rahojaan hassanneita "tunkkeja" tai porukkaan muita värvänneitä "sponsseja"? Tuntuu olleen vähän kovempi juttu ainakin Lapualla.
Onkohan Vaasassa
5
294
Vastaukset
- noon
muutoonkin yksoikoosta porukkaa.
- että ainakin
tässä asiassa ovat vaasalaiset olleet sisämaalaisia selkeästi fiksumpia? Eivätkö 400% tuottolupaukset ole menneet täällä läpi sisämaan tapaan? Jos näin, niin nyt tuli aika monta pinnaa vaasalaisille fiksuudesta!
- puheenollen
että ainakin kirjoitti:
tässä asiassa ovat vaasalaiset olleet sisämaalaisia selkeästi fiksumpia? Eivätkö 400% tuottolupaukset ole menneet täällä läpi sisämaan tapaan? Jos näin, niin nyt tuli aika monta pinnaa vaasalaisille fiksuudesta!
jos minulla olisi tuollaiset 400% tuotot tiedossa sijoituksille niin miksi antaisin ne sinulle?
Kyllähän jotain täytyy ymmärtää,mutta tyhmää on aina vedetty nenästä,tulevaisuudessakin. - Jos olisi todella
puheenollen kirjoitti:
jos minulla olisi tuollaiset 400% tuotot tiedossa sijoituksille niin miksi antaisin ne sinulle?
Kyllähän jotain täytyy ymmärtää,mutta tyhmää on aina vedetty nenästä,tulevaisuudessakin.ollut olemassa moinen rahasampo, MIHIN siinä sitten tarvittiin tavallisten tallukoiden ropoja?
Jos mulla olisi systeemi tehdä 400% tuottoja vaikka sitten valuuttakaupalla, niin omana tietonani minä sen pitäisin! En todellakaan markkinoisi sitä huoltsikoiden takahuoneissa maalaisjunteille!
- ryskää ja roskaa
Mutta ymmärrettävästä syystä pitävät suunsa tiukasti supussa. Tiedossani on ainakin yksi keskiluokkainen pariskunta Kotirannalta jotka ottivat 30.000 euron lainan "rikastuakseen" !!
Voi pyhä yksinkertaisuus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784