Mitä mieltä ollaan nimestä Miida? Törmäsin tähän lehden palstalla ja tuntui aivan oudolta...
Miida?
8
459
Vastaukset
- krouks
nimi missä muutkin. Onhan näitä Aadaa, Iidaa, Eedaa, Liidaa...
- ......
Tulee mieleen Miina nuhanenän sanomana.
- faså
Ihan kiva nimi mun mielest ainaki..Päiväkodissa jossa olin työharjottelus oli yks sen niminen tyttö :) Uudempi vaihtoehto nimille Miina tai Iida..
- mielestäni kiva
ja aika erikoinen nimi Talita
- oli koira?
Ei Miida mikään ihmisen nimi ole.
- <------
elikä itse olen miida niminen ja itse ainakin tykkään nimestä.
tosin välillä täytyy moneen kertaan toistella vaikkapa puhelimessa ettei niemni ole ida, iida, miia tai muu vastaava.
suomesta ei löydy kuin vajaat 30 miida nimistä mielestäni joten ei ainakaan heti törmää vastaavaan nimeen.
miida nimi tulee armiida nimestä.. elikä melko vanha nimi kuitenkin, hieman muuteltuna.
jos tykkää erikoisista nimistä niin siitä vaan (:- Anonyymi
Jep, mua sanotaan MONESTI Mildaksi, vaikka olen Miida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, mua sanotaan MONESTI Mildaksi, vaikka olen Miida
Aijjaa sama!!! Aina MILDA, onko niin vaikee lukea😭 ( mum opettajaa luuli mua 6viikkoa mildaksi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278208- 2342778
- 262621
- 1652045
- 1211921
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195