Elikkäs, olen ihan hyvän näköinen poika. Tai ainaki luulen niin, koska pari mun luokkalaista ja muutama muun luokkalainen tyttö katsoo välillä mun perään, mutta mä en uskalla puhua tytölle! Mulle tulee sellanen änkyttävä olo ja pelko, että sanon jotakin väärä, tai että mun henki/hiki haisee. Tai se näkee mun mustapäät tai mun epätavallisen kellertävät hampaat, tai suuren lovin etuhampaiden välissä. En uskalla katsoa tyttöä silmiin, tai puhua normaalilla äänellä sen takia. Mikä tuollaseen vaivaan auttaa? Mun puhe on oikeasti muuttunu sellaseksi mutinaksi ja yritän puhua niin, ettei mun hampaita huomais, enkä hymyile oikeestaan yhtään.
JA NÄMÄ PELOT OVAT TODELLA VITUTTAVIA.
Pelkään että nämä edellä luetellut asiat. häiritsevät tyttöä.
Noloa...
8
808
Vastaukset
- hulihuli
Turha huolehtia siitä, mitä tytöt ajattelevat hampaidesi välissä olevasta raosta tai muuta. Ei kukaan oikeasti kiinnitä semmosiin asioihin huomiota. Ei ihmisessä katsota hampaita vaan kiinnostus herää ihan muista asioista.. :)
Ja sitte siihen änkyttävään puheeseen. Se ei haittaa kans mitään. ite ainakin ymmärrän jos jännittää tytölle puhua koska itseänikin jännittää puhua kiinnostaville pojille. Pojan ujous ja änkytys on ennemminkin söpöä. :)
Rohkaistu vain puhumaan kunnolla äläkä oikeasti pelkää näyttää hampaitasi. Se saattaa olla vielä oudomman näköistä.. :) - sullla
kuvia? ihan mielenkiinnosta vaan katselisin :)
- jeesmiess
Olen itsekin (ainakin mielestäni) melko "komea" tms. ja itsellänikin on rako hampaiden välissä, mutten ole antanut sen häiritä, enkä juuri muista koko rakoa esim. keskustellessani jonkun kanssa. Eihän rako miestä pahenna ellei mies rakoa.
Sitä paitsi, rakohan tekee juuri sinusta yksilöllisen ja persoonallisen. Always look at the bright side of life. - 9jsdaiojdoisj
tykätä pojista jos tytöt on niin pelottavia?
- olivat hyviä, mutta..
Jos sua huolestuttaa sun hampaiden keltaisuus, niin miksi et voisi harjata niitä? Sillä lähtis.
Ja se vako ei ole niin vakava, mutta raudoilla päästäis siitäkin kiusasta.
Jä tökkivä/änkyttävä puhe on niin söpöä ;).
- jundd
Eli olet siis hyvannakoinen poika, mita itse sanelit ja . Sulla taitaa olla vain itseluottamus nollillaan joten se pitais saada jollain keinoin muutettua.
Ala mieti mita VOISI tapahtua jos teet tai sanot jotain - se tuo vain lisaa huolta - yrita kertoa itsellesi etta hyvin se menee ja etta kerranhan taalla me eletaan.
Tytothan tykkaa niinsanotusti 'ujoista pojista' ja luulenpa vaan etta kun saat sanasi sanotuksi niin kylla tytto suhun iskee silmansa. Jos ei, niin ei hatia mitia, meita naispuolisia maapallolla elelee tusinakaupalla. :D - NKIH
Ei noi mua ainakaa haittas :) Just söpöö tollanen änkytys jne. Mut jos henki/hiki haisee nii sit vähä haittaa, mut jos huolehdit hygieniasta riittävästi ni ei pitäs olla sitä ongelmaa...
- asdasdasddsad
1. Osta Pepsodent white now
2. Hanki hammasraudat
3. Osta Clerasil ultra
Sitte katot tyttöä silmiin ja puhut sille :O:O:O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928