätti pino ja korkea!
Olipa sitten eräänä viikkona pyllähtänyt nurin ja sitten sen pinosinkin ihan eri paikkaan, ei se naisihmiseltä pino synny niin että siitä tulisi hyvä.
Lasten lapset keräsi kiviä pinon ympäri ettei se kaadu, no se kyllä pysyi pystyssä, mutta puut loppui!Minun liikuntani tänään olisi saada lumet katoilta, en tiedä kenet saisin houkuteltua mukaan itse en katolle voi nousta.
Voihan olla että on jo sulanut osa, eilen oli niin kaunis aurinko, lämmittikin suloisesti, ja päivä meni aivan jäällä ollessa.
Oli kyllä puhetta että ellei uutta lunta enää tule niin tuota entistä ei kannata alkaa pudottelemaan, enhän minä sitä vahdi tuleeko?
Pitäis vaan kaiken varalta. - Pihamaalta
EntinenNeiti nr kirjoitti:
Minun liikuntani tänään olisi saada lumet katoilta, en tiedä kenet saisin houkuteltua mukaan itse en katolle voi nousta.
Voihan olla että on jo sulanut osa, eilen oli niin kaunis aurinko, lämmittikin suloisesti, ja päivä meni aivan jäällä ollessa.
Oli kyllä puhetta että ellei uutta lunta enää tule niin tuota entistä ei kannata alkaa pudottelemaan, enhän minä sitä vahdi tuleeko?
Pitäis vaan kaiken varalta.Olen tuossa vilkuillut omia kattoja ja enkä kyllä menisi, huimaa ja voimat ei riitä sitä painavaa lunta siirtämään.
Olet varmaan samoja ikiä kanssani ja vielä nainen.
Anna kuule jonkun tehdä se. - Pajujen hakija
Pihamaalta kirjoitti:
Olen tuossa vilkuillut omia kattoja ja enkä kyllä menisi, huimaa ja voimat ei riitä sitä painavaa lunta siirtämään.
Olet varmaan samoja ikiä kanssani ja vielä nainen.
Anna kuule jonkun tehdä se.Perskuta..sain jalkani kipeäksi, en lumen luonnista, ei huolta!
Kävin Koiramäen Pajutallilla ja ne portaat, polvessa joku alkoi kiukkuamaan! - reippahasti
Pajujen hakija kirjoitti:
Perskuta..sain jalkani kipeäksi, en lumen luonnista, ei huolta!
Kävin Koiramäen Pajutallilla ja ne portaat, polvessa joku alkoi kiukkuamaan!Pajuista voi taivutella ja sitoa vaikka mitä : kukkatukia, seinäkkeitä, aitoja, telineitä, koreja, koristeita, kransseja... Menen piakkoin kansalaisopiston kurssille parantelemaan taitojani ja uusia ideoita saamaan, suvulta on jo paljon tilauksia.
Minullakin polvi joskus kummittelee, se ei tykkää äkäisistä poikittaisliikkeistä eikä rapuissa ravaamisesta. Sitten se taas omia aikojaan tokenee ja tykkää paljosta kävelystä.
Nyt pullakahvit on ansaittu pitkän ulkoilun jälkeen. Sitten pikkuhiljaa saunaa lämmittämään, kun lauantai kääntyy ehtoopuolelle.
Ihan pitää googlettaa tuo Koiramäen Pajutalli. - Pajujen hakija
reippahasti kirjoitti:
Pajuista voi taivutella ja sitoa vaikka mitä : kukkatukia, seinäkkeitä, aitoja, telineitä, koreja, koristeita, kransseja... Menen piakkoin kansalaisopiston kurssille parantelemaan taitojani ja uusia ideoita saamaan, suvulta on jo paljon tilauksia.
Minullakin polvi joskus kummittelee, se ei tykkää äkäisistä poikittaisliikkeistä eikä rapuissa ravaamisesta. Sitten se taas omia aikojaan tokenee ja tykkää paljosta kävelystä.
Nyt pullakahvit on ansaittu pitkän ulkoilun jälkeen. Sitten pikkuhiljaa saunaa lämmittämään, kun lauantai kääntyy ehtoopuolelle.
Ihan pitää googlettaa tuo Koiramäen Pajutalli.Sinne on aivan tavattoman monta porrasaskelmaa, on korkean kallion päällä.
Löytyy mitä ihmeellisempiä teoksia pajuista ja koivun varvuista.
Laitan tuohon terassilleni uudet 'tötteröt', ja mustasilmän siihen kesäksi kukkimaan. - EntinenNeiti nr
Pajujen hakija kirjoitti:
Sinne on aivan tavattoman monta porrasaskelmaa, on korkean kallion päällä.
Löytyy mitä ihmeellisempiä teoksia pajuista ja koivun varvuista.
Laitan tuohon terassilleni uudet 'tötteröt', ja mustasilmän siihen kesäksi kukkimaan.Sinne ne lumet jäi katolle!
Aurinko sulatti aika lailla, sieltä tippui kovasti vesi ja upeita jääpuikkoja alkoi muodostumaan, kun aurinko muutti seinustaa.
Auringossa oli 8 kyllä se oli ihan keväistä ja aurinko niin kirkas puhtaalla lumella tehostettuna,
kasvoihin kyllä teki tarvittavan tehtävän.
Vuoden ajat ovat meidän oma rikkaus EntinenNeiti kirjoitti:
En velmuillut, olet siitä tietoinen miten täällä palstalla on kirjoitettu, ja tuo *huonot kirjoittajat* kyllä on aivan omaa tekstiäsi, taida provosoida.
Muita väittämiäsi en ala kommentoimaanOK. Et sitten velmuillut. Luin teksisi varmaan huolimattomasti.
Nimenomaan omia viestejäni on arveltu hutikkaisen tai sekosekon kirjoittamiksi.
Tällä ikää ei enää viitti provosoida. Tosin myöhäis/myöhäispuberteetti aiheuttaa
ilmiön, että välillä pitää olla ihan pihalla.
Juuri nyt sää on kääntymässä keväiseksi. Iloitkaamm siitä!capt.cöpenick kirjoitti:
OK. Et sitten velmuillut. Luin teksisi varmaan huolimattomasti.
Nimenomaan omia viestejäni on arveltu hutikkaisen tai sekosekon kirjoittamiksi.
Tällä ikää ei enää viitti provosoida. Tosin myöhäis/myöhäispuberteetti aiheuttaa
ilmiön, että välillä pitää olla ihan pihalla.
Juuri nyt sää on kääntymässä keväiseksi. Iloitkaamm siitä!Onhan meillä vaikeuksia ymmärtää kun kirjoitukset eivät kaikki niin ajatuksella kirjoitettuja ole.
Melkein arvasin että olet voinut jotain sekoittaa, haitanneeko tuo.
Kirjoitellaan vaan sen kun keritään!!- Aika on kuluvaa
EntinenNeiti kirjoitti:
Onhan meillä vaikeuksia ymmärtää kun kirjoitukset eivät kaikki niin ajatuksella kirjoitettuja ole.
Melkein arvasin että olet voinut jotain sekoittaa, haitanneeko tuo.
Kirjoitellaan vaan sen kun keritään!!Lueskelin näitä kirjoituksia nyt alkaa silmät tuntumaan puupalloilta, väsyy ja alkaa vesi kiertämään.
Sitten taas aamulla jatkan, ihan mielenkiintoista nämä jutut on.
Minua kiinnostaa tuo pajutalli, ja kävin heidän sivullaan, siellä on myymälä ja kurssejakin pitävät, näin kesää vasten laitan muutamia kehikoita, tilasin sieltä pari nippua.
Olen tehnyt paljon pajutöitä ja osan pajuista haen pellon ojista, mutta tukipajut tilasin.
- minäkin'
Olen juuri samaa mieltä!
- iso mummo*
Voi hyvät immeiset elekee sortua lillukanvarsiin ne ovat(pieniä punaisia marjoja ) olen kovin vajavainen kieliopillisesti kirjoittamaan,mutta kun pittäs` jottain jostain sannoo,
niinpä töksäytlen mielipiteitäni.
Toisin sannoin olen aktiiviinen kansalainen.
Terkut Savosta *
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058859Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723268- 171744
- 771136
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65920