Saitteko liput?

minä en...

Itken tällä hetkellä verta...
Pidin alunperin mahdottomana sitä, että pääsisin Lontooseen Michael Jacksonin konserttiin. Eilen sitten isäni sanoi: No lähdetään!. Olin onneni kukkuloilla!!! Pääsisin siis Michaelin konserttiin! Olin joskus vannonut itselleni, että jos hän vielä lähtee kiertueelle, menisin, maksoi mitä maksoi. Hieman helpommin sanottu kuin tehty. Ei minulla ole sellaisia rahoja tällä hetkellä. Noh... Eilen siis sain kuulla, että kaikki konsertit ovat loppuunmyytyjä... Ei voisi enempää masentaa! Ensin siis luulin, että unelmani olisi sittenkin toteutumassa, kun isäni yllätti minut ja sanoi, että lähdetään.Mutta en sitten pääsekään. Tuntuu niin pahalta............... :(

12

1436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

mene huuto.net ja kirjoita hakusanaksi vaikka michael jackson liput. tai jotain vastaavaa. siellä on parit liput myynnissä. :)

• meliini

jos ostaa ne huuto.netistä, ei ole varmaa saako niitä ollenkaan. Hinnatkin kohoaa koko ajan, ja jos keikka peruuntuu, maksetusta summasta palautetaan oikean lipun hinta, eikä maksettu. Mutta jos oikein halajat sitä lippua, niin onhan sekin mahdollisuus. Itsekin ostaisin sieltä, mutta ÄÄÄH mää en joka tapauksessa pääsis, vaikka lippu oiskin... -.-

• MJ-fani jo v.2007
        meliini kirjoitti:

jos ostaa ne huuto.netistä, ei ole varmaa saako niitä ollenkaan. Hinnatkin kohoaa koko ajan, ja jos keikka peruuntuu, maksetusta summasta palautetaan oikean lipun hinta, eikä maksettu. Mutta jos oikein halajat sitä lippua, niin onhan sekin mahdollisuus. Itsekin ostaisin sieltä, mutta ÄÄÄH mää en joka tapauksessa pääsis, vaikka lippu oiskin... -.-

Vielä tällä hetkellä on vissiin vielä myynnissä Hospitality package,eli melkein niinkuin VIP-lippuja...kaikille päiville niit oli viel myynniissä ja ku jo sanoit et hinnalla millä hyvänsä,niin niitten hinta on 750dollarii....

Mut tossa osote,jos haluut sinne päästä ainut tilaisuus on enää tää:

http://www.ticketmaster.co.uk/packages/michael_jackson.html

Tos^ toivottavasti pystyin sua auttaa ees jotenki :)
        Itte oon todellaki menossa

• Smelly
        MJ-fani jo v.2007 kirjoitti:

Vielä tällä hetkellä on vissiin vielä myynnissä Hospitality package,eli melkein niinkuin VIP-lippuja...kaikille päiville niit oli viel myynniissä ja ku jo sanoit et hinnalla millä hyvänsä,niin niitten hinta on 750dollarii....

Mut tossa osote,jos haluut sinne päästä ainut tilaisuus on enää tää:

http://www.ticketmaster.co.uk/packages/michael_jackson.html

Tos^ toivottavasti pystyin sua auttaa ees jotenki :)
        Itte oon todellaki menossa

.. Olen menossa! :)

"niin niitten hinta on 750dollarii...."

£795.00.. ja se on puntaa, ei dollaria :)

• kun et

ole ainut joka ei pääse ;´(
      Mie oikeasti itkin vuolaasti, koska ei ole mahdollisuutta lähteä konserttiin...
      Raha raha.. :(

Toivoisin niin kovasti, että Michael tulisi joskus Suomeen tai edes RUOTSIIN!!! Nyt on todella paha fiilis, koska suurin unelma jää toteutumatta lentolippujen ja sellaisten takia..
      Ehkä lipun olisin saanut,mutta lennot.. :(

Epäreilua tämä elämä!!!
      Toivottavasti tapahtuma tulee televisiosta!!!!!

• fani aina 5-vuotiaasta asti

En saanut itsekkään lippuja ticketmasterista.. :(
      Lähdin jopa töistä siksi aikaa kun lipunmyynti alkoi mutta turhaan...

Taistelin liput eBaysta ihan kohtuu hintaan eli n.100€ kappale. (ticketmasterissa n.85€)
      Ebayssä kannattaa käyttää tota auction sniperii niin ei tarvii ite kytätä viimeminuuteil huudon loppumista. Ja sniperi on nopeempi kuin kenenkään hiirikäsi ;) ei tietty aina takuuvarma voitto siltikään mutta kannattaa kokeilla.

Mitä oon seurannu niin aika hyvin siel lippujen hinnat on tullu alaspäin, alkuhuuman hälvettyä.
      Älä siis menetä viel toivoasi.
      Itse varasin hotellit ja lennot tänään!
      Ja keikalle menen 24.8.

Mies vähän naureskeli ku en voinut luovuttaa vaikka lippuja ei heti irronnutkaan, koska jos on ees pienikin mahdollisuus nähdä MJ ni pakkohan se on yrittää...

Oon ollu konserteissa -97 Helsingissä, -92 Tukholmassa ja -88 Saksassa. Ja 12 vuoden odotuksen jälkeen mahtia, viel Lontooseen. Ja luultavasti se taitaa olla sit siinä. Vanha pappa sentään jo.. mut mistäpä sitä koskaan tietää ;)
      Muistan hyvin kun 8-vuotiaana ruinasin itteni tonne Saksaan. Onneks iskä teki töitä silloin siel suunnal ni järjesty sekin.
      Iskät on nii kivoi

• ...ostaa ebaysta?

Eli miten tuo toimii? Voiko olla varma, että saa aidon lipun ja saako ylipäätään? Miten maksu tapahtuu? Kerro miten ostit lipun? Olen epätoivoinen, kun en osaa käyttää näitä systeemejä!

• lippuja Jacksonin konserttiin
        ...ostaa ebaysta? kirjoitti:

Eli miten tuo toimii? Voiko olla varma, että saa aidon lipun ja saako ylipäätään? Miten maksu tapahtuu? Kerro miten ostit lipun? Olen epätoivoinen, kun en osaa käyttää näitä systeemejä!

ebayhin pitää rekisteröityä huutaakseen lippuja. Moni haluaa maksun PayPalin kautta jotenki siis sinnekkin sitten rekisteröintiä. Kummatkin ovat maksuttomia palveluita. Joten jos lippuja ei jostain syystä saa niin ei menetä rahaakaan.
        Kun olin voittanut huudon omista lipuistani, niin vaadin myyjää lähettämään sähköpostiini varmistuksen ticketmasterilta että liput ovat oikeasti olemassa. Ja tietty kannattaa tarkistaa että myyjällä on positiivisia "feedbackejä". Ettei nyt ostele ihan keneltä sattuu. :D
        http://global.ebay.com/search?Query=michael jackson tickets
        tosta pääsee ainakin alkuu.

Pientä jännitystä tuo toki lisää se, että ticketmaster lupaa toimittaa lippunsa viimeistään 7-10päivää ennen tapahtumaa. Joten jos liput saa esim. jenkeistä niin voi kiireeksi vetää. Itselläni ei ole kuin onnistuneita kokemuksia, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Toivottavasti näistä oli jotain hyötyä! :D

• siis...
        lippuja Jacksonin konserttiin kirjoitti:

ebayhin pitää rekisteröityä huutaakseen lippuja. Moni haluaa maksun PayPalin kautta jotenki siis sinnekkin sitten rekisteröintiä. Kummatkin ovat maksuttomia palveluita. Joten jos lippuja ei jostain syystä saa niin ei menetä rahaakaan.
        Kun olin voittanut huudon omista lipuistani, niin vaadin myyjää lähettämään sähköpostiini varmistuksen ticketmasterilta että liput ovat oikeasti olemassa. Ja tietty kannattaa tarkistaa että myyjällä on positiivisia "feedbackejä". Ettei nyt ostele ihan keneltä sattuu. :D
        http://global.ebay.com/search?Query=michael jackson tickets
        tosta pääsee ainakin alkuu.

Pientä jännitystä tuo toki lisää se, että ticketmaster lupaa toimittaa lippunsa viimeistään 7-10päivää ennen tapahtumaa. Joten jos liput saa esim. jenkeistä niin voi kiireeksi vetää. Itselläni ei ole kuin onnistuneita kokemuksia, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Toivottavasti näistä oli jotain hyötyä! :D

...olen nyt rekisteröitynyt sekä ebayhin, että paypaliin... mutta en ymmärrä mitään! Olen varmaan jotenkin yksinkertainen, mutta en aio nyt jumankauta luovuttaa! En osaa käyttää näitä...

Myyjät kirjoittavat, että maksun on oltava tyylin heti tilillä, muuten liput menevät takaisin myyntiin. Mutta minulla ei ole luottokorttia, joten minunko siis pitää jotenkin siirtää ensin rahaa paypal-tilille, joka kestää 1-3 päivää! Vai olenko nyt jotenkin ymmärtänyt väärin? Voi kumpa joku tekisi tämän puolestani...

Osaisitko vielä auttaa minua?

• hmmm :D
        siis... kirjoitti:

...olen nyt rekisteröitynyt sekä ebayhin, että paypaliin... mutta en ymmärrä mitään! Olen varmaan jotenkin yksinkertainen, mutta en aio nyt jumankauta luovuttaa! En osaa käyttää näitä...

Myyjät kirjoittavat, että maksun on oltava tyylin heti tilillä, muuten liput menevät takaisin myyntiin. Mutta minulla ei ole luottokorttia, joten minunko siis pitää jotenkin siirtää ensin rahaa paypal-tilille, joka kestää 1-3 päivää! Vai olenko nyt jotenkin ymmärtänyt väärin? Voi kumpa joku tekisi tämän puolestani...

Osaisitko vielä auttaa minua?

Itse olen käyttänyt PayPaliä juurikin vain Visani kanssa. joten en osaakkaan nyt vastata tuohon et miten siinä pitää toimia, jos haluaa siirtää rahaa omalta tililtä. :(

Mut muuten joo, melkeen aina tuolla eBayssä haluavat rahansa heti. Toisinaan voi löytyy kaveri kenen kanssa saisi erikseen sovittua jonkun muunlaisen ratkaisun. Et kannattaa ottaa rohkeesti vaan yhteyttä myyjiin.

http://www.viagogo.com/

Tuolla viagogollakin on vielä lippuja mut melko kalliita näyttävät olevan.

osaisinpa nyt jotenkin vielä enemmän auttaa!

mut en nyt tähän hätään keksi enempää...
        Koitan keksii viel jotain ratkaisuja sulle! :D

• michael-ily
        hmmm :D kirjoitti:

Itse olen käyttänyt PayPaliä juurikin vain Visani kanssa. joten en osaakkaan nyt vastata tuohon et miten siinä pitää toimia, jos haluaa siirtää rahaa omalta tililtä. :(

Mut muuten joo, melkeen aina tuolla eBayssä haluavat rahansa heti. Toisinaan voi löytyy kaveri kenen kanssa saisi erikseen sovittua jonkun muunlaisen ratkaisun. Et kannattaa ottaa rohkeesti vaan yhteyttä myyjiin.

http://www.viagogo.com/

Tuolla viagogollakin on vielä lippuja mut melko kalliita näyttävät olevan.

osaisinpa nyt jotenkin vielä enemmän auttaa!

mut en nyt tähän hätään keksi enempää...
        Koitan keksii viel jotain ratkaisuja sulle! :D

ei kukaan muukaan pääse ku Michaelhan kuoli just viime yönä ;""(

• 16.7.
        michael-ily kirjoitti:

ei kukaan muukaan pääse ku Michaelhan kuoli just viime yönä ;""(

Liput tosiaan on jo maksettu Visalta. Mahtaakohan saada takas. Hei, te jotka myös olette jo maksaneet liput luottokortilla. Voidaankohan yhdessä lähtee jotenkin vaatimaan hintaa takas. Ostin itse Viagogosta eivätkä vastaa sähköpostiin. Haluaisin kuitenkin lähes 500 euroo takas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe