Eli ajattelin hankkia kyseisen änkän derbiini. Kyseessä on Derbi extreme vm.2004 ja tuonhan pitäisi sopia ihan vakio putkeen, vai?
Olen myös kuullut, että nuissa TK:n änkissä on aika kovat soundit, pitääkö tuo paikkansa?
Lisäksi joka nettisivulla jossa tuota änkkää myydään lukee että se olisi kielletty tieliikenne käytöstä, tietääkö kukaan mistä se johtuu?
Ja vielä jos jollain on kokemuksia kyseisestä änkästä niin kuulisin niitä mielelläni :)
Turbo Kit Racing - änkkä
11
3094
Vastaukset
- morpaskoille_:.::D:D:D
vitun hyvä änkkä itsetyydytykseen ittel meni muna taydellisesti änärin sisään sille et puristaa sipovasti eli siitä saa parhaat nautinnot!äänet ki on kovat ku sitä kunnolla rassaa...SUOSITTELEN ISOLLA ÄSSÄLLÄ!
- ffsfdsrsd
Ei siin ite änkäs oo viel hirmuset äänet, mutta ostappa ite putki.. : D
- asdas12342
Änkkä = Ankka ?
J00 mullaki on mun mopossa aku ankka - kikkelinkorvike
asdas12342 kirjoitti:
Änkkä = Ankka ?
J00 mullaki on mun mopossa aku ankkavitun kusipää turpakiinni
- werw
Tuo turbo kit racing on kielletty tie liikenteessä, mutta on niitä hyväksyttyjäkin. Niitä löytyy ainakin MC Skatter:ilta hintakaan ei ole kovin paha joku 40-45 e.
- koululusa voi tehä itekki
mikä helekutin takia pitää sitä änäriä vaihtaa. vakio on aivan hyvä, piennellä vaivalla siitä saa paremmanki ku jostain massaTeini turpokitin änkästä josa on niin vitumaiset äänetki, jjo hei hei, tai tehkää ite koulusa änkkä,
- Juice94
Kyl noit tk:n änkkiä on katu käyttööki, mut niist tulee ulos sellai kapee pilli. Sen voi kyl sahaa siit pois. Se änkkä näyttää kuvas vähä skoban änkält.
- änkkä
ei siin kyl mitkää kovat äänet oo jos ei ota villoja välistä pois.
- kurkkaa
mulla on myynnissä turbokitin krominen äänenvaimennin kiinnike motot.net:ssä, ollut derbi 03:ssa kiinni. käy katsomassa,on halpa. sopii heittämällä kiinni derbiin
- Tprnfdö
Voiko turbo kit racing änkästä saada sakot jos poliisi tulee jutulle (siis ei e hyväksytystä änkästä)?
- Anonyymi
Sopiiks turbo kit euro 5 vakio putkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513595Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142500Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771744Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401558- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437