Mitä mieltä ollaan nimestä Miida? Törmäsin tähän lehden palstalla ja tuntui aivan oudolta...
Vastaukset 8
- krouks
nimi missä muutkin. Onhan näitä Aadaa, Iidaa, Eedaa, Liidaa...
- ......
Tulee mieleen Miina nuhanenän sanomana.
- faså
Ihan kiva nimi mun mielest ainaki..Päiväkodissa jossa olin työharjottelus oli yks sen niminen tyttö :) Uudempi vaihtoehto nimille Miina tai Iida..
- mielestäni kiva
ja aika erikoinen nimi Talita
- oli koira?
Ei Miida mikään ihmisen nimi ole.
- <------
elikä itse olen miida niminen ja itse ainakin tykkään nimestä.
tosin välillä täytyy moneen kertaan toistella vaikkapa puhelimessa ettei niemni ole ida, iida, miia tai muu vastaava.
suomesta ei löydy kuin vajaat 30 miida nimistä mielestäni joten ei ainakaan heti törmää vastaavaan nimeen.
miida nimi tulee armiida nimestä.. elikä melko vanha nimi kuitenkin, hieman muuteltuna.
jos tykkää erikoisista nimistä niin siitä vaan (:- Anonyymi
Jep, mua sanotaan MONESTI Mildaksi, vaikka olen Miida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, mua sanotaan MONESTI Mildaksi, vaikka olen Miida
Aijjaa sama!!! Aina MILDA, onko niin vaikee lukea😭 ( mum opettajaa luuli mua 6viikkoa mildaksi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4161951- 1481427
- 1731388
- 1161336
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281136- 111892
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.229856- 62714
- 26655
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124645