ACN numero

epätietoinen

Oon tossa lueskellut näitä ACN juttuja ja tuli vaan mieleen, että mikähän mahtaa olla uuden liittymän numeron alku = (Radiolinja 050)

13

2747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RLN

"tyttöystävälläni" on 040...mutta kun kuulee viimeiset uutiset eiköhän kadu ja vaihda takaisin entiseen luotettavaan operaattoriin.Neuvoisin pysymään kaukana ACN-huijauksesta.

• Tietävä

NYKYÄÄN EI VAIHDU NUMERO VAIKKA VAIHTAISIT LIITTYMÄÄ!!!!

• Mies

... haluaa ottaa uuden numeron eikä siirtää entistä? Onnistuuko se ACN:llä? Jos onnistuu, niin mikä on silloin suuntanumero?

• Suomipoika
        Mies kirjoitti:

... haluaa ottaa uuden numeron eikä siirtää entistä? Onnistuuko se ACN:llä? Jos onnistuu, niin mikä on silloin suuntanumero?

eli helevetinmoinen luku ja rahat menee Bin Ladenin taskuun.

• palvelun käyttäjä

ACN-liittymän oma suuntanumero on 0409... jos haluaa uuden numeron.

Olen itse soitellut jonkin aikaa ACN-liittymällä, enkä ymmärrä mikä siinä niin paskaa on. Toimii täysin hyvin Soneran verkossa ja kavereiden kanssa on kiva rupatella rauhassa, kun ei meksa mitään.

Huvittaa tämä koko helvetinmoinen tunteiden purkaminen yhden liittymän takia. Avausmaksu on 8,21 eli ei tässä mikään jumalaton riski ole kyseessä. Ihmiset jostain syystä pelkääväät ja miettivät tällaista pientä asiaa aivan helvetisti. Oma veikkaukseni on, että moni ei käytä asunnon tai auton ostoon sen vertaa miettimistä kuin tähän kännykkäliittymään. Jos tuntuu, että ACN on paska, niin perun oman liittymän ja siirrän numeroni jollekin toiselle operaattosrille. Se on näin yksinkertaista.

Suosittelen ainakin kokeilemaan.

• ACN

Kateus on suomalaisten yleisin sairaus, siksi ei haluta etttä toinen menestyy. Jos naapuri esim: voittaa lotossa 3 miljonaa euroa, ei häntä enää tervehditä,eikä onnitellla, vaan kustaan auton tankkiin naarmutetaan auton kyljet. Asuntoa kivitetään,ruvetaan puhelin terroristeiksi. SUOMALAINEN ON KATEELLINEN!!! Olen itse lähtöisin Nurmeksesta joten olen suomalainen

• Suomalainen

Suomi-Finland on maa, jossa kateus voittaa kiimankin!!! Näin se vaan on!

• heheheh
        ACN kirjoitti:

Kateus on suomalaisten yleisin sairaus, siksi ei haluta etttä toinen menestyy. Jos naapuri esim: voittaa lotossa 3 miljonaa euroa, ei häntä enää tervehditä,eikä onnitellla, vaan kustaan auton tankkiin naarmutetaan auton kyljet. Asuntoa kivitetään,ruvetaan puhelin terroristeiksi. SUOMALAINEN ON KATEELLINEN!!! Olen itse lähtöisin Nurmeksesta joten olen suomalainen

Aina nää verkostosekopäät väittävät ihmisiä kateellisiksi. Käsittmätätöntä. Verkostomyyjä on tutkimusten mukaan yksi VÅHITEN arvostetuista ammateista.

• Kateellinen olen helvata so...
        ACN kirjoitti:

Ne nyhtää rahat pois köyhiltä ja sitten pommittaa köyhiä. Saaketirallaa!!!

• tieto

numero alkaa 040- (ostettu soneralta).

• acnmies

ACN:n numeroavaruus alkaa 040-9......
      kaikki tähän mennessä tapaamani on ollut 040-91......

• avaruus

ACN:n numeroavaruus on 040 9 1 XXXX ACN:n jälleenmyyjiä hävettää numeroavaruuden pienuus.

• 40000
        avaruus kirjoitti:

ACN:n numeroavaruus on 040 9 1 XXXX ACN:n jälleenmyyjiä hävettää numeroavaruuden pienuus.

...liittymää on jo kuulemma tilattu. Enkä ihmettele, koska Kauppalehdessä oli maininta ACN:n ensimmäisen toimintaviikon aikana hankituista 15000:sta asiakkaasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2559
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1572
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1194
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26