Oon tossa lueskellut näitä ACN juttuja ja tuli vaan mieleen, että mikähän mahtaa olla uuden liittymän numeron alku = (Radiolinja 050)
ACN numero
13
2747
Vastaukset
- RLN
"tyttöystävälläni" on 040...mutta kun kuulee viimeiset uutiset eiköhän kadu ja vaihda takaisin entiseen luotettavaan operaattoriin.Neuvoisin pysymään kaukana ACN-huijauksesta.
- Tietävä
NYKYÄÄN EI VAIHDU NUMERO VAIKKA VAIHTAISIT LIITTYMÄÄ!!!!
- Mies
... haluaa ottaa uuden numeron eikä siirtää entistä? Onnistuuko se ACN:llä? Jos onnistuu, niin mikä on silloin suuntanumero?
- Suomipoika
Mies kirjoitti:
... haluaa ottaa uuden numeron eikä siirtää entistä? Onnistuuko se ACN:llä? Jos onnistuu, niin mikä on silloin suuntanumero?
eli helevetinmoinen luku ja rahat menee Bin Ladenin taskuun.
- palvelun käyttäjä
ACN-liittymän oma suuntanumero on 0409... jos haluaa uuden numeron.
Olen itse soitellut jonkin aikaa ACN-liittymällä, enkä ymmärrä mikä siinä niin paskaa on. Toimii täysin hyvin Soneran verkossa ja kavereiden kanssa on kiva rupatella rauhassa, kun ei meksa mitään.
Huvittaa tämä koko helvetinmoinen tunteiden purkaminen yhden liittymän takia. Avausmaksu on 8,21 eli ei tässä mikään jumalaton riski ole kyseessä. Ihmiset jostain syystä pelkääväät ja miettivät tällaista pientä asiaa aivan helvetisti. Oma veikkaukseni on, että moni ei käytä asunnon tai auton ostoon sen vertaa miettimistä kuin tähän kännykkäliittymään. Jos tuntuu, että ACN on paska, niin perun oman liittymän ja siirrän numeroni jollekin toiselle operaattosrille. Se on näin yksinkertaista.
Suosittelen ainakin kokeilemaan.- ACN
Kateus on suomalaisten yleisin sairaus, siksi ei haluta etttä toinen menestyy. Jos naapuri esim: voittaa lotossa 3 miljonaa euroa, ei häntä enää tervehditä,eikä onnitellla, vaan kustaan auton tankkiin naarmutetaan auton kyljet. Asuntoa kivitetään,ruvetaan puhelin terroristeiksi. SUOMALAINEN ON KATEELLINEN!!! Olen itse lähtöisin Nurmeksesta joten olen suomalainen
- Suomalainen
Suomi-Finland on maa, jossa kateus voittaa kiimankin!!! Näin se vaan on!
- heheheh
ACN kirjoitti:
Kateus on suomalaisten yleisin sairaus, siksi ei haluta etttä toinen menestyy. Jos naapuri esim: voittaa lotossa 3 miljonaa euroa, ei häntä enää tervehditä,eikä onnitellla, vaan kustaan auton tankkiin naarmutetaan auton kyljet. Asuntoa kivitetään,ruvetaan puhelin terroristeiksi. SUOMALAINEN ON KATEELLINEN!!! Olen itse lähtöisin Nurmeksesta joten olen suomalainen
Aina nää verkostosekopäät väittävät ihmisiä kateellisiksi. Käsittmätätöntä. Verkostomyyjä on tutkimusten mukaan yksi VÅHITEN arvostetuista ammateista.
- Kateellinen olen helvata so...
ACN kirjoitti:
Ne nyhtää rahat pois köyhiltä ja sitten pommittaa köyhiä. Saaketirallaa!!!
- tieto
numero alkaa 040- (ostettu soneralta).
- acnmies
ACN:n numeroavaruus alkaa 040-9......
kaikki tähän mennessä tapaamani on ollut 040-91......- avaruus
ACN:n numeroavaruus on 040 9 1 XXXX ACN:n jälleenmyyjiä hävettää numeroavaruuden pienuus.
- 40000
avaruus kirjoitti:
ACN:n numeroavaruus on 040 9 1 XXXX ACN:n jälleenmyyjiä hävettää numeroavaruuden pienuus.
...liittymää on jo kuulemma tilattu. Enkä ihmettele, koska Kauppalehdessä oli maininta ACN:n ensimmäisen toimintaviikon aikana hankituista 15000:sta asiakkaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381572Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261151