Lapualaane on amerikas ku käy Nurmon prismas.
Ameriikka
9
4083
Vastaukset
- lol
AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!!!!!! :D:D:D HELMI!
- Nurmoon nähäny
Jokon nurmoosta on pähkähullu!
- Härmälääne
että jos venälääset olis tiänny, että nurmoo on olemas niin Siperiaa ei oltaasi keksitty. :)
- stadilainen
nurmoolaasia--- olen käynyt Ameriikas ja täytyy sanoo notta ne oli ihan perseestä, pohojalaaaaset ei niinkään
- LIDI
Mikä amerikankauppa se prisma on?
Tulukaa Nurmoolaaset Lapualle niin saatte
käydä Saksalaises kaupas - pohojaanen
markkilaasten (kortesjärveläästen) Ameriikka.
- pohojalaanen määkin oon
Piatarsaari, jok on Kortejärveläästen Ameriikka.
- jose
pohojalaanen määkin oon kirjoitti:
Piatarsaari, jok on Kortejärveläästen Ameriikka.
Kyllä se vaan on niin, että Vaasan Strömberg on Kortesjärveläästen Ameriikka.
- yxs pöhölö kans
Joo kauppa se on joka kannattaa. KeskiSuomeen rakennettiin kans helekarin suuri KooMarketti.
Muistu kans AMERIIKKA mieliin.
Justiin nuin isoja ne oli sielä, sielä sitä tuli hiihettyä äiteen peräs ja vaan kymmene centtiä kukkaros. Ei koskaan raahtinu ostaa niitä suklaa donitsia joita teki mieli. Talimannien nurkkakaupasta ostin sitte 10 centillä hakipurkkaa.
.......Simpson Sears has Everything......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172453
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704