Miida?

Mitä mieltä ollaan nimestä Miida? Törmäsin tähän lehden palstalla ja tuntui aivan oudolta...
8886
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

nimi missä muutkin. Onhan näitä Aadaa, Iidaa, Eedaa, Liidaa...

Äänestä

Tulee mieleen Miina nuhanenän sanomana.

Äänestä

Ihan kiva nimi mun mielest ainaki..Päiväkodissa jossa olin työharjottelus oli yks sen niminen tyttö :) Uudempi vaihtoehto nimille Miina tai Iida..

Äänestä

ja aika erikoinen nimi Talita

Äänestä

Ei Miida mikään ihmisen nimi ole.

Äänestä

elikä itse olen miida niminen ja itse ainakin tykkään nimestä.
tosin välillä täytyy moneen kertaan toistella vaikkapa puhelimessa ettei niemni ole ida, iida, miia tai muu vastaava.
suomesta ei löydy kuin vajaat 30 miida nimistä mielestäni joten ei ainakaan heti törmää vastaavaan nimeen.
miida nimi tulee armiida nimestä.. elikä melko vanha nimi kuitenkin, hieman muuteltuna.
jos tykkää erikoisista nimistä niin siitä vaan (:

Äänestä
  • Jep, mua sanotaan MONESTI Mildaksi, vaikka olen Miida

3Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Jep, mua sanotaan MONESTI Mildaksi, vaikka olen Miida

Aijjaa sama!!! Aina MILDA, onko niin vaikee lukea😭 ( mum opettajaa luuli mua 6viikkoa mildaksi)

2Äänestä

Kommentoi aloitusta

........ kirjoitti:

Mitä mieltä ollaan nimestä Miida? Törmäsin tähän lehden palstalla ja tuntui aivan oudolta...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu