Lapualaane on amerikas ku käy Nurmon prismas.
Ameriikka
9
4071
Vastaukset
- lol
AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!!!!!! :D:D:D HELMI!
- Nurmoon nähäny
Jokon nurmoosta on pähkähullu!
- Härmälääne
että jos venälääset olis tiänny, että nurmoo on olemas niin Siperiaa ei oltaasi keksitty. :)
- stadilainen
nurmoolaasia--- olen käynyt Ameriikas ja täytyy sanoo notta ne oli ihan perseestä, pohojalaaaaset ei niinkään
- LIDI
Mikä amerikankauppa se prisma on?
Tulukaa Nurmoolaaset Lapualle niin saatte
käydä Saksalaises kaupas - pohojaanen
markkilaasten (kortesjärveläästen) Ameriikka.
- pohojalaanen määkin oon
Piatarsaari, jok on Kortejärveläästen Ameriikka.
- jose
pohojalaanen määkin oon kirjoitti:
Piatarsaari, jok on Kortejärveläästen Ameriikka.
Kyllä se vaan on niin, että Vaasan Strömberg on Kortesjärveläästen Ameriikka.
- yxs pöhölö kans
Joo kauppa se on joka kannattaa. KeskiSuomeen rakennettiin kans helekarin suuri KooMarketti.
Muistu kans AMERIIKKA mieliin.
Justiin nuin isoja ne oli sielä, sielä sitä tuli hiihettyä äiteen peräs ja vaan kymmene centtiä kukkaros. Ei koskaan raahtinu ostaa niitä suklaa donitsia joita teki mieli. Talimannien nurkkakaupasta ostin sitte 10 centillä hakipurkkaa.
.......Simpson Sears has Everything......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446