http://zachrishaaparinne.wordpress.com/2009/03/05/miesten-kokema-vakivalta-suvaittavaa-ja-suotavaa/
Miesten kokema väkivalta
2
1328
Vastaukset
- niin...
onnellisesti, että muutama nainen ottaisi minut (miehen) väkisin, niin ei se olisi minusta mitään raiskausta. Kyllä se minulla menisi oitis nautinnon puolelle.
Tai ihan sama, vaikka "raiskaajat" olisivat miehiäkin. Nautintoa se olisi. - ...mutta naiset kärsivät si...
On hyvä ottaa puheeksi miehtkin väkivalta asioissa. Se että he todellakin kokevat enemmän väkivaltaa ja itse olen sitä mieltä,että väkivalta ei lopeta väkivaltaa,vaan se nimenomaan jatkuu jollekin toiselle. Se joka osaa sen kierron lopettaa...on kunkku.
Miehisten voimia ei pidä kuitenkaan unohtaa! Se on taivaan tosi,että harva naisista pärjää miehelle, kun tulee se tosi tilanne, tai sitten naisen täytyy olla sen verran raivohullu, että mies juoksee pakoon.
Jos lapset hakkaavat vanhempiaan...nii ei siitä niin isoa älämölöä nosteta. Lähes sama juttu kun nainen käy mieheen käsiksi. Se on kyllä todella väärin. Miehillä on hyvä tapa kuitenkin suojella ja saada nainen maahan,mutta onhan noita muutamia hulluja tosiaan,joita ei selätetä, vaan ne kynsivät ja repivät lähes henkensä edestä...ihan typerää. Kyllä silloin on miltein pakko jotain tehdä,jos ei muu auta ja kas kummaa...silloinkin mies on toiminut väärin. Outoa.
Mutta asiasta siihen ytimeen ja sitä unohtamatta....Miesten kokema väkivalta on aivan eri kuin naisten. Poikkeuksia löytyy naisten ja miesten kohdalta,mutta valtaosa on sitä mitä pitääkin ja miesten tulee näin ollen niellä oma roolinsa. Että jos nainen käy käsiksi,niin ei kun nainen selätetä hellästi ja vie pusun kera.Ja jos ei muu auta,niin sitten pakoon. Ulkomailla tää asia on niin erinlainen tilanne.Mutta jos minä saisin päättää kumman tilannetta minä ulkomailla parantaisin.Niin kyllä se on naiset!Rahat kun ei eri järjestöillä riitä auttaa kaikkia.Niin se on,ikävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665331- 634484
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204301- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463664Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv432859- 262767
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo702454