moikka. olisin kiinnostunut opiskelemaan leipurikondiittoriksi, mutta kun olen etsinyt koulutuksia löytyy vain 3 vuotisia.. onko mahdollista päästä kondiittoriksi oppisopimuksella?? tai onko yksityisiä kouluja tai kursseja johon pääsisi opiskelemaan:)?
kiitos jos joku vastaa
oppisopimuksella kondiittoriksi?????
3
1340
Vastaukset
- katajaa
Työkkärin ammatti- ja tietopalvelusta. Siellä on koulutusneuvojia ihan tätä varten. Heille ei tarvitse jonottaa tai muuta. Voi vaikka soittaa. Yleensä oppisopimuksissa on ""vaikeaa"" tuo työnantajan löytäminen. Mutta jos olet työtön voi työnantaja saada palkkakustannuksiisi avustusta, joten kannattaa ehdottomasti selvittää, saisiko työnantaja korvausta. Muistaakseni kondiittoriksi opiskelukin onnistuu. Mutta tarkista oppisopimustoimistosta tai työkkäristä.
Oletko ihan hölmö? Ammattitutkintohan 3- vuotinen. Kävi sen sitten opparilla tai amiksessa.
- Entäpä....
Oonko ihan hölmö, kun olen kokki mutta tahtoisin vielä kouluttautua kondiittoriksi?! Saako kokin opinnoista hyväksiluettua paljon teoria-aineita tuohon 3-vuotiseen leipuri-kondiittorikouluun? Ja vielä, eikö ole mahdollista valmistua missään pelkästään kondiittoriksi, eli leipuri-puoli on "pakollinen lisä"?! Kuinka paljon aikuispuolella opintoihin sisältyy työharjoittelua? Kuulisin mieluusti kokemuksianne:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161