pieneksi hetkeksi sinä joka varastelet pyöriä, miten paljon kärsimystä ja paniikkia ja pahaa mieltä aiheutat teollasi. Minulta jäi eilen hetkeksi stressaavan päivän päätteeksi pyörä vahingossa auki (hetkeksi n. 10 minuutiksi, myös kotiavaimet jäi pyörän avainnippuun) Siinä sitten tullesani kaupasta painavien ruokaostoksieni kanssa pyöräni oli varastettu.En tiennyt oikein mitä tehdä, kotiin en voinut mennä, ei ollut kotiavainta, ruokaostoksiani en voinut kantaa, jalkani on moneen kertaan leikattu sairauteni vuoksi. Paniikki oli kova, mutta onneksi oli tuttava joka auttoi ja minulla on onneksi lähimmäinen joka asuu kanssani joten pääsin sitten tuntien odottelun jälkeen kotiinkin. Loppujen lopuksi minulle kävi hyvin samana iltana löysin "reissussa rähjääntyneen" pyöränikin, josta oli lamppu, istuin ja pyöränköri revitty, mutta sain sen aukaistua vara-avaimellani. Minulla siis kävi hyvin, mutta sinä varas et voi tietää mikä on kenenkin elämäntilanne on, ajattelet ehkä että sehän on vain pyörä, mutta et voi tietää kuinka pyörää on ehkä säästetty vaikka nuoren viikkorahasta vuosia, eläkeläisellä ehkei ole enää varaa hankkia uutta, monen ihmisen ainut kulkuneuvo pitkällekin työmatkalle. Monelle ihmiselle omaan pyörään liittyy myös paljon tunnearvoa, sen kanssa on koettu monenmoista surua ja iloa ja se on monelle hyvin tärkeä "kapine". Mieti siis varas, kun seuraavan kerran tekee mieli varastaa se pyörä, että onko se tämän arvoista. Puhtaalla omallatunnolla on helppo kallistaa iltaisin päänsä tyynyyn.
Pysähdy
miettimään
1
2508
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,
no mä en ikinä oo pyörää varastanna...et semmottia...ei ne kaikki.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764