Mitä mieltä ollaan nimestä Miida? Törmäsin tähän lehden palstalla ja tuntui aivan oudolta...
Miida?
8
812
Vastaukset
- krouks
nimi missä muutkin. Onhan näitä Aadaa, Iidaa, Eedaa, Liidaa...
- ......
Tulee mieleen Miina nuhanenän sanomana.
- faså
Ihan kiva nimi mun mielest ainaki..Päiväkodissa jossa olin työharjottelus oli yks sen niminen tyttö :) Uudempi vaihtoehto nimille Miina tai Iida..
- mielestäni kiva
ja aika erikoinen nimi Talita
- oli koira?
Ei Miida mikään ihmisen nimi ole.
- <------
elikä itse olen miida niminen ja itse ainakin tykkään nimestä.
tosin välillä täytyy moneen kertaan toistella vaikkapa puhelimessa ettei niemni ole ida, iida, miia tai muu vastaava.
suomesta ei löydy kuin vajaat 30 miida nimistä mielestäni joten ei ainakaan heti törmää vastaavaan nimeen.
miida nimi tulee armiida nimestä.. elikä melko vanha nimi kuitenkin, hieman muuteltuna.
jos tykkää erikoisista nimistä niin siitä vaan (:- Anonyymi
Jep, mua sanotaan MONESTI Mildaksi, vaikka olen Miida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, mua sanotaan MONESTI Mildaksi, vaikka olen Miida
Aijjaa sama!!! Aina MILDA, onko niin vaikee lukea😭 ( mum opettajaa luuli mua 6viikkoa mildaksi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522734762Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003556Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka272942Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672360Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022279TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931556Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli751294- 67966