Tällä palstalla tunnutaan vaan haukkuvan uusia naisystäviä/äitipuolia, sekä ex-vaimokkeita niin oletan, että monenkin suhteeseen on tullut kolmas osapuoli joka on rikkonut perheen..
Mitenkä on palstalaiset, vastatkaa rehellisesti että oletteko jo eronneet (siis muuttaneet eri osoitteisiin ja tehneet eropäätöksen) ennen kuin exällenne on tullut uusi kumppani, vai onko joku tullut miehenne ja teidän väliin, sekä rikkonut näin ollen perheenne??
Tahtoisin vaan tietää, kun kaveripiirissäni on ikävä kyllä montakin sellaista naista joka ei välitä että mies on varattu, tahtovat vaan miehen, rikkoen perheen tai ei.
Mielestäni se on todella ikävää, että näin tapahtuu, mutta jos pari on jo eronnut niin jokainen aikuinen/vanhempi päättää omasta elämästään ja on oikeutettu kokemaan uudestaan parisuhteen vaikka olisikn yhteisiä lapsia entisen vaimon kanssa.
Pieni..
31
1144
Vastaukset
- ystävättäreni tuli
kuin käärme meidän perheeseen,vieden mun miehen,firman ja talon....lapset yritti viedä,vedoten mun mielenterveyteen (vähemmästäkin ihminen tuntee olonsa masentuneeksi kun kaveri tekee näin) mutta sitten sain itseni koottua ja nousin puolustamaan itseäni ja lapsia. Miehen ja firman ja talon sai,minä lasten kanssa lähdin pois....
Nyttemmin firma on kaatunut, talo myyty, mies eronnut ex-kaveristani. Kaikki mennyt. Oliko se sen arvoista yrittää saada toisen omaa....?- huhuijaajajaa
Minulla sama tilanne.
Menetin lapset,omaisuuden ja yleisen oikeuskelpoisuuteni/uskottavuuteni tallaisessa kolmen aikuisen erotilanteessa.
Tosin ei ollut ystavattareni...
Mies sai hulluksi haukkumalla ja aidin koyhaksitekemalla ensin lapset oikeudessa itselleen,sitten ei suostunut etta lapset tapaisivat aitiaan.
Muutaman vuoden kuluttua tasta,otti samalla systeemilla oikeudessa pois lapset talta minuakin seuranneelta kumppanilta.
-Rahat tuo hyva isa onnistui edelleen pitamaan itsellaan.Nyt tuo lasten uusi aiti;hanakas liitonrikkoja ei enaan tapaa lapsiaan.
Talla hyvalla isalla on yhteishollossa olevia lapsia 4 kpl kahdelta eri naiselta;itkee tehokkaasti sosiaalitoimistossa;tienaa aivan hirvittavia summia kuukaudessa.Johtajana on mukavaa ja uskottavaa olla.
Mina ja tama uudempi ex kaymme pimpottelemassa tapaamisviikonloppuina tyhjan talon ovikelloa ja toivomme,etta sossu tekisi jotain.
Itsellani tapaamattomuutta on jo 9v.2 kertaa oikeudessa,eika mieheen mitaan tehoa.Uhkasakko auttoi tunnin tapaamiseen toissakesana,sitten lopetin.
Sama rumba alkamassa uudella exalla.Katsotaan kuinka monta vuotta tama kestaa henkisesti.
Uusi ex kertoi miehella olevan lapsille taas joku uusi aitikandidaatti.Kaippa hankin kohta raskaana...
Siis on naitakin miehia,jotka vaihtavat naisia kuin vanhoja rukkasia,kun liitosta alkaa loppua eksotiikka;pitavat kaiken omaisuuden,rahat ja lapset;eivatka joudu minkaanlaiseen vastuuseen tekosistaan.
Siis isia,joilla menee aivan sikamaisen hyvin!
-Siinapa miehenmallia talle hyvan isan,kahden ex vaimon entiselle poikajoukolle...
Exat olivat tassatapauksessa molemmat,joko hyvinkoulutettuja tai muuten erittain menestyneita.Uusi nainen loytyy taktisesti aina naemma kodinhoitovapaalla,jolloin naisella on vahan rahaa ja vahan enemman vasymysta.
Mielestani ko tyyppiseen mieheen tehoaa vain "sisilialainen" malli.Pitaa kai matkustaa sinne!!!
- ja lasten isän
jonka seurauksena mies hylkäsi omat lapsensa tämän uusikon painostuksesta.
Tuli ja vei, eikä enää sen jälkeen lapset isäänsä nähneet.- ei voi viedä
keneltäkään. Aikuinen tekee itse päätökset ja lähtee, jos on lähteäkseen.
Käsi sydämmelle ja miettimään miksi joku olisi vietävissä?
Valitetaan,kun se vei minun miehen ja lapsetkin hylkäsi. Joo,joo..MIKSI? Onko aina vika jättäjässä vai voisiko vikaa olla myös jätetyssä? - Hilipanpippaa
ei voi viedä kirjoitti:
Valitetaan,kun se vei minun miehen ja lapsetkin hylkäsi. Joo,joo..MIKSI? Onko aina vika jättäjässä vai voisiko vikaa olla myös jätetyssä?ketään ei väkisin viedä.
Jättäjän ja jätetyn välisen syyllisyyden jakamisen tietää vain nämä kaksi ihmistä,ei kolmas osapuoli,joka tottakai kuulee vain yhden version kurjasta avioliitosta.
Jos suhde alkaa avioliiton aikana,niin en paljon nenääni nostelisi.
Saattaa se sattua omallekin kohdalle,kerran pettäjä saattaa olla aina pettäjä.. - Onko se..
ei voi viedä kirjoitti:
Valitetaan,kun se vei minun miehen ja lapsetkin hylkäsi. Joo,joo..MIKSI? Onko aina vika jättäjässä vai voisiko vikaa olla myös jätetyssä?Oikein???
Minusta on erittäin törkeää mennä avio/avopuolisoiden väliin, tietäen että toinen osapuoli on parisuhteessa.
Naisten pitäisi kunnioittaa toisten parisuhdetta niin, että jos varattu mies lähestyy, antaa yksinkertaisesti pakit heille.
Minä en menisi sössimään toisten suhteita, vaikka varattu mies olisi kuinka ihana tai/ja komea. Tiedän, että nykypäivänä toisten suhteita ei arvosteta vaan mennään varattujen miesten mukaan mikä on todella väärin.
Jos parilla on vaikeuksia, niin miksi mennä siihen väliin, eikä anna heidän koittaa korjata välinsä, miksi se on niin vaikeaa???
Jokaisella parilla tulee välillä vaikeimpia hetkiä, olisiko mukavaa jos joku tunkisi väliin silloin?? Ei olisi!! Ja vika ei todellakaan ole jätetyssä, jos mies pettää, vaan sen väliintulijan syy.
Kunnioittakaa hyvät naiset toisten parisuhteita. - meiltä ainakin vietiin
ei voi viedä kirjoitti:
Valitetaan,kun se vei minun miehen ja lapsetkin hylkäsi. Joo,joo..MIKSI? Onko aina vika jättäjässä vai voisiko vikaa olla myös jätetyssä?keskellä kirkasta päivää.
- miehellä
Onko se.. kirjoitti:
Oikein???
Minusta on erittäin törkeää mennä avio/avopuolisoiden väliin, tietäen että toinen osapuoli on parisuhteessa.
Naisten pitäisi kunnioittaa toisten parisuhdetta niin, että jos varattu mies lähestyy, antaa yksinkertaisesti pakit heille.
Minä en menisi sössimään toisten suhteita, vaikka varattu mies olisi kuinka ihana tai/ja komea. Tiedän, että nykypäivänä toisten suhteita ei arvosteta vaan mennään varattujen miesten mukaan mikä on todella väärin.
Jos parilla on vaikeuksia, niin miksi mennä siihen väliin, eikä anna heidän koittaa korjata välinsä, miksi se on niin vaikeaa???
Jokaisella parilla tulee välillä vaikeimpia hetkiä, olisiko mukavaa jos joku tunkisi väliin silloin?? Ei olisi!! Ja vika ei todellakaan ole jätetyssä, jos mies pettää, vaan sen väliintulijan syy.
Kunnioittakaa hyvät naiset toisten parisuhteita.ole mitään osuutta asiaan??
- Kai on..
miehellä kirjoitti:
ole mitään osuutta asiaan??
Mutta luulisi naisten olevan sen verran yhteen hiileen puhaltajia, ettei menisi tieten tahtoen sössimään toisten suhteeseen.
Tuskin sinustakaan tuntuisi mukavalta jos sinun ja miehesi riidan väliin tulisi joku naikkonen joka viettelisi hänet...
Minä en ole koskaan ymmärtänyt niitä, jotka tekevät näin, koska jos mies tekee sen jollekin niin todennäköisesti se tulee tapahtumaan myös uudelle.. Mikä kylläkin olisi aivan oikein.. - ..................
Onko se.. kirjoitti:
Oikein???
Kunnioittakaa hyvät naiset toisten parisuhteita.samaa mieltä siinä, että lähdetään väärille teille syyttäessä petettyä siitä, että kumppani on pettänyt. Toisaalta minusta on myös surullista, jos kummatkin tahot (3. osapuoli ja petetty) oikeasti lähtee toisiaan asiasta syyttämään ja nostaa sen pettäjän jalustalle. "Pettäjä oli tahdoton räsynukke, jonka ilkeä nainen varasti parisuhteesta", "Petetty teki pettäjän elämästä niin helvetillistä, että oli ajettu pettämään". Höpö höpö naiset! Tosin tässä keskustelu eroaakin merkittävästi tosielämästä, sillä harvemmin sitä pettäjän osuutta ja vastuuta noin paljon vähätellään tosielämässä.
Ja tuo MIKSI, joka aiemmin tuolla keskustelussa esitettiin. On tosiaan niitäkin tapauksia, joissa sitä naispuolista exää ei voida vetää vastuuseen tapaamattomuudesta. Itse tiedän lähipiiristäni tapauksen, jossa yksinkertaisesti taisi miehelle se lapsiperheen arki olla liikaa, viina ja naiset vei miehen. Tosin tässäkään ne naiset eivät vieneet vaan mies itse hakeutui pettämään. Ja kun potkaistiin pellolle jatkoi näiden parissa eikä koko lapsia (vauvasta aikuiseksi) tavannut kuin pari kertaa. Ja olen täysin varma, että tässä se vastuu oli vain herralle liikaa. Mutta siitä ei mitään toisia naisia voi syyttää vaan herraa itseään - jos siis olisi pakko syyttää jotakuta elämän kulusta. Sitten on varmasti myös niitäkin tilanteita, joissa petetty sulkee lastensa elämästä pettäjän syyttä (pettäminen hirveä teko, jota en ikinä hyväksy, mutta ei välttämättä vaadi lapsien erottamista vanhemmastaan - kyllä miehenikin lapsi näkee äitiään, vaikka tämä nainen lapsen isää pettikin).
Ehdottomasti on kunnioitettava toisten parisuhteita, mutta voi miten paljon suurempia tuloksia saataisiin, jos ihmiset kunnioittaisivat OMAA parisuhdettaan ja kumppaniaan. Siinähän se juju on eikä tämän kunnioituksen puutetta voida perustella edes rankalla lapsiperheen arjella. - tai noita?
meiltä ainakin vietiin kirjoitti:
keskellä kirkasta päivää.
Tuli siis ja vei väkivalloin ilman miehen omaa halua, tai sitten juotti taikalientä ja sai tämän seuraamaan itseään kuin koiranpentu?
Vai olikohan se mies siinä itse ihan rikkomassa lupaustaan sinulle? Halusi lähteä ja lähti? Olikohan se mies siinä se joka sinua vastaan rikkoi, olipa syyt taustalla mitä tahansa? - mutta pettäjä rikkoo eniten
Onko se.. kirjoitti:
Oikein???
Kunnioittakaa hyvät naiset toisten parisuhteita."Ja vika ei todellakaan ole jätetyssä, jos mies pettää, vaan sen väliintulijan syy."
Sinäkin olet väärässä. Suurimman mokan tekee mies joka pettää oman suhteensa toista osapuolta. Hän on luvannut muuta - myötä- ja vastamäessä, nainen jonka hän taas on jostain itselleen bongannut ja jonka kanssa päättää pettää omaa naistaan, se nainen ei ole luvannut kenellekään mitään.
Toki se nainenkin silti tekee väärin moraalisesti. Jos hänellä olisi itsekunnioitus paikallaan, hän ei ryhtyisi suhteeseen varatun kanssa. Ei vaikka toinen selittäisi oman naisensa olevan mielipuolen, jonka kanssa ehkä pian muuttaa erilleen. - olisikin molemmissa
ei voi viedä kirjoitti:
Valitetaan,kun se vei minun miehen ja lapsetkin hylkäsi. Joo,joo..MIKSI? Onko aina vika jättäjässä vai voisiko vikaa olla myös jätetyssä?on se silti jättäjän vika ja moka, jos ei ole valmis avioliittonsa eteen ponnistelemaan. Jos vaan pettää ja lähtee, on se todellakin VAIN ja AINOASTAAN sen pettäjän ja lähtijän vika ja erittäin paha moka. Avioliiton ja perheen eteen voi ja tulee tehdä ponnistuksia koko elämän läpi. Yleensä se jätetty olisi tuohon valmis. Tottakai avioliitossa tehdään virheitä kuten elämässä muutenkin. Mutta tämä "ketään ei viedä väkisin" on todella surkea yritys pelastaa oma nahkansa. Miksi edes tarjota avioliitossa tai perheenomaisessa liitossa elävälle ihmiselle muita mahdollisuuksia? Miksi näyttää hänelle sitä "aidan toista puolta ja vihreämpää ruohoa"? Eikö niitä vapaita voisi etsiä ensisijaisesti? Kyllähän toki ongelmallisessa avioliitossa elävä mies (ja nainen) varmasti etsii seikkailuja, mutta eikö lähimmäisenä ja ihmisenä voisi kuitenkin opastaa häntä ratkaisemaan ongelmansa avioliitossaan? Sittenhän jos ko. pari päätyy eroon, on mies (tai nainen) vapaa.
- wilma60
Kyllä eron syynä oli miehen rakastuminen toiseen naiseen. Toki ongelmia avioliitossamme oli mutta en todellakaan osannut edes kuvitella että mies etsisi uuden naisen ja sitä kautta häipyisi liitosta. Vielä tänäkään päivänä hän ei ole osannut sanoa syytä miksi ei ollut tyytyväinen elämäänsä; perhe-elämä kuulemma ahdisti ja kipinä puuttui meidän väliltä. Se ei ole kyllä ihmekään jos yhteistä elämää takana yli 20 vuotta.
- samaa myös
Pitkään olin sitä mieltä,että se joku toinen oli syy eroomme.Nyt jälkeenpäin olen vasta suostunut myöntämään,että liitostamme puuttui jotain.Mieheni innostui aivan uusista asioista ,enkä pystynyt tätä elämänaluetta hänen kanssaan jakamaan ja henkisesti sitten varmaan kasvoimme eri suuntiin.
Toistahamn ei voi omistaa,annoin mieheni panostaa tähän uuteen elämänsä kiinnostukseen,joka oli hänelle tosi tärkeä.Nyt ymmärrän,että se uusi ihmissuhde oli kuitenkin seuraus,ei syy.Olemme välimme sopineet,rauha meidän välillämme kuitenkin ja uudet ihmissuhteet molemmilla.
- taas...
se olin minä joka eron halusin. Ei ollut kolmansia osapuolia, rakkaus vaan kuoli.
Mies halusi jatkaa ja pyyteli pitkään vielä takaisin.
Itse siis olin vaan iloinen kun kuulin että ex on löytänyt naisen, sillä uskoin että katkeruus silloin helpottaa...tosin näin ei käynyt vasta riittävän pitkä aika teki tehtävänsä. - ...................
Itse sitten taas uskon, että kyllä enemmistö uusperheistä, joissa vakavassa mielessä sitouduttu ja eletty yhdessä kauemminkin, ei ole uskottomuudella syntyneitä. En tiedä johtuuko erilaisemmista kokemuksista. Ystäväpiiristä ei löydy yhtään kuvailemiasi naisia, itse tutustunut mieheeni vasta eron jälkeen ja tälläisiä ovat kaikki tuntemani uusperheet. Petetyiksi tulemisia toki on ollut, mutta näistä todella harvoin pettäjät ovat jatkaneet kolmannen osapuolen kanssa saati sitten pidempää aikaa ja vakavassa mielessä.
Enkä usko, että riitoihin ja jännitteisiin tarvitaan uskottomuutta. Itse olen erittäin helpottunut siitä, että ei todellakaan ole tuollaisia lähtökohtia uusperheelle! Meillä ei muutenkaan ole mitään jännitteitä exän suhteen, mutta joillakin on. Ja kuvittelepa jos lähtökohtana pettäminen, niin huhhuh - todella vaikea kuvio olisi. Olen ajatellutkin, kun joskus lukenut tämän foorumin uskottomuus-palstaa, että niille kakkosille tekisi varmasti todella hyvää lukea täältä noita tarinoita, joissa suhteet ovat todella tulehtuneet. Sen pohjalta voisi miettiä vakavasti sitä, että millaista tosiasiassa se joidenkin salasuhteessa elävien toivoma yhteinen tulevaisuus voisi olla.- tätä pohtinut
enkä koskaan voisi ottaa miestä avioliitosta, avoliitosta tai mistäkään muusta keskeneräisestä. Minä haluan miehen joka on itsenäinen, sujut oman elämänsä ja ratkaisujensa kanssa. Olen itse jätetty ja petetty enkä voi ymmärtää mitä liikkuu sellaisten ihmisten päässä jotka loukkaavat näin kolmatta osapuolta ja lapsia. Minä en exänä voi edes katsoa entistä miestäni sekä hänen uutta avokkiaan (jonka kanssa siis petti), en halua tuntea tuollaisia ihmisiä enkä olla missään tekemisissä. Epäilen heidän taitojaan kasvattaa lapsia, olla perhe yms. sen takia että heistä oli tuollaiseen inhottavaan toimintaan. Eivät edes osallistuneet millään tavalla lasten hyvinvoinnin edistämiseen (olisivat jutelleet, selittäneet tms.), uskoivat vain että "kyllä ne lapset siihen tottuvat".
- vaikka siitä syyteltiinkin
Meillä taas tilanne, jossa nykyinen puolisoni oli pitkään elänyt eroa tehden. Tilanne ei ollut helppo, ja yhteisen luottamustehtävän kautta projektityössä tutustuimme, huomasimme että kemiat pelasivat ja olin hänelle kuuntelija. Yritin antaa hänelle naisen näkökulmaa erilaisista tilanteista ja kehoitin menemään parisuhdeterapiaan, koska heillä oli lapsia. Näin he jopa tekivätkin. Kaikesta huolimatta homma ei heillä pelannut, eikä yhteisymmärrystä löytynyt, joten kumpikin heistä teki päätöksen erota. Näissä kohdin nykyinen puolisoni minulle kertoi omista tunteistaan, jotka minullakin olivat samankaltaiset. Tein hänelle heti selväksi, että en ole valmis kuitenkaan syventämään suhdettamme, ennen kuin asia heillä etenee. Lisäksi varmistelin useaan otteeseen, että olisiko ero joka tapauksessa tulossa, vaikka minua ei olisikaan nykyisen kumppanini elämässä. Kerroin että en ole valmis tulemaan kenenkään väliin, koska en usko sellaisen suhteen voivan koskaan kestää, enkä pidä sitä moraalisesti oikeana tapana toimia. Nykyinen mieheni ei pettänyt silloista kumppaniaan kanssani missään vaiheessa. Tietenkin pahat kielet niin väittivät tapahtuneen, kun ero oli selvä, ja omat elämämme ryhtyivät varovasti kietoutumaan toisiinsa.
Olen sitä mieltä, että toiset ihmiset vain tahtovat joka tapauksessa syyttää kaikesta jota kuta muuta, vaikka parisuhteen solmuun voivat saada vain ne ihmiset, jotka siihen ovat ryhtyneekin.
Meillä kumppanuus on kestänyt kauemmin kuin kumppanini edellinen, ja edelleenkin ymmärrämme toisiamme, keskustelemme kaikesta, otamme toistemme tunteet huomioon ja pyrimme yhteiseen hyvään. Riitaa ei ole kenelläkään toisensa kanssa - koska asiat eivät edenneet ketään loukaten. - kaikki ei mene kuin suunnit...
Oma eroni lähti aikoinaan liikenteeseen siitä, että olimme kovin nuorina menneet yhteen, opiskelimme ja teimme töitä, emmekä ehtineet pitää huolta toisistamme. Seurusteluaikamme oli lyhyt ennen yhteenmenoa, yhteiset nimittäjämme vähissä, samoin yhteinen aika. Vuorovaikutuksemme ei pelannut, itse en osannut riittävän ymmärrettävästi tai rakentavasti tuoda esiin negatiivisia pulmia jotka suhteessamme vaivasivat, mieheni taas ei kyennyt keskustelemaan niistä ollenkaan, vaan piti mieluummin mykkäkoulua. Avioliittoneuvojalle hän ei suostunut lähtemään, seksiä ei meillä ollut enää useaan vuoteen. Niin me kaaduimme rymisten.
Erosta puhumisen jälkeen mies pakeni ahdistustaan hakemalla seuraa toisesta naisesta. Se oli hänen ainoa tapansa löytää keino selvitä tilanteesta. Missään vaiheessa en ajatellut kyseisen naisen tulleen väliimme, olimme pelimme pelanneet jo siihen mennessä.
Vaikka ihmiset joskus huomaavatkin olevansa toiselleen täysin vääriä kumppaneita, se ei tarkoita, etteikö jonkun täysin eritavoin itseäkin ymmärtävän kanssa asiat voisi sujua paljon paremmin. Virheistään voi ottaa opiksi, kun katsoo myös itseään, omaa tapaansa olla toisen ihmisen kanssa. Ketään muuta kun ei voi muuttaa kuin itseään.- kirjoitus juuri
tuosta mistä olen aina ollut sitä mieltä justiinsa että jos ei puhu hoida suhdetta väkisinkin käy noin.. (mutta lissu tyyppiset ei sitä näe) että niinkin voi käydä ja sitä sitten huomaa että asiat olis toisinkin voinut mennä/olla.
- muuttaa erilleen
enkä tiennyt edes että ero on tulossa kun miehellä oli jo uusi. Tämä uusi ei tiennyt että olemme naimisissa ja kuvittelee edelleenkin ettei tullut mihinkään väliin. Ihmetteleekin miksi en halua hänestä tietää mitään enkä kuulla, en halua olla väleissä, en mitään. Suureen ääneen sitten arvostelevat (mies vielä hyvällä omalla tunnolla) miksi käyttäydyn siten kuin käyttäydyn (sulkeudun, en halua tavata heitä jne.). Ei edes miehen sukulaiset voi ymmärtää miksi en halua olla yhteydessä keneenkään! He sentään tietävät mitä mies teki ja miten lähti. Mutta he hyväksyvät täysin (tai ovat pakotettuja hyväksymään).
Mies muutti sitten vähitellen (kun sain tietää toisesta) pois omaan asuntoon johon kahden viikon kuluttua muutti myös tämä uusi. Lapset saivat uudesta ja muutosta tietää kun isi haki heidät sinne ja saivat itse huomata että tämän naisen tavaroita oli siellä. Vielä tosin tuon kahden viikon aikana halusi palata kotiin, mutta kun halusin miettiä ja katsoa rauhassa, oli tuo yhteenmuutto kuin rangaistus minulle :-(
Minustakin mieheni olisi saanut tehdä elämällään mitä haluaa kunhan olisi ensin ollut rehellinen ja hoitanut eron ensin "alta pois" ennenkuin olisi etsinyt jo seuraavaa. Nyt en voi käsittää miten voin koskaan katsoa häntä enää silmiin tai olla onnellinen hänen puolestaan.
Tätä uutta naista en halua tavata tai koskaan puhua hänelle, en kutsu lasten juhliin, en mihinkään. Tosin hän ei varmaankaan ymmärrä tehneensä mitään väärää... mutta ei ole minun asiani sitä hänelle selittää. Tehkööt mitä haluavat. Pääasia ettei lapsille tulisi enempää yllätyksiä. - vapaita
Molemmat olimme tahoillamme eronneet, kun tutustuimme ensimmäisen kerran, joten ihan vapaina aloimme suhdettamme rakentaa.
Riitoja ex:ien kanssa ei ole. - ja me:
Minä olin eronnut 4v aikaisemmin ja puolisoni 5v aikaisemmin, kun tapasimme ja aloimme seurustella.
Tunsin hänet ennestään ( ja ex-vaimonsa), mutta en ole vaikuttanut heidän eroonsa mitenkään.
He erosivat vaimon uskottomuuden takia ja me erosimme kun rakkaus kuoli väliltämme ja yhteiselo ei sujunut (pettämistä ei ollut).
Puolisoni ex ei voi hyväksyä minua (olemme olleet 2v yhdessä) vaan sättii ja haukkuu.
On ilmaissut halunsa saada exänsä takaisin selvästi, sanonut suoraan.
Minun ex suhtautuu meihin ihan normaalisti.- selvää että exät
sättii ja haukku meitä uusia naisia,vaikka ovat itse ajaneet miehensä meidän syliin.Sitten meidän pitäisi hoitaa vielä heidän lapsensakin.Voi elämän kevät sanon minä.Uskon jotta useinkin se exrouva haluaisi exmiehensä takaisin,mutta vasta sitten kun huomaa,kuinka miehellä käy vielä flaksi.
- kuule!
selvää että exät kirjoitti:
sättii ja haukku meitä uusia naisia,vaikka ovat itse ajaneet miehensä meidän syliin.Sitten meidän pitäisi hoitaa vielä heidän lapsensakin.Voi elämän kevät sanon minä.Uskon jotta useinkin se exrouva haluaisi exmiehensä takaisin,mutta vasta sitten kun huomaa,kuinka miehellä käy vielä flaksi.
unelmisssasi vaan. Kuka helvetti ottaisi takaisin kerran koetun, ja paskaksi todetun. Hoitakaa vaan meidän rääppeitä.
Ps; onks Espanjassa kuuma ?? - että puolisoni
kuule! kirjoitti:
unelmisssasi vaan. Kuka helvetti ottaisi takaisin kerran koetun, ja paskaksi todetun. Hoitakaa vaan meidän rääppeitä.
Ps; onks Espanjassa kuuma ??ex-vaimo ottaisi hänet takaisin heti.
On sen sanonut hänelle ja minulle ja laittanut asiasta monta viestiä ja kerjännyt säälittävästi ex-miestään takaisin.
On vasta nyt kuulemma tajunnut minkä virheen teki, kun alkoi juosta vieraissa ja ei "aikanaan osannut arvostaa heidän avioliittoaan"??
Omituista tässä on vielä se että, meni n. vuosi heidän eronsa jäkeen naimisiin ja teki lapsen. Kun petti tätäkin ex-aviomies nro2, tuli ero.
Alkoi "pommittaa" minun miestäni (ex-aviomies nro1:ään) sillä että "eikö voitais palata yhteen..."
Joten kyllä teille exille tuntuis entinen hyvin vielä kelpaavan... Ja anteeksi yleistys, mutta niinhän sinäkin yleistit... - näköjään
että puolisoni kirjoitti:
ex-vaimo ottaisi hänet takaisin heti.
On sen sanonut hänelle ja minulle ja laittanut asiasta monta viestiä ja kerjännyt säälittävästi ex-miestään takaisin.
On vasta nyt kuulemma tajunnut minkä virheen teki, kun alkoi juosta vieraissa ja ei "aikanaan osannut arvostaa heidän avioliittoaan"??
Omituista tässä on vielä se että, meni n. vuosi heidän eronsa jäkeen naimisiin ja teki lapsen. Kun petti tätäkin ex-aviomies nro2, tuli ero.
Alkoi "pommittaa" minun miestäni (ex-aviomies nro1:ään) sillä että "eikö voitais palata yhteen..."
Joten kyllä teille exille tuntuis entinen hyvin vielä kelpaavan... Ja anteeksi yleistys, mutta niinhän sinäkin yleistit...noita ihme riippakiviäkin on olemassa.
Meillä taas oli niin päin että mun ex-ukko ruikutti takaisin vaikka molemmilla oli jo uudet. Mutta onneksi tajusi lopettaa lyhyeen kun vähän suomensin asioita.
Tosi ikävää tuollainen vinkuaminen, toisaalta itsensähän tuo ihminen vain nolaa. - provo-hilmasta ja
kuule! kirjoitti:
Ps; onks Espanjassa kuuma ??totuus on että hyvin monet exät ottaisivat takaisin sen entisen puolison.Meitä on monenlaisia ihmisiä,eikä onneksi olla kaikki samasta muotista.....sitten diagnoosini provo-hilmasta......(mies jättänyt ja löytänyt paremman)(provo-hilma menettänyt hermonsa ja estänyt lastensa isää tapaamasta lapsiaan)(nyt ilmeisesti lapset menossa isän ja uuden puolison luo,kun tuolla ylempänä kertoo lahtevänsä viettämään viikonloppua uuden miehensä kanssa)Onnea matkaan...eikä ole kiire palata tänne palstalle.....t.53v,nainen.
- liitosta muutama vuosi sitten
Avioliittomme aikana mies oli myös uskoton, mutta siihen liittome ei päättynyt. Erotessamme en ulkopuolista suhdetta ollut. Se oli sellainen sovinnollinen ero.
Muutama kk eropäätöksen jälkeen kumpikin oli löytänyt uuden kumppanin. Kai sitä erotyötä oli tehty jo pidempään joten irrottatuminen oli lopulta helpotus. Eli vastaus on ei. Eroon ei liittynyt ulkopuolisia/uusia suhteita. - aikoinaan ero,kun mies
halusi toisen naisen kanssa jatkaa elämäänsä.Siitä siis ero tuli.
No,mies sai mennä..mitäpä siihen muuta sanomaan.
Vuosia myöhemmin tapasin miehen,joka JO eronnut..ja siis vapaa aloittamaan suhteen kanssani.
Kuitenkin,aina pitäisi osata olla myös ihan yksin..siten oppisi nollaamaan menneen ja aloittamaan uuden suhteen ns. "puhtaalta pöydältä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938