ajatus, meistä..
tunteet jossakin
perääntyä en halua
sinä, jossakin
maailma meille
yhteiseksi, tarkoitettu
aika vaikeaa, on elämä
täällä, kosketan vielä
sinun sieluasi, nyt
tiedän, lähden ja
haluan, että pidätte
minun lapsistani huolta,
muuta en halua, sillä
yhde3n lapsen, menetin
selvisin, en koskaan
päivät vievät mukanaan
en unohda, sinua koskaan
lapseni, jota ikävöin.
tulen luoksesi, kun
minun aikani on
ja muut kaikki
muut
me, vain
6
258
Vastaukset
- Miekko
Koskettavasti kirjoitat tähän yön hetkeen... Hyvää yötä sinulle.
- * * * * * *
ja hyvin sekavaa
joskus se ikävä
iskee kovasti ja
jää odottamaan
unia sinullekin
- tavaraa me olemme
meidän pitää pakata toisemme huolella, hellin käsin ja varoa lohjenneita kohtia. Nyt tiedän, että aïKaa tämä vaatii ja onhan sitä jo mennytkin. Ihmetellä ja katsoa oletko Sinä todella Minulle Se oïKea. Minä haluan tuntea Sinut, sillä Minusta niin on. Ja kun ehdotamme tapaavamme, niin muistamme nämä sanat, emmekä aja liian lujaa.. Emmekä riko toisiamme.. Ja tänään ulkoillaan auringonpaisteessa
- * * * * * *
ihmisellä on sisällä niin herkkiä kohtia, ettei
niitä voi noin vain paikata.mikä on rikki mennyt
se voi särkyä uudelleen.ihmeitä kirjoitat,
siksiköhän että en vuotaisi kuivaksi kokonaan..?
ja elämä on liian ihmeellinen, ei sitä voi
aina ymmärtää..
- vergeet-mij-niet
asioista kirjoitat runossasi. Toivon sinulle tulevaisuuteen elämän hyviä asioita, iloakin, jotta niistäkin saisimme kirjoittaminasi lukea.
- * * * * * *
mutta näistä kipeistäkin asioistakin pitää
kirjoittaa.kun katsoo kuolemaa, niinkuin minä
senjälkeen pelko poistuu ja muutut vahvemmaksi
ja kovemmaksi. sitä se elämä teettää.kyllä sitä
iloakin on, jos sen vain huomaa. iloa sinullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318