Kempas-parketti

Rakentelija

Onko kukaan laittanut Kempas-parkettia? Minkälaiseen neliöhintaan sai ja mistä? Kallista tavaraa tuntuu olevan, mutta ah niin hienoa!

18

3899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää on!

      Meillä on kempasta yli 100 m2. Kestää sähkölattialämmityksen rakoilematta. Kaunis, kestävä. Meillä siinä on sellainen puolikiiltävä lakka päällä, joten naarmutkaan ei näy niin helposti. Ihan kolhuton se ei ole, mutta meidän asumisella en uskalla edes kuvitella, minkä näköinen joku pehmeämpi parketti olisi. Kempashan on Upofloorin parketeista kaikkein kovin. Koivu on 2,6, pyökki 3,7 tammi 3,9 ja kempas 6.0!

      Hyvä ostos siis. Me maksettiin muistaakseni 40 euroa per neliö. Tarjouksessa on ollut joskus 37 egee.

      • Lumimies

        mainostaa tuotetta tai palvelua noin härskisti!


      • Miten olisi pitänyt sanoa?
        Lumimies kirjoitti:

        mainostaa tuotetta tai palvelua noin härskisti!

        Ärsyttää tuollainen! Jos on tuotteeseen tyytyväinen, siitä ei saa hiiskuakaan, ettei se ole mainostamista. Jos taas on tyytymätön, sitä saa huutaa joka kulmalla eikä kukaan sano mitään. On korkeintaan vahingoniloinen. Minä ainkin olen sitä mieltä, että meidän kempaslattia on sairaan hyvännäköinen. Pesee mennen tullen koivut sun muut mitäänsanomattoman näköiset puut.

        Tietääkseni Suomessa kenelläkään muulla ei oo kempasta valikoimassa, että syystä kai Upofloor saa kehut.


      • Lumimies
        Miten olisi pitänyt sanoa? kirjoitti:

        Ärsyttää tuollainen! Jos on tuotteeseen tyytyväinen, siitä ei saa hiiskuakaan, ettei se ole mainostamista. Jos taas on tyytymätön, sitä saa huutaa joka kulmalla eikä kukaan sano mitään. On korkeintaan vahingoniloinen. Minä ainkin olen sitä mieltä, että meidän kempaslattia on sairaan hyvännäköinen. Pesee mennen tullen koivut sun muut mitäänsanomattoman näköiset puut.

        Tietääkseni Suomessa kenelläkään muulla ei oo kempasta valikoimassa, että syystä kai Upofloor saa kehut.

        räikeää kiertoa...


      • lumikko
        Miten olisi pitänyt sanoa? kirjoitti:

        Ärsyttää tuollainen! Jos on tuotteeseen tyytyväinen, siitä ei saa hiiskuakaan, ettei se ole mainostamista. Jos taas on tyytymätön, sitä saa huutaa joka kulmalla eikä kukaan sano mitään. On korkeintaan vahingoniloinen. Minä ainkin olen sitä mieltä, että meidän kempaslattia on sairaan hyvännäköinen. Pesee mennen tullen koivut sun muut mitäänsanomattoman näköiset puut.

        Tietääkseni Suomessa kenelläkään muulla ei oo kempasta valikoimassa, että syystä kai Upofloor saa kehut.

        nickillä kirjoitteleva oli sitä mieltä. ettei täällä saa mainostaa, ja jos se koskee yhtä, se koskekoon kaikkia.

        Piilomainontaakaan ei siis suvaita!


      • The Jormas
        lumikko kirjoitti:

        nickillä kirjoitteleva oli sitä mieltä. ettei täällä saa mainostaa, ja jos se koskee yhtä, se koskekoon kaikkia.

        Piilomainontaakaan ei siis suvaita!

        Puhupas vain omasta puolestasi, kun et näemmä hallitse siteerausta.

        Mielestäni tuo ei ole mainos. MOT


      • lumikko
        The Jormas kirjoitti:

        Puhupas vain omasta puolestasi, kun et näemmä hallitse siteerausta.

        Mielestäni tuo ei ole mainos. MOT

        minun vikani, jos sinä et tiedä, mitä on piilomainonta!


      • The Jormas
        lumikko kirjoitti:

        minun vikani, jos sinä et tiedä, mitä on piilomainonta!

        Ei liene myöskään minun vikani, että tietämyksesi on hataralla pohjalla. Herää jo.


      • lumikko
        The Jormas kirjoitti:

        Ei liene myöskään minun vikani, että tietämyksesi on hataralla pohjalla. Herää jo.

        käsittää kaiken tavaran nimellä tai logolla varustetun julkisessa tiedonvälityksessä levitetyn tiedon, josta ei erikseen ole sovittu.


      • The Jormas
        lumikko kirjoitti:

        käsittää kaiken tavaran nimellä tai logolla varustetun julkisessa tiedonvälityksessä levitetyn tiedon, josta ei erikseen ole sovittu.

        Jäkäti, jäkäti, jäk, aritapani/lumimies/fantti, tai mikä sun nimim. kulloinkin nyt on.

        Et osaa edelleenkään erottaa mielipidettä ja mainostamista/markkinoimista. Tästä syystä sun kanssa vänkkääminen on turhaa, sillä tämä ei tuo mitään uutta rakentavaa tietoa tähän (saatikka muihin) keskusteluun.

        Puhu siis kädelle.


      • Teikku
        The Jormas kirjoitti:

        Jäkäti, jäkäti, jäk, aritapani/lumimies/fantti, tai mikä sun nimim. kulloinkin nyt on.

        Et osaa edelleenkään erottaa mielipidettä ja mainostamista/markkinoimista. Tästä syystä sun kanssa vänkkääminen on turhaa, sillä tämä ei tuo mitään uutta rakentavaa tietoa tähän (saatikka muihin) keskusteluun.

        Puhu siis kädelle.

        ulkopuolelta sanoisin, että jos vaikka esiinnyt televisiossa, vaikkapa maikkarilla, siellä on ihan säännöt siitä, mitä saa suustaa päästää, vaikkakin omana mielipiteenään. Sillä se tulkitaan mainostamiseksi.

        En tarkasti tiedä mistä riitelette, mutta piilomainontaa on jo tuotteen noímen mainitseminen.
        Mielipiteessä ei ole välttämätöntä mainita tuotteen nimeä ja valmistajaa, myyjästä puhumattakaan.

        Tämän enempää en asiaan sekaannu. Mielestäni olet silti pikkuisen väärässä.


      • lumikko
        Teikku kirjoitti:

        ulkopuolelta sanoisin, että jos vaikka esiinnyt televisiossa, vaikkapa maikkarilla, siellä on ihan säännöt siitä, mitä saa suustaa päästää, vaikkakin omana mielipiteenään. Sillä se tulkitaan mainostamiseksi.

        En tarkasti tiedä mistä riitelette, mutta piilomainontaa on jo tuotteen noímen mainitseminen.
        Mielipiteessä ei ole välttämätöntä mainita tuotteen nimeä ja valmistajaa, myyjästä puhumattakaan.

        Tämän enempää en asiaan sekaannu. Mielestäni olet silti pikkuisen väärässä.

        Eihän saitilla "sisustaminen" ole mitään erityistä pakkoa käyttää tuotteitten nimiä. Sisustaminen pitää sisällään tuotteita ja asioita, mutta mainostaminen on mainostamista!! Aivan ensimmäisenä se vaatii tuotteen nimen, muuten ei kukaan tiedä mitä mainostetaan...
        Eikä se tässä suurimpana ongelmana olekaan, vaan se, ettei saa sanottua, "olen väärässä"...


      • The Jormas
        Teikku kirjoitti:

        ulkopuolelta sanoisin, että jos vaikka esiinnyt televisiossa, vaikkapa maikkarilla, siellä on ihan säännöt siitä, mitä saa suustaa päästää, vaikkakin omana mielipiteenään. Sillä se tulkitaan mainostamiseksi.

        En tarkasti tiedä mistä riitelette, mutta piilomainontaa on jo tuotteen noímen mainitseminen.
        Mielipiteessä ei ole välttämätöntä mainita tuotteen nimeä ja valmistajaa, myyjästä puhumattakaan.

        Tämän enempää en asiaan sekaannu. Mielestäni olet silti pikkuisen väärässä.

        "ulkopuolelta sanoisin, että jos vaikka esiinnyt televisiossa, vaikkapa maikkarilla, siellä on ihan säännöt siitä, mitä saa suustaa päästää, vaikkakin omana mielipiteenään. Sillä se tulkitaan mainostamiseksi."

        Sisäpuolelta sanoisin, että _oleellista on_, kun mediassa tulee mainittua tuotteen, tms. nimi, tapa millä se esitetään, miltä taholta ja millaisin intressein. Siellä maikkarissa on toki säännöt, mutta kyllä siellä niitä tuotteiden nimiä mainitaan, muutenkin kuin ansainta-, tai piilomainontamielessä. Joskus asian havainnollistamiseksi on kuitenkin mainittava esim. tuotemerkki, jotta ylipäätänsä voi asiasta kertoa/uutisoida, yms. Ks. vähän alempaa esimerkki.

        "En tarkasti tiedä mistä riitelette, mutta piilomainontaa on jo tuotteen noímen mainitseminen.
        Mielipiteessä ei ole välttämätöntä mainita tuotteen nimeä ja valmistajaa, myyjästä puhumattakaan."

        Ei piilomainontaa voida tyhjentävästi selittää pelkällä tuotenimen mainitsemisella. Riippuu kontekstista, ja tavasta, jne. myös. Samaa mieltä olen sitä vastoin tuosta tarpeesta mainita valmistajan/tuotten, tms. nimeä, silloin, kun se ei ole tarpeellista. Esim: Finnairin lento AY766 teki hätälaskun Ahvenanmaalle vs. 'Osittain valtiollisessa omistuksessa olevan lentoyhtiön lento AY766 teki hätälaskun Ahvenanmaalle.

        "Tämän enempää en asiaan sekaannu. Mielestäni olet silti pikkuisen väärässä."

        Ei kannatakkaan. Koko aihe on perua eräästä säikeestä, jonka eräs henkilö/yritys aloitti mainoksella, jonka ilmiselvä tarkoitus oli olla kaupallinen. Ylläpito toimi ripeästi ja poisti onneksi koko topicin. Nyt lumikko, tjsp. tuolla kostaa kokemaansa "vääryyttä": muutkaan eivät saa 'mainostaa', olipa sitten kyseessä vaikkapa intressitön mielipide.

        Olen myös samaa mieltä, olet pikkuisen väärässä.
        Tuomariksi mielestäni jatkossakin ylläpidon rademoottori. Tämän enempää en jaksa aiheesta löpistä.


      • ..........
        The Jormas kirjoitti:

        "ulkopuolelta sanoisin, että jos vaikka esiinnyt televisiossa, vaikkapa maikkarilla, siellä on ihan säännöt siitä, mitä saa suustaa päästää, vaikkakin omana mielipiteenään. Sillä se tulkitaan mainostamiseksi."

        Sisäpuolelta sanoisin, että _oleellista on_, kun mediassa tulee mainittua tuotteen, tms. nimi, tapa millä se esitetään, miltä taholta ja millaisin intressein. Siellä maikkarissa on toki säännöt, mutta kyllä siellä niitä tuotteiden nimiä mainitaan, muutenkin kuin ansainta-, tai piilomainontamielessä. Joskus asian havainnollistamiseksi on kuitenkin mainittava esim. tuotemerkki, jotta ylipäätänsä voi asiasta kertoa/uutisoida, yms. Ks. vähän alempaa esimerkki.

        "En tarkasti tiedä mistä riitelette, mutta piilomainontaa on jo tuotteen noímen mainitseminen.
        Mielipiteessä ei ole välttämätöntä mainita tuotteen nimeä ja valmistajaa, myyjästä puhumattakaan."

        Ei piilomainontaa voida tyhjentävästi selittää pelkällä tuotenimen mainitsemisella. Riippuu kontekstista, ja tavasta, jne. myös. Samaa mieltä olen sitä vastoin tuosta tarpeesta mainita valmistajan/tuotten, tms. nimeä, silloin, kun se ei ole tarpeellista. Esim: Finnairin lento AY766 teki hätälaskun Ahvenanmaalle vs. 'Osittain valtiollisessa omistuksessa olevan lentoyhtiön lento AY766 teki hätälaskun Ahvenanmaalle.

        "Tämän enempää en asiaan sekaannu. Mielestäni olet silti pikkuisen väärässä."

        Ei kannatakkaan. Koko aihe on perua eräästä säikeestä, jonka eräs henkilö/yritys aloitti mainoksella, jonka ilmiselvä tarkoitus oli olla kaupallinen. Ylläpito toimi ripeästi ja poisti onneksi koko topicin. Nyt lumikko, tjsp. tuolla kostaa kokemaansa "vääryyttä": muutkaan eivät saa 'mainostaa', olipa sitten kyseessä vaikkapa intressitön mielipide.

        Olen myös samaa mieltä, olet pikkuisen väärässä.
        Tuomariksi mielestäni jatkossakin ylläpidon rademoottori. Tämän enempää en jaksa aiheesta löpistä.

        pyysi poistamaan itse oman viestinsä. Voit tarkistaa ylläpidosta. Perusteluna älytön älämölö vastauksissa. Ja ylläpito toimi toivotulla tavalla...että näin.

        Valitan, että hyvin perusteltu motiivisi meni nyt mönkään.
        Olet yhä enemmän väärässä, minun mielestäni.


      • The Jormas
        .......... kirjoitti:

        pyysi poistamaan itse oman viestinsä. Voit tarkistaa ylläpidosta. Perusteluna älytön älämölö vastauksissa. Ja ylläpito toimi toivotulla tavalla...että näin.

        Valitan, että hyvin perusteltu motiivisi meni nyt mönkään.
        Olet yhä enemmän väärässä, minun mielestäni.

        Multipersoonan joutavaa jorinaa.
        Menikö hyvät pisnikset nyt sivu suun?

        Pääset ehdokkaakseni http://www.kyttääjät.net sivujen kuukauden kyttääjäksi. Onnea.


      • kempas
        Miten olisi pitänyt sanoa? kirjoitti:

        Ärsyttää tuollainen! Jos on tuotteeseen tyytyväinen, siitä ei saa hiiskuakaan, ettei se ole mainostamista. Jos taas on tyytymätön, sitä saa huutaa joka kulmalla eikä kukaan sano mitään. On korkeintaan vahingoniloinen. Minä ainkin olen sitä mieltä, että meidän kempaslattia on sairaan hyvännäköinen. Pesee mennen tullen koivut sun muut mitäänsanomattoman näköiset puut.

        Tietääkseni Suomessa kenelläkään muulla ei oo kempasta valikoimassa, että syystä kai Upofloor saa kehut.

        Hei, onko sinulle jäänyt Upofloor Kempas parkettia ylimääräistä. Kyseistä parkettia ei enää valmisteta, meillä olisi tarve pienelle määrälle, kun keittiössä oleva parkettilauta on vaurioitunut kosteuden vuoksi. Pyytäisin ottamaan yhteyttä, mikäli sinulle olisi sattunut jäämään ko. parkettia ylimääräiseksi, mielelläni ostaisin yhden laudan ko. parkettia.


    • tyytyväinen

      Meillä itsellä on Jatoba-parketti joka on vielä hieman kestävämpää (kovuus 7,1-7.8) ja se on kestänyt erinomaisesti kahden ison koiran (à 50 kg) rymistelyt. Pieniä naarmuja toki on mutta voin vaan kuvitella miltä esim. tammiparketti näyttäisi tässä vaiheessa... Miettiessämme aikoinaan parkettia sanoi myyjä, että jos välttämättä haluamme parketin niin Jatoba on paras vaihtoehto. Kallista oli mutta taatusti hintansa väärti!

    • eppu

      Tässä taas näette tämän keskustelujen tasoa...joku asiallisesti kysyy parkettilaadusta ja kokemuksia..niin vastaukseksi 14 viestiä juupas-eipäs väittelyä ihan asian vierestä. Hävetkää aikuiset ihmiset!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe