cd-asema män rikki

linux syynä?

31

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niitä,

      Rikkonut, se vain päivitti ne.
      Joka vanhoja muistaa..........

    • mac..

      Ei kukaan pakota käyttämään antiikkisia ohjelmia! Uudempiakin on olemassa!

    • Vanha juttu ja

      sitäpaitsi OLI VALMISTAJAN SYYTÄ kun koodasi asemiinsa epästandardia käskykantaa noudattavan firmwaren josta Mandraken asennusohjelman koodaajat ei tiennyt vaan luulivat LG:n asemien noudattavan normaalia standardia ATA-käskykantaa. LG myönsi virheensä, Dell vaihtoi vioittuneet asemat uusiin ja noita ei ollut kuin vain joissain asemissa, lähinnä Dellin koneissa OEM-asemissa.

      Eli turhan isoa porua noinkin vanhasta jutusta. Itelläni ei oo linuxin takia hajonnut yhtään cd-asemaa, mulla on myös LG:n valmistamia asemia eikä nekään oo hajalla. Eikä muitakaan laitteita ole hajonnut linuxin takia. Jos on jotain hajonnu niin sähköpiikkien takia, hieno elektroniikka ei kestä paljoa sähköpiikkejä. Sillä taas ei ole käyttisten kanssa mitään tekemistä.

      • totuus.

        Se ei ollut valmistajan syy vaan linuxin heikkotasoisen koodin! Yhtään asemaa ei ole rikkoontunut windowsin takia. Piste


      • totuus.

        "josta Mandraken asennusohjelman koodaajat ei tiennyt vaan luulivat "

        Luulo ei ole tiedon väärti ja Microsoftilla oltiin sentään ajantasalla eikä tälläistä lapsusta syntynyt.


      • linuxin syy
        totuus. kirjoitti:

        Se ei ollut valmistajan syy vaan linuxin heikkotasoisen koodin! Yhtään asemaa ei ole rikkoontunut windowsin takia. Piste

        vaan syy on SINUN IDIOOTTI!!!

        Etkö sä perkeleen aivovammanen kykene muuhun kuin postaamaan ikivanhoja juttuja etkä ees ymmärrä koko juttua vaan irrotat siitä osia niin että ne sopii sun linux-vastaiseen trollaukseesi?

        Ei kai windowsin asennus ole hajottanut yhtään asemaa koska LG on informoinut M$:ää epästandardista firmwarestaan!

        Linux on paljon parempitasoisempaa koodia kuin sun mätä-Windowsisi!

        Että lopeta palikka ellet halua että sua joukolla aletaan hivuttaa (ns. sakin hivutus elikkä joukkokuritus).


      • jos LG
        totuus. kirjoitti:

        "josta Mandraken asennusohjelman koodaajat ei tiennyt vaan luulivat "

        Luulo ei ole tiedon väärti ja Microsoftilla oltiin sentään ajantasalla eikä tälläistä lapsusta syntynyt.

        EI INFORMOI KOODAAJIA SIITÄ ETTÄ OVAT MUUTTANEET ASEMIEN FIRMWAREN KÄSKYKANTAA EPÄSTANDARDIKSI!!!!

        MICROSOFTIA INFORMOIVAT, NIINKUIN KAIKKI MUUTKIN INFORMOI M$:ÄÄ, JA SIKSI WINDOWS EI OLE "HAJOTTANUT" NOITA ASEMIA!

        KYLLÄ SE ON IHAN YKSINOMAAN LG:N SYY JA NE ON ITE SEN MYÖNTÄNEETKIN! SYY SIIS EPÄSTANDARDIA ATA-KÄSKYÄ NOUDATTAVASSA FIRMWARESSA!

        MIKSI PERKELE SULLE PALIKKATROLLI EI MENE TUO ASIA PERILLE???


      • totuus.
        jos LG kirjoitti:

        EI INFORMOI KOODAAJIA SIITÄ ETTÄ OVAT MUUTTANEET ASEMIEN FIRMWAREN KÄSKYKANTAA EPÄSTANDARDIKSI!!!!

        MICROSOFTIA INFORMOIVAT, NIINKUIN KAIKKI MUUTKIN INFORMOI M$:ÄÄ, JA SIKSI WINDOWS EI OLE "HAJOTTANUT" NOITA ASEMIA!

        KYLLÄ SE ON IHAN YKSINOMAAN LG:N SYY JA NE ON ITE SEN MYÖNTÄNEETKIN! SYY SIIS EPÄSTANDARDIA ATA-KÄSKYÄ NOUDATTAVASSA FIRMWARESSA!

        MIKSI PERKELE SULLE PALIKKATROLLI EI MENE TUO ASIA PERILLE???

        Linuxin on todettu mm. kuumentavan prosessoria turhillä käskyillä. Kenen syy se mielestäsi sitten on??


      • ja missä
        totuus. kirjoitti:

        Linuxin on todettu mm. kuumentavan prosessoria turhillä käskyillä. Kenen syy se mielestäsi sitten on??

        on todisteet että linux muka kuormittais prossua turhilla käskyillä??? TODISTA TAI VAIKENE PÄSSI!

        Eiköhän se ole windows joka enemmän kuormittaa konetta, esim. Win2000 saanut mun koneen kerran ihan jumiin kun eräskin prosessi söi lähes kaiken prossutehon! Sitäpaitsi windows sahaa SSD-levyt turhilla levykirjoituksilla nopeammin rikki!


      • totuus.
        ja missä kirjoitti:

        on todisteet että linux muka kuormittais prossua turhilla käskyillä??? TODISTA TAI VAIKENE PÄSSI!

        Eiköhän se ole windows joka enemmän kuormittaa konetta, esim. Win2000 saanut mun koneen kerran ihan jumiin kun eräskin prosessi söi lähes kaiken prossutehon! Sitäpaitsi windows sahaa SSD-levyt turhilla levykirjoituksilla nopeammin rikki!

        http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=26599&tyyppi=1
        "Viranomaishanke löysi 10 500 open source -turva-aukkoa"

        Viranomaistenkin on ollut pakko puuttua avoimen koodin aiheuttamiin ongelmiin!


      • etkö sä
        totuus. kirjoitti:

        http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=26599&tyyppi=1
        "Viranomaishanke löysi 10 500 open source -turva-aukkoa"

        Viranomaistenkin on ollut pakko puuttua avoimen koodin aiheuttamiin ongelmiin!

        tosiaan keksi parempaa kuin postata ikivanhoja? Sitäpaitsi kun tuntuu että sä et edes tajua mitään lukemastasi:

        tuossa on KAIKKI avoimen koodin ohjelmat ja niiden aukot yhteensä, jos vastaava otos tehtäisiin windows-ohjelmista niin lukema olisi moninkertaisesti suurempi!!

        Sitäpaitsi avoin koodi mahdollistaa myös NOPEAMMAN AUKKOJEN KORJAAMISEN! Microsotkulta ja esim. Adobelta voi joutua odottelemaan korjauksia vaikka kuinka pitkään eikä silti välttämättä kaikkea korjata!

        Joten hillitse nyt, ota vaikka se Jim Beam-satsisi, juo vaikka pari kolme pulloa putkeen niin rauhoittus tääkin palsta sun paskanjauhannastasi!


      • rautavalmistajat
        linuxin syy kirjoitti:

        vaan syy on SINUN IDIOOTTI!!!

        Etkö sä perkeleen aivovammanen kykene muuhun kuin postaamaan ikivanhoja juttuja etkä ees ymmärrä koko juttua vaan irrotat siitä osia niin että ne sopii sun linux-vastaiseen trollaukseesi?

        Ei kai windowsin asennus ole hajottanut yhtään asemaa koska LG on informoinut M$:ää epästandardista firmwarestaan!

        Linux on paljon parempitasoisempaa koodia kuin sun mätä-Windowsisi!

        Että lopeta palikka ellet halua että sua joukolla aletaan hivuttaa (ns. sakin hivutus elikkä joukkokuritus).

        ovat mäsän kanssa salaliitossa linuxia vastaan!!!

        Siksi: älkää enään käyttäkö minkään valmistajan mitään komponentteja!!!

        Eiköhän sillä mäsä mene polvilleen!!!


      • rautavalmistajat
        jos LG kirjoitti:

        EI INFORMOI KOODAAJIA SIITÄ ETTÄ OVAT MUUTTANEET ASEMIEN FIRMWAREN KÄSKYKANTAA EPÄSTANDARDIKSI!!!!

        MICROSOFTIA INFORMOIVAT, NIINKUIN KAIKKI MUUTKIN INFORMOI M$:ÄÄ, JA SIKSI WINDOWS EI OLE "HAJOTTANUT" NOITA ASEMIA!

        KYLLÄ SE ON IHAN YKSINOMAAN LG:N SYY JA NE ON ITE SEN MYÖNTÄNEETKIN! SYY SIIS EPÄSTANDARDIA ATA-KÄSKYÄ NOUDATTAVASSA FIRMWARESSA!

        MIKSI PERKELE SULLE PALIKKATROLLI EI MENE TUO ASIA PERILLE???

        SALALIITOSSA linuxia vastaan!!! Lue tämä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=500000000000003&posting=22000000042448513


      • Sitten selität?
        totuus. kirjoitti:

        Se ei ollut valmistajan syy vaan linuxin heikkotasoisen koodin! Yhtään asemaa ei ole rikkoontunut windowsin takia. Piste

        Että minulla on mennyt jo kolme Windowsissa, jos se ei yhtään asemaa riko?


    • sait?

      Melkein 6-vuotta vanhan LG:n ja yhtä vanhan Madraken?

      Oikeasti, tämä on jo NIIN moneen kertaan täällä käsitelty että pitää olla vähän "onnellinen" jos nostaa vielä esille. ;)

      • Penguin

        Ajatellaan asiaa tältä kantilta. Jos nuo ei keksi tuon parempia juttuja, Linuxilla menee aika hyvin. Meinaan, että Microsoftmokia täällä puidaan joka päivä kuitenkin...


      • The Real J.
        Penguin kirjoitti:

        Ajatellaan asiaa tältä kantilta. Jos nuo ei keksi tuon parempia juttuja, Linuxilla menee aika hyvin. Meinaan, että Microsoftmokia täällä puidaan joka päivä kuitenkin...

        Voidaan myös esittää vastakysymys: miten on selitettävissä että tuo ongelma on ollut vain YHDEN (ikivanhan) DISTRON ja YHDEN ASEMAN kanssa ? Onko kukaan kuullut vastaavista ongelmista esmes SuSE:n kanssa ? Tai vaikka jonkin muun valmistajan asemien kanssa ?


    • ei enää

      tänne! Viestisi on ilmiannettu ylläpidolle. Toivon mukaan myös poistavat viestisi.

      • totuus.

        totuuden kertominen näyttää olevan linuxisteille kova paikka heti ollaan pyytämässä sensurointia.!


      • juupajuujajees
        totuus. kirjoitti:

        totuuden kertominen näyttää olevan linuxisteille kova paikka heti ollaan pyytämässä sensurointia.!

        Yksinoikeudella kuuluvan trollauksen käyttöösi.


      • yhtään mitään
        totuus. kirjoitti:

        totuuden kertominen näyttää olevan linuxisteille kova paikka heti ollaan pyytämässä sensurointia.!

        joten älä viitti poju 15v. jauhaa paskaa!

        Sulla on vielä opettelemista totuuksissa ja voi olla että sulta menee löysät housuihin kun lopulta tajuat totuudet! Tai jos ei niin olet onnistunut, onnitteluni, jopa aivopesemään itse itsesi!

        PS. Valehtelussa ei ole mitään hienoa, joten koitappa opetella totuudessa pysymistä tai muuten kohtaat elämässäs vielä paljon vaikeuksia. Valheilla ei pitkälle pötkitä.


      • The Real J.
        yhtään mitään kirjoitti:

        joten älä viitti poju 15v. jauhaa paskaa!

        Sulla on vielä opettelemista totuuksissa ja voi olla että sulta menee löysät housuihin kun lopulta tajuat totuudet! Tai jos ei niin olet onnistunut, onnitteluni, jopa aivopesemään itse itsesi!

        PS. Valehtelussa ei ole mitään hienoa, joten koitappa opetella totuudessa pysymistä tai muuten kohtaat elämässäs vielä paljon vaikeuksia. Valheilla ei pitkälle pötkitä.

        Aivan turhaa yrittää takoa tyypille järkeä päähän, sillä:


      • tuntuu olevan
        The Real J. kirjoitti:

        Aivan turhaa yrittää takoa tyypille järkeä päähän, sillä:

        Ehkä mä keskityn telkkariin nyt sen sijaan että tappelisin tuon idiootin kanssa. Antaa sen kuvitella että linux on iso musta aukko joka nielee hänet... Hei, se oliskin ajatus, jos olis musta aukko joka nielee noi M$-trollit jonnekin olemattomiin...hauska ajatus. :)


    • zxcvbgbv

      Vain linuxin on todettu rikkovan fyysisiä laitteistoja joten on ajoittain hyvä että uutinen kerrataan.

      • juupajuujajees

        Kaksi virtalähdettä.


      • joten pidä

        multinikkitrolli pääs kiinni!!

        Tuossakin oli kyse siitä että Mandraken koodaajat käytti STANDARDIN MUKAISIA ATA-KÄSKYJÄ ja olettivat että LG:n asema noudattaa niitä koskapa Mandrakea ei oltu siitä informoitu ettei näin ollut!

        Syy on siis LG:n ja LG ON MYÖNTÄNYT SYYLLISYYTENSÄ!

        Joten lopeta toi paskan jauhaminen!


    • Etkö millään pysty löytämään vanhempia uutisia. Kyllähän vanhimmat netistä löytyvät tietotekniikkaa koskevat uutiset on 60-luvun puolivälistä.

    • Tule hakemaan minulta uusi samalta ikäkaudelta, niin loppuu tuokin ininä.

      Et sinä koskaan mitään ole omistanut. ;)

    • living

      in the past.

    • safdgasrtq35

      Kanonikal kenties?

    • kl,fqwkfkgk

      Monta asemaa on mennyt rikki.
      Ensimmäisen potkaisi poika, sitrten meni pari windowsilla ja lopuksi yksi Linux lopetti polttamisen, mutta luku jatkui.
      Ei kannata siis nimeltä mainita, eikä sormella osoittaa. tuli kai polttokiintiö täyteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe