miten voi saada selville 045 ja 046 alkuisten numeroiden omistajat?? eikö näistä numeroista ole missään mitään tietoja kun ei eniro yms löydä? selvitys siis muuten kun soittamalla siihen numeroon, kun se tässä tapauksessa käy.
miten saa selvitettyä 045 tai 046 alkuisen
1
20415
Vastaukset
- minkä tahansa
numeron omistajan, soittamalla/tekstaamalla numeropalveluun. Ehkäpä numero on salainen jos sitä ei kerran löydy?
Vai tarkoititko omistajalla operaattoria? Se taas on helppo selvittää jos tiedät koko numeron, niin voit selvittää mille operaattorille kyseinen numero kuuluu:
http://www.siirretytnumerot.fi
Normaalisti 045-alkuiset numerot kuuluu Saunalahdelle, mutta ei kaikki. Nimittäin vain osa 045-numeroavaruudesta on annettu Saunalahdelle ja osaa omistaa dna jos en väärin muista, ja taisi olla jotain muitakin. 046 taas kuuluu elisalle (esim. entiset Kolumbus Prepaidit ja 046 alkuja on myös elisan verkossa vuokralla olevalla Cubiolla).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013