Turbo Kit Racing - änkkä

Dobbi

Eli ajattelin hankkia kyseisen änkän derbiini. Kyseessä on Derbi extreme vm.2004 ja tuonhan pitäisi sopia ihan vakio putkeen, vai?
Olen myös kuullut, että nuissa TK:n änkissä on aika kovat soundit, pitääkö tuo paikkansa?
Lisäksi joka nettisivulla jossa tuota änkkää myydään lukee että se olisi kielletty tieliikenne käytöstä, tietääkö kukaan mistä se johtuu?
Ja vielä jos jollain on kokemuksia kyseisestä änkästä niin kuulisin niitä mielelläni :)

11

3094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morpaskoille_:.::D:D:D

vitun hyvä änkkä itsetyydytykseen ittel meni muna taydellisesti änärin sisään sille et puristaa sipovasti eli siitä saa parhaat nautinnot!äänet ki on kovat ku sitä kunnolla rassaa...SUOSITTELEN ISOLLA ÄSSÄLLÄ!

• ffsfdsrsd

Ei siin ite änkäs oo viel hirmuset äänet, mutta ostappa ite putki.. : D

• asdas12342

Änkkä = Ankka ?

J00 mullaki on mun mopossa aku ankka

• kikkelinkorvike
        asdas12342 kirjoitti:

Änkkä = Ankka ?

J00 mullaki on mun mopossa aku ankka

vitun kusipää turpakiinni

• werw

Tuo turbo kit racing on kielletty tie liikenteessä, mutta on niitä hyväksyttyjäkin. Niitä löytyy ainakin MC Skatter:ilta hintakaan ei ole kovin paha joku 40-45 e.

• koululusa voi tehä itekki

mikä helekutin takia pitää sitä änäriä vaihtaa. vakio on aivan hyvä, piennellä vaivalla siitä saa paremmanki ku jostain massaTeini turpokitin änkästä josa on niin vitumaiset äänetki, jjo hei hei, tai tehkää ite koulusa änkkä,

• Juice94

Kyl noit tk:n änkkiä on katu käyttööki, mut niist tulee ulos sellai kapee pilli. Sen voi kyl sahaa siit pois. Se änkkä näyttää kuvas vähä skoban änkält.

• änkkä

ei siin kyl mitkää kovat äänet oo jos ei ota villoja välistä pois.

• kurkkaa

mulla on myynnissä turbokitin krominen äänenvaimennin kiinnike motot.net:ssä, ollut derbi 03:ssa kiinni. käy katsomassa,on halpa. sopii heittämällä kiinni derbiin

• Tprnfdö

Voiko turbo kit racing änkästä saada sakot jos poliisi tulee jutulle (siis ei e hyväksytystä änkästä)?

• Anonyymi

Sopiiks turbo kit euro 5 vakio putkeen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3595
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2500
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      77
      1744
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      1558
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1437
    Aihe