Koukussa

ja pahasti

Vuoden alusta mennyt nukahtamislääkettä yli 230 tablettia. Noin 5 päivässä että pysyy hereillä, että pystyy nukkumaan. Helvettiä. Lääke piristää jos otat pari, puolikas väsyttää. Miksi tällainen vaikutus? Lääke Imovane. Toisinaan Zopinox. Varokaa. Minä olin koukussa HETI.

7

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omat kokeilut ei ole aina h...

Taustalla voip olla vaikka mania yms ja sillon vauhtia löytyy.

• Kokemusta on

Aivan selvä paradoksaalinen ilmiö. Jos käytät pitkään unilääkkeitä, alkaa päinvastainen vaikutus, ne alkavat piristää.
      Nyt olisi aika keskustella lääkärisi kanssa, miten aloitat unilääkevieroituksen. Ei ole mitään järkeä jatkaa unilääkkeiden ottamista.
      Olet nyt itsekin sen todennut, jos 2tablettia piristää, ja puolikas väsyttää.

• alkup-

Kiitos vastauksista. Ei ole maniaa eikä muutakaan vaivaa. Unettomuus vain (ennen lääkkeitä. Pitkään jatkunut. Valeriaanat, kamomillat yms. luonnonkeinot vuosien mittaan testattu ja täysin tehottomiksi todettu).

Kaipaisin kokemuksia samassa tilanteessa oikeasti olevilta: ihmisiltä jotka ovat Imovane- tai Zopinix-koukussa. Kiitos!

Lainaus:"Nyt olisi aika keskustella lääkärisi kanssa".

Kiitos vain, muttet selvästikään ymmärrä mistä riippuvuudessa on kyse. Minulla on 11 lääkäriä jotka lääkettä määräävät. KELA ei puutu jos hakee korvauksen vain luvallisiin määriin.

Eikä minulla vielä, niin uskon, ole kylliksi motivaatiota lopettaa. Samassa veneessä olevien kanssa haluaisin vaihtaa ajatuksia ja varoittaa niitä jotla eivät vielä ole tsopikloniin (vaikuttava aine molemmissa läkkeissä) kajonneet. Älkää kajotkokaan.

• viitsi

Miksi yrität esiintyä jonakin asiantuntijana:

• Kokemusta on
        viitsi kirjoitti:

Miksi yrität esiintyä jonakin asiantuntijana:

En "yritä" mitään, vaan puhun ihan omasta kokemuksestani. Oletko itse ollut sairaalassa unilääkevieroituksessa? Minä olen, vieläpä pariin kertaan. En itse oleta mitään, niin kuin eräät, vaan tiedän. Tiedän siksi kun olen keskustellut alan asiantuntijoiden kanssa.

MINULLE ITSELLENI tuli tuo paradoksaalinen unettomuus. Jos sinulle tulee "Heti ekasta käyttöpäiväst" piristävä vaikutus, niin kaikille ei tule. Et voi yleistää tosiasioita.

Pitkäaikaisesta unilääkkeiden käytöstä "JOILLEKIN" saattaa tulla myös kognitiivisia ja psykomotorisia häiriöitä.

• mitä pikemmin.....

Kyllä vaan oletkin koukussa. Tuskin saat paljoakaan kohtalotovereita, koska ei tuohon pysty kuka tahansa.
      Muuten, mikään ei ole niin paha, kuin monen lääkärin kierre.
      Olen vahvasti sitä mieltä, ettet tule yksin selviämään tuosta.

• ap-

"Olen vahvasti sitä mieltä, ettet tule yksin selviämään tuosta."

Olen selvinnyt lukemattomia kertoja. Tahdonvoimasta se vain on kiinni. Kestää pahimmat vieroitusoireet (n. viikon) ja alkaa elämä taas maistua. Mutta tällä hetkellä maistuu paremmalta pillereillä. Korvienvälistä on kiinni, lopettaako jonkin aineen liikakäytön vai ei. Minulla ei motivaatiota lopettamiseen juuri nyt ole. Mutta jossakin vaiheessa taas on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe