Kuulimme, että Venäjällä yksinhakijat hyväksytään, mutta heille esitetään vanhempia ja / tai erityistarpeisia lapsia.
Mitä tarkoittaa tässä tapauksessa "vanhempi lapsi"? Eli tarkoittaako esimerkiksi että ei vauvaikäistä mutta alle 4-vuotiasta vaiko selvästi jo isompaa lasta?
Kaikki kokemukset Venäjän adoptiosta ovat hyvin hyvin tervetulleita!!
Adoptoisimme mielellämme Venäjän Karjalasta, koska molempien isovanhempien koti on ollut siellä ja siis koko suku jo karjalaista, joten yksi uusi Karjalassa syntynyt sopisi oikein hyvin joukkoon. :)!
Adoptio Venäjältä?
3
783
Vastaukset
- Tarkoititko?
En nyt ihan ymmärtänyt:
"Kuulimme, että Venäjällä yksinhakijat hyväksytään, mutta heille esitetään vanhempia ja / tai erityistarpeisia lapsia.
Adoptoisimme mielellämme Venäjän Karjalasta,"
Onko nyt kyse yksinhakijasta vai avioparista?
Tai oletko kimpassa jonkun kanssa mutta aiot hakea yksin adoptiolasta? (Toivottavasti ei ole kyse mistään sellaisesta!
En suosittele huijaamaan adoptioviranomaisia, se ei ole kenenkään etua.)
Avioparien adoptoinnissa ei pitäisi olla mitään erikoista, ei muuta kuin yhteys adoptiota järjestävään tahoon ja asia vireille! - adoptioon
voidaan antaa vain alle kouluikäisiä lapsia. Vanhimpana minun tietämistäni adoptiolapsista tuli Suomeen eräs 6-vuotias poika.
- Kerttu K
Vaan meitä on kaksi eri henkilöä, jotka molemmat ovat kiinnostuneita adoptiosta, kummatkin yksinhakijoita.
Itselläni tilanne se, että oma pitkä suhde lopahti tuossa pari vuotta sitten lapsettomana. Mies ei ollut kiinnostunut adoptiosta. Biologista lasta en voi saada, koska olen sairauden takia menettänyt sen mahdollisuuden jo miltei kymmenen vuotta sitten. Muutenhan tätä ei tarvitsis edes tässä kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839