Hei! Hae pois hintaan 15 euroa hyvin toimiva 5. vuotta vanha Suomessa valmistettu palamaton(safety) Finlux 28 tuuman kuvaputki(laajakuva) tv, laite on viimeisiä joita valmistettiin Suomessa finluxin tehtaalla ja kun vaihdoin Digitelevisioon saat hintaan 15 euroa kun haet pois Itä-Helsingistä.
Puh. 0400-472683
Finlux Kuvaputki-Tv 28 Hae
12
1452
Vastaukset
- maksaako tuo..
15 euroa vai maksatko sinä jos joku hakee sen pois. 50 kympillä voisin viedä sen lajitteluun jos et itse kehtaa..
- j8¤=.l
Minä vien sen 49 eurolla, ja jätteen käsittelymaksu sisältyy hintaan.
- sitten möisit
j8¤=.l kirjoitti:
eteenpäin? Itse möin vastaavan laitteen mutta 32" 3 kk sitten ja sain siitä 100 euroa.
- viime lauantaina
sitten möisit kirjoitti:
eteenpäin? Itse möin vastaavan laitteen mutta 32" 3 kk sitten ja sain siitä 100 euroa.
32":n laajakuva-Finluxin satasella. Hieno laite, sisälsi mm. pelit, Vga-liittimen, scartit ja kuva kuvassa radion.
- 2 kpl noita
j8¤=.l kirjoitti:
palamattomia mustakuorisia 28":n Finluxeja, jotka on varustettu kattotelineellä. Paljonko niistä tarjotaan?
- välkkymätön
2 kpl noita kirjoitti:
palamattomia mustakuorisia 28":n Finluxeja, jotka on varustettu kattotelineellä. Paljonko niistä tarjotaan?
100 hertsin kuvakin. Parempaa saa hakea.
- FGRGVD
SIIS ONKO KYSEESSÄ DIGITV?
- valmistaa
muutaman laitteen sisäiselläkin digi-virittimellä. Ne vasta hienoja laitteita onkin. Mullakin on yksi. Tosin nuo Philipsin kuvaputket tekevät kuvan vihreäksi.
- piru siinä on,
valmistaa kirjoitti:
muutaman laitteen sisäiselläkin digi-virittimellä. Ne vasta hienoja laitteita onkin. Mullakin on yksi. Tosin nuo Philipsin kuvaputket tekevät kuvan vihreäksi.
ettei Philips osannut tehdä laajakuvaputkia ilman värivikoja. Ensin tahrasi oman maineensa ja sitten sotki vielä muidenkin merkkien kunnian.
- Digityttå
Philips muuten käytti LG:n kuvaputkia.
- kissanystävät
Tietääkö kukaan sitä että onko tv merkki Finluks tv merkki Saloran Jälkeläinen ?
- Finlux_ei_ollut_Saloraa
https://fi.wikipedia.org/wiki/Finlux näet koko historian. Salora oli Salossa, Asa Turussa ja Finlux Lohjalla. Nokian nimellä oli tv-valmistusta, ja jopa Askolla oli omia malleja.
Finlux oli Saloran ohella tunnettu merkki mm. Saksassa, joten kummankin tv-merkin konkurssien jälkeen turkkilainen Vestel osti Saloran ja Finluxin tavaramerkit. Finlux katosi välillä hetkeksi tuotannosta, mutta tuli uudestaan Suomen markkinoille monen välivaiheen jälkeen ja on saanut jalansijaa tv-markkinoilla http://www.finlux.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2264339Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702797Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942463- 472373
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431667Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5561419Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961344- 571340
- 781339
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206