on se kyllä kummaa. koskaan en ole kyllä fanittamalla fanittanu mj:iitä. kiinnostukseni on ollut ainoastaan musiikissa. siis fanittaahan voi monella eri tavalla. mutta olen nyt 31 vuotias mies ja nyt tänä aamuna pääsi aikuisten oikeasti ison miehen itku ja pala on nyt kurkussa edelleen. sen takia kun kuulin jacksonin tekevän paluuta. itse olen vannoutunut kiss fani. ja suomi trash punk ja metalli on ollut läsnä aina. siis enemmän kiss fanaatikko. löytyy tatuointeja muutamaka kappale sun muuta oheis tavaraa "krääsää" mutta itselläni mj levyt rajoittuu ainoastaan 4 vimeiseen levyyn tai siis soolo tuotantoon. mj faneja pidettii 90 luvulla jossain määrin alhaalla juuri sen takia että eihän mies voinut kuunnella sitä. minä kuuntelin. sitten kiss buumi valtakunnallisesti laski. minä kuuntelin. joten se on se eka ja vika mitä kuuntelin enkä jättänyt kissiä oman onnensa nojaan ikinä. siihen aikaan oli bon jovi sun muut suosittuja. mj lapsi syytös jutut kuuntelin ja kattelin ja luin netistä antaumuksella. tosin minullakin oli media lasit päässä. niitä on pakko pitää koska olen itsekkin suomea kiertävän bändin jäsen.mutta eteenpäin.aamulla luin tämän että michael olisi tekemässä paluuta ja "isolla" kädellä vieläpä. no sain sitten lipunkin itselläkin hankittu lontooseen. tämä on näitä "ones in a lifetime" jutuja. siis hartaasti toivon että jacksonin fysiikka kestää tämän ison työ urakan eikä peruutuksia tule. toivon myös että esitettäisi juuri niitä biisejä mitä kansa haluaa nähdä. jne jne. on hankala aloittaa ns uudestaan suoraan huipulta kun ns. alhaalla on käyty. se nimittäin ei onnistu kuin tusinalta maailman isoimmalta artistilta ja bändiltä elï eittämättä mj kuuluu tähän kastiin. no asiani ja tarinani oli tässä pääpiirteittäin ja näillä mennään. musiikki puhukoon puolestaan. myöhemmin nähdään mitä tuleman pitää. mutta... TÄÄ ON JUMALAUTA HELVETIN HIENOA.
pieni
tarinani narinani
2
209
Vastaukset
- meliini
Jotain kuitenkin haluaisin sanoa, koska tekstisi on niin hieno... No vaikka että HYVÄ HIENOA!!! :D :D :D
- Menin
sanattomaksi :D
Kiitos näistä sanoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928