kouluttaa vielä 58v naista hoitoalalle?Mitä mieltä olette?,kun nyt puhutaan,että eläkeikää nostettava,koska eletään pidempään.
Kyllä itse voisin aloittaa vielä uuden uran,mutta pääsenkö,se onkin eri asia.
kannattaako
19
645
Vastaukset
- jep jep
siitä hyvän ja tuoreen ohjeistuksen perushoitoon ja ihmisen olentaan. Jos ei tuohon ikään mennessä ole selkä viellä rempannut ja nivelet kunnossa niin antaa palaa vaan.
- kirjoittaja vanhenee
millainenhan hän on kun on vastaavassa iässä.. se olis kiva nähdä...
- HTZA
Töitä riittää jos päätä riittää.
Kysy itseltäsi: Onko minusta mihinkään?- kerroppas mulle
kuka sä olet.. et ole rekisteröitynyt vaan kirjoitat nimimerkillä.. rekisteröidyhän sinäkin..
- olet sinä
kerroppas mulle kirjoitti:
kuka sä olet.. et ole rekisteröitynyt vaan kirjoitat nimimerkillä.. rekisteröidyhän sinäkin..
missä on sun rekkautumisesi?
Niin...en ole HTZA...:-) - HTZA
kerroppas mulle kirjoitti:
eihän se muuta sinuakaan.
- JekkuKonttori
Taitaa olla turhaa touhua.Ei siksi että itse opiskelu tai itsensä kouluttaminen olisi pahasta,vaan vain siksi,että eikä tuo koulutus ole monivuotinen.Jos nyt kouluttautuu muutaman vuoden ja valmistuttuaan on jo tällä hetkellä hyväksytyssä eläkeiässä niin en näe perusteita.
- mieti ensin
kynetkö siihen vai tuhlaatko vain yhteiskunnan rahoja. Kyseinen työ vaatii luonteelta paljon...ei siinä sovi p..ke..tä heitellä.
Mieti myös, onko lähipiirissäsi ihmisiä, joita voit auttaa ilman koulutusta.
Iyse henk.koht. sitä mieltä, että 58v on liian vanha koulutettavaksi.- innostusta on
tietää mitä mut ajattelee,nimittäin sain työnvälityksestä ehdotuksen hakeutua koulutukseen.Tietysti,"olin otettu" jonkin aikaa mutta laitto se sittenkin miettimään,kannattaako?
Todellakin,jos eläkeikä pysyy vielä samana,niin eipä kerkeä paljoa hoidella ketään. - nuorempien
innostusta on kirjoitti:
tietää mitä mut ajattelee,nimittäin sain työnvälityksestä ehdotuksen hakeutua koulutukseen.Tietysti,"olin otettu" jonkin aikaa mutta laitto se sittenkin miettimään,kannattaako?
Todellakin,jos eläkeikä pysyy vielä samana,niin eipä kerkeä paljoa hoidella ketään.ja jo koulutettujen, ottaa ne vähäiset työpaikat.
Työtön olen minäkin ja en todellakaan halua tuhlata yhteiskunnan varoja koulutukseen (kohta 59v). En minä jaksaisi enää nostella ihmisiä jne., sitten kun olisisn valmistunut.
- ..__-__.__-
Itsestäsi. Jos kunto pitää ja intoa on, miksei muka kannattaisi?
Mutta ala on päääpiirteissään aika raskas, ehkä osaat miettiä jotain kevyempää hommaa? Siis että koulutus ei mene hukkaan, jos et jaksa tehdä sitä kuin hetken.
=DW=- innostusta on
kyllä tuli mieleen tuo työn raskaus ilman muuta,ei sitä ole tässä iässä fyysisesti enää niin vahva,vaikka "hoivaamisvietti" kyllä toimii :),liiankin hyvin.
- HTZA
innostusta on kirjoitti:
kyllä tuli mieleen tuo työn raskaus ilman muuta,ei sitä ole tässä iässä fyysisesti enää niin vahva,vaikka "hoivaamisvietti" kyllä toimii :),liiankin hyvin.
että sait, haluamaasi, vastausta.
Täällä on paljon idiootteja.
- ihmetellen
tätä intoa kouluttaa vanhoja ihmisiä ja nuorille tarjotaan VAIN pätkätöitä hoitoalalla.
Peeseestä on tämä yhteiskunta :-). - myös illalla
eilen telkusta saman ohjelman ja meinasin kysyä samaa.
- Kohta hoivattavat hoitavat ...
Eikö työvoimatoimisto voi tarjota jotain työtä, mihin ei erikseen tarvitse kouluttautua? Se nyt on niin, että koulutusajan jälkeen voit olla itse hoivan tarpeessa. Jos olet motivoitunut töihin, etkö voi ottaa vastaan vaikka pätkätoitä? Ei silti opiskelu seniorinakin on hauskaa ja virkistävää ja pitää aivosolut vetreinä, mutta että uusi ammatti vielä 6-kymppisenä? Aika mahdoton ajatus ja vielä todellakin, kun nuoria työttömiäkin sekä maahanmuuttaneita on työttöminä.
- ilman koulutusta
Kohta hoivattavat hoitavat ... kirjoitti:
Eikö työvoimatoimisto voi tarjota jotain työtä, mihin ei erikseen tarvitse kouluttautua? Se nyt on niin, että koulutusajan jälkeen voit olla itse hoivan tarpeessa. Jos olet motivoitunut töihin, etkö voi ottaa vastaan vaikka pätkätoitä? Ei silti opiskelu seniorinakin on hauskaa ja virkistävää ja pitää aivosolut vetreinä, mutta että uusi ammatti vielä 6-kymppisenä? Aika mahdoton ajatus ja vielä todellakin, kun nuoria työttömiäkin sekä maahanmuuttaneita on työttöminä.
'joutui' sekatyömieheksi, talonmieheksi tai siivoojaksi. Nykyään nuot ammatit vaativat jo moniammatillista osaamista ja hoksottimia.
- innostusta on
olen sitten työttömänä,en vie nuorilta työtä enkä opiskelupaikkaa.
Mutta,kenestä puhutaan kun eläkeikää pitää nostaa,ehkäpä jo vaikuisessa työsuhteessa olevista.
Työtön on aina kaiken ulkopiuolella ja siitä jopa syyllistetään kun ei enää kelpaa iän takia.
Parempi olla hiljaa,omissa oloissaan.- ei häpeää
Työtön maksaa kovempaa veroa...muista se :-).
Tämän tiedon luin Helsingin Sanomisista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070