Saunalahti-EDUKAS

DeeÄnn

5

1324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anti-sånera

Mulla halvimmaksi tulee Eliitti 3G, kun muutkin ovat ymmärtäneet hylätä såneran, joten lähes kaikki puhelut ovat Saunalahteen, Elisaan tai Kolumbukseen.

Missähän ne Dna;n liittymät ovat?
      Ei ainakaan mun tuttavapiirissä, lukuunottamtta jotain viranomaisten puhelimia, mutta niille mulla ei ole paljon asiaa;)

• vuodesta 2003

Joo ei DNAlla ole läheskään yhtä hyviä liittymiä kuin Saunalahdella. Tietysti jos on rikas niin voi käyttää DNA:ta tai vaikka Soneraa =)

Toisaalta Sauniksella on paras kuuluvuus joten miksi maksaa huonosta enemmän.

• Haussa uusi liittymä
        vuodesta 2003 kirjoitti:

Joo ei DNAlla ole läheskään yhtä hyviä liittymiä kuin Saunalahdella. Tietysti jos on rikas niin voi käyttää DNA:ta tai vaikka Soneraa =)

Toisaalta Sauniksella on paras kuuluvuus joten miksi maksaa huonosta enemmän.

Onko tuossa 3G yhteyttä jolla pääsee nettiin tälläistä luki sivuilla:Edulliset 3G-, GPRS- ja EDGE-yhteydet sisältyvät kaikkiin liittymiin ilman avaus- tai kuukausimaksua.
        onkohan totta?

• K10

Mä kanssa siinä onnellisessa asemassa, että kaikilla kavereilla on Saunalahti, Elisa tai Kolumbus. Päivässä vähintään tunti puhelimessa. Ainoo johon tällainen peräkammarin poika joutuu ns. maksullisesti soittamaan on Äitin lankanumero. Yhteensä kuukaudessa tulee puheluista noin 4 euroa.

Mutta tarvii muistaa, että kaikille ei tämä puhelinliittymä käy. Mun mielestä jokaisen kannattain käyttää vähän aikaa ja miettiä mihin soittaa ja kuinka paljon. Ei kannata jokaiseen tarjoukseen lähteä ja vaihdella operaattorilta toiselle ja sitten taas valitetaan kun joku lupaus ei pitänyt paikkansa. Helpointa on ottaa oma puhelin lasku esiin ja miettiä, mikä on paras liittymä kenellekkin. Yhtään kaikille sopivaa ei ole markkinoilla-

• pENKKO

mitä tarkoittaa että joudutkin palauttaan puhelimen..ja omakustannus hintaan...????
      pama

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1771
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1477
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1446
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1251
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1029
    Aihe