pitää lahdessa.Muualla kuin keilahallissa ja hoplopissa.Olisi mukava saada vinkkejä Lahden alueelta niin voisin yllättää lapsen kivoilla kekkereillä.
lasten synttärit
22
7826
Vastaukset
- aatos
Keksimme vuokrata bussin ja viedään lapsi juhlavieraiden kanssa Korkeasaareen. Tuleehan ne maksamaan rannekkeilla ja hampurilaisaterioilla, mutta vaimo halusi järjestää varman päälle sellaiset elämykselliset synttärijuhlat, joista puhutaan pitkään. Kerranhan lapsi seitsemän vuotta täyttää ja hyväksyy vielä ennen koulun alkamista vanhempien buukaamat happeningit.
- tapauksessa
olisi koira haudattuna ja syvälle? Mitähän se isukki ja äiti oikein meinas hyvittää tällä teolla lapselle. Päivät ollaan käyvinään töissä ja kaikki vapaa aika vedellään viinaa päähän. Elikäs, urakeskeiset viinaan menevät vanhemmat. Pakkohan sitä lapselle on jollain tapaa hyvittää. Tosiasiassa puratte vain huonoa omaatunotanne tiehen, sillä se kolkuttaa ikävästi.. Raakimukset!! Kuika kehtaatte ja tulette vielä tänne kertomaan asiasta. Eikö hävetä edes yhtään?
- huono ihminen
tapauksessa kirjoitti:
olisi koira haudattuna ja syvälle? Mitähän se isukki ja äiti oikein meinas hyvittää tällä teolla lapselle. Päivät ollaan käyvinään töissä ja kaikki vapaa aika vedellään viinaa päähän. Elikäs, urakeskeiset viinaan menevät vanhemmat. Pakkohan sitä lapselle on jollain tapaa hyvittää. Tosiasiassa puratte vain huonoa omaatunotanne tiehen, sillä se kolkuttaa ikävästi.. Raakimukset!! Kuika kehtaatte ja tulette vielä tänne kertomaan asiasta. Eikö hävetä edes yhtään?
Olet oikeasti ihan helvetin tyhmä ja vittumainen olento!
- V**un kyttä!
tapauksessa kirjoitti:
Pitääkö tavalliseen kysymykseenkin alkaa suoltamaan helvetinmoisia syytöksiä, vaikka et tiedä kysyjästä mitään?
- "kaikilla muillakin"
Onko naperon synttärit lähtenyt vähän handysta? Kuka pistää paremmaksi-synttärit, vai mistä on kysymys?
Lapsi tyytyy kyllä kotona järjestettäviin synttärikemuihin. Osallistujien vastalahjatkin voi jättää jakamatta, lapsilla on hauskaa leikkien parissa ilman vastalahjuksia.- tätä aikaa,
kun lapsia kasvatetaan kultalusikka suussa menetelmällä. "Meidän Juulialle pidetäänkin paremmat synttärit ku teijän Tiinalle" Yli hemmotellaa pentu pienestä alkaen, niin vanhempana ei voi enää lusikalla antaa, kun on kauhalla saanut. No, urpoja on joka junaan ja nää tälläiset jää vielä asemalle oottaa seuraavaa junaa......jne
- pieni on kaunista
tätä aikaa, kirjoitti:
kun lapsia kasvatetaan kultalusikka suussa menetelmällä. "Meidän Juulialle pidetäänkin paremmat synttärit ku teijän Tiinalle" Yli hemmotellaa pentu pienestä alkaen, niin vanhempana ei voi enää lusikalla antaa, kun on kauhalla saanut. No, urpoja on joka junaan ja nää tälläiset jää vielä asemalle oottaa seuraavaa junaa......jne
Lapset tottuvat saamaan kaiken mahdollisen ja mahdottoman, aikuinen tanssii lapsen pillin mukaan. Sitten kun lapsi kohtaa koulumaailman ja muut oppilaat, jotka eivät tanssi hemmotellun lapsen tahdon mukaan, lapsi ei kestä sitä pettymystä.
Lapsi on kotona totutettu olemaan maailman napa ja tärkein henkilö maailmassa, hän ei voi käsittää, ettei kodin ulkopuolella olevat ihmiset suhtaudu häneen samoin kuin häneen kotona suhtaudutaan.
Sellaisista lapsista tulee koulukiusaajia ja työpaikkatyranneja. Sellaiset lapset yrittävät henkisellä ja ruumiillisella väkivallalla saada tahtonsa läpi ja muut ihmiset toimimaan heidän omien tahtotilojen mukaan.
- eki69
Harjula-keskuksessa saa tietääkseni vuokrata uimaallasosastoa synttärikemuihin. Siellä järjestetään lasten synttäreitä.
Elokuviin tai luistelemaan.
Messilässä riittäisi varmastikin tekemistä.
Pajulahdesta kannatta myös kysellä synttäri juttuja.
Perhepuistoon ulkoilemaan.- köyhäilyn aika
Koti ja köyhäily on taas muodissa. Ympäristö ei ärsyynny, jos silmän lumeeksi tilaa pitopalvelun kotiin hovimestarilla ja parilla tarjoilijalla. Kotona vietettävät synttärit olisi lapsille suuri elämys puuhamaiden jälkeen.
- vinkkinä
http://www.merirosvot.fi/index.php?pg=koti&lang=fi
matkakulut (pääkaupunkiseudulla matkakuluja ei laskuteta) - peukalo keskellä
Jottei kukaan huomaisi kotitalousosaamisen puutteellisuutta, lapset juhlitaan hampurilaisbaareissa. Kekseliästä.
- Muumimummo
Olen sinulle NIIN kateellinen. Mitään muuta ei sitten osata ja ukkokin hakkaa. Ennen oli laivat puuta ja naisillakaan ei ollut hiivatulehdusta! Voi kiesus!!
- älä alistu
Muumimummo kirjoitti:
Olen sinulle NIIN kateellinen. Mitään muuta ei sitten osata ja ukkokin hakkaa. Ennen oli laivat puuta ja naisillakaan ei ollut hiivatulehdusta! Voi kiesus!!
Miksi pysyt hakattavana, ja lääkäriltä saat apua hiivatulehdukseen. Elämäntilanteeseesi löytyy parannusta ja kakkuja saa valmiina kaupasta.
- ...
hot yoga keskuksessa voi viettää kiipeily synttäri. sijaitsee saksalassa.
- sm28
Olen järjestänyt nyt viidet lasten syntymäpäiväjuhlat. Hyviä vinkkejä lasten syntympäiväjuhliin löydät tästä linkistä http://www.pinjata.fi/syntymapaivajuhlat/lasten-syntymapaivajuhlat.html. Olen usein tehnyt niin, että valitsen teeman ja tilaan tavarat verkosta etukäteen. Järjestely on todella helppoa. Lasten syntymäpäiväjuhlat ovat loppujen lopuksi todella helpot järjestää. Pinjatan sivuilta olen ottanut muutaman leikin ja muistaakseni joku täällä keskustelupalstallakin kertoi hyviä lasten leikkejä syntymäpäiväjuhlat -teemaan.
Merirosvojuhlat on poikien suosikki. Tytöt tykkäävät prinsessajuhlista.
Jos ei ehdi tai muista tilata verkosta tarvikkeita, pieni piipahdus Tiimariin auttaa myös. Verkosta saa halvemmalla usein koko setin ja esim. kattaustarvikkeissa on parempi valikoima syntymäpäiväjuhlia ajattelen.
Hyviä syntymäpäiväjuhlia kaikille!- puuhaamaa
Tervakosken Puuhamaa on hauska paikka. Kesällä voi vuokrata bussin ja viedä lapsi kavereineen synttäriretkelle Puuhamaahan. Bussiin mahtuu 52 ja Tervakoski ei ole liian kaukana, lapset eivät jaksa pitkää menomatkaa istua bussissa, Tervakoskelle on noin 80 kilometriä matkaa. Lahdessa on kaikki synttärikemupaikat koettu moneen kertaan ja lapset ovat kyllästyksiin asti juhlinnu lahtelaisissa kemuissa.
- ponihäntä12
voiteko kertoa missä olisi hyvä syntäri paikkoja koska mulla on kohta syntärit ja enkä tiie missä voisi pitää ja mä asun lahdessa...vastaka kiitos ♥ =) T:ponihäntä12
- Synttäribileet
Hei!
Aika vanha ketju, mutta sopiva paikka jättää linkki, koska aika moni varmasti haun kautta löytää tänne.
Ihan uusi leikkihuone odottaa vieraita. Pääset tutustumaan täältä: http://www.synttaribileet.fi/ - nippi3
Lahden urheilukeskuksen hiihtomisessa voi pitää lasten synttäreitä. Ennen sai myös tarjottavatkin tilata kahviosta ja on kabinettikin .
- nippi3
Siis hiihtomuseossa....
- hyvinmeneelahdessa
Hennalassa päin löytyy kotipizza ja sen jälkeen puistomainen leikkikenttä
Vieressä vastaanottokeskus josta paikalle löytää varmaa useampi kiinnostunut mies leikittämään ja halailemaan jottei tule lapsille vilu.Voi vanhemmat sillä aikaa rauhassa käväistä Pieni Talo Preerialla olusella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351