Haluaisin kirjeenvaihtoon (KOKO SUOMI)mailiin ja meseen ja tavalliseen kirjeenvaihton ystävää, ehkä elämän kumppaniakin jos käsi kädessä sienimetsällä oomme ja kemiat kohtaa ja kolahtaa, sydämmet värähtää ja suudelmat sinkoilee kannon päällä istessamme lammen tai joen rannalla, metsän eläinten meitä katsellessa kateellisena jonka jälkeen laitat minulle kulinaristisen illallisen,lämmitetään saunasi, vihdotaan toisiamme ja uidaan, huilimme siideri tai viinilasilliset kera saunan verannalla kuunsiltaa ihaillen, jonka jälkeen nukahdamme toistemme kainaloon aamuun asti, jolloin tuot minulle aamiasen sängyn laidalle ,raukein silmin ja salaperäisen hymyn huulillas aavistan yön kokemuksista olleen tyytyväinen minunun miehuuteeni ja hellyyteen jota olet kaivannut niin kauan että luulit pakahtuneesi yksinäisyyteesi,mutt sinusta löytyi NAINEN sylissäni, aamupalan jälkeen voiimme mennä vaikka nostamaan illalla lasketu verkot jotta saamme hyvän päivällisen jälkiruokana vaikka kahvit kuksasta ja konjakit sinun kuksastasi ;-).
Olen Helsinkiläinen liikemies 180cm ja noin 88-92 kg harteika,,ruskeekiharatukkanen herrasmies jolla hopeanharmaata jo ohimoilla huumorin tajuinen kulinaristisen nautiskeleva pikkuisen narsisitinen joka kaipaa luontoon, mökille, maalaistaloon, kotaan, laavulle,saaristoon,minne vaan sinun luoksesi kun han olet alle 100v ja Nainen ;-) s-posti [email protected]
KOKO-SUOMI
9
799
Vastaukset
- Healke
Hei! Olet paljon luonnossa viipyvä mies. Hellyydenkaipuu on myös voimakas. Stadilaisilla on harvoin sellaisia ominaisuuksia.
Asuun Porissa. Viihdyn ja kaipaan usein luontoon ja matkailemaan. Samalla taas on tarvetta käydä teatterissa, konsertteissa ja tanssimassa.
Onko sinulla sellaisia tarpeita?
Terveisiä
Healke- Luontoon ?
Voisit kirjoittaa suoraan s-postiini joka oli ilmoituksessanikin ja kertoa itsestsi ja ajatuksistasi enemmän ja tietty toiveistasi ?
siis s-postiin:: [email protected]
- se taas on
ettö ukkomies vonkaa nukkumapaikkoja ympäri suomea....
Säälittävä "liikemies" ...hoteleihin ei kaiketi varaa...auttakaa nyt naiset poloista "poikaa"...- hyväksikäyttäjä
kuten jo tekstistäkin ilmenee, YÄK. Toivottavasti tuohon ei kukaan haksahda.
- varmaan haksahtaa
hyväksikäyttäjä kirjoitti:
kuten jo tekstistäkin ilmenee, YÄK. Toivottavasti tuohon ei kukaan haksahda.
sana "liikemies" kun tehoaan moneen naiseen.
- Nimetön
Aina näitä suunsoittajia tääl riittä,eikö niillä oo muuta tekemistä kun mollata muita,mutta se kertoo niiden älykkyysosamäärästä ihan tarpeeksi
- nainen olen
Nimetön kirjoitti:
Aina näitä suunsoittajia tääl riittä,eikö niillä oo muuta tekemistä kun mollata muita,mutta se kertoo niiden älykkyysosamäärästä ihan tarpeeksi
minä ainakin, ja säälittää nuo ukkomiesten yritykset palstalla jos palstalla. Ressukat eivät tajua, kuinka helposti he ovat tunnistettavissa, mutta en tuomitse, jos joku nainen ukkomiehestä ystiksen itselleen haluaa.Siitä vaan, heidän kanssan juhlapyhiä ja lomia viettämään, heillähän sitä aikaa on....
Nauraa, nauraa ja yhä nauraa täällä. - Kreivitär2
vuokrat, jos kuusen alla yöpyy!!! Kyll on Suomi kallis maa.....
- Nimetön
Kyllä huomaa että kaikki vinoilijat on mieheiä kun itse eivät naista saa,eikä osaa kirjoittaa sellaista että nainen kiinostuisi, mutta annetaan heille anteeksi heidän köyhyytensä aivoissa jotaka on laskeutunut housuihin ,kun siellä ei muutakaan ole jess MAURAAAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774