Hei!
Olemme menossa pienellä porukalla (hieman alle kolmekymppisiä) Turkkiin elokuussa 09. Voisitteko suositella lomakohdetta, jossa on mahdollisuus sekä rantalomailuun, että hauskanpitoon. Niin ja tietysti edullista syömistä ja juomista :) Huoneistohotelli on toivomuksena.
Itse olen käynyt Icmelerissä, mutten tiedä vastaako miesväen ajatuksia paikkana...
Kiitos kovasti!
suositelkaa :)
11
1729
Vastaukset
- Kusadasi
...Marmaris
- kävijä
Juuh pointsit Marmarikselle Takuuvarma paikka molempiin tarkoituksiin =)
- kannattaa matkustaa muualle
naisväelle vain Turkki tarkoitettu.
Kuten kaikki tietävät, kai...- kuin?
Mä en ainakaan tiedä miksei miehet vois mennä Turkkiin. Miksi se maa olisi vain naisille tarkoitettu? Et viitsis ihan pehmeitä kirjotella...
- siellä perillä kyllä
kuin? kirjoitti:
Mä en ainakaan tiedä miksei miehet vois mennä Turkkiin. Miksi se maa olisi vain naisille tarkoitettu? Et viitsis ihan pehmeitä kirjotella...
miten asia on.
- useita kertoja
Turkissa erilaisissa kokoonpanoissa, on ollut miehiä, naisia, lapsia ja vanhuksia mukana.
Isolla porukalla ja kahden hengen reissuilla.
Turkki sopii matkakohteeksi kaikille paitsi näille ennakkoluuloisille jotka luultavasti eivät ole missään koskaan käyneetkään (täällä Turkkipalstoilla jaksavat kuitenkin roikkua jatkuvasti, kuitenkin kiinnostais...).
Alanya isompi kaupunki, hyvät mahdollisuudet niin juhlimiseen, rantalomailuun, shoppailuun kuin retkiinkin.
Runsas ravintolatarjonta, kannattaa kokeilla paikallisten lokantas ravintolat, hyvää ja edullista turkkilaista ruokaa.
Marmaris pienempi ja rauhallisempi, tosin muuten kaikki edellämainittu sopii kuvaamaan myös Marmarista.
Kumpikin ihania paikkoja, itse lähden kesäkuussa toista kertaa Marmarikseen 2 viikoksi.
Toisen viikon olen yksin, jolloin ajattelin lähteä parin päivän reissulle Alanyaan tuttuja paikkoja ja ihmisiä katsastamaaan.
Osaako kukaan kertoa mistä ja milloin lähtee yöbusseja Marmariksesta Alanyaan ja päinvastoin?
Hinta, kesto, mahd. bussinvaihdot?
Valitsittepa noista kahdesta kumman tahansa niin uskon että viihdytte lomallanne, niin miehet kuin naiset :) - matkatoimistojen palveluksessa
useita kertoja kirjoitti:
Turkissa erilaisissa kokoonpanoissa, on ollut miehiä, naisia, lapsia ja vanhuksia mukana.
Isolla porukalla ja kahden hengen reissuilla.
Turkki sopii matkakohteeksi kaikille paitsi näille ennakkoluuloisille jotka luultavasti eivät ole missään koskaan käyneetkään (täällä Turkkipalstoilla jaksavat kuitenkin roikkua jatkuvasti, kuitenkin kiinnostais...).
Alanya isompi kaupunki, hyvät mahdollisuudet niin juhlimiseen, rantalomailuun, shoppailuun kuin retkiinkin.
Runsas ravintolatarjonta, kannattaa kokeilla paikallisten lokantas ravintolat, hyvää ja edullista turkkilaista ruokaa.
Marmaris pienempi ja rauhallisempi, tosin muuten kaikki edellämainittu sopii kuvaamaan myös Marmarista.
Kumpikin ihania paikkoja, itse lähden kesäkuussa toista kertaa Marmarikseen 2 viikoksi.
Toisen viikon olen yksin, jolloin ajattelin lähteä parin päivän reissulle Alanyaan tuttuja paikkoja ja ihmisiä katsastamaaan.
Osaako kukaan kertoa mistä ja milloin lähtee yöbusseja Marmariksesta Alanyaan ja päinvastoin?
Hinta, kesto, mahd. bussinvaihdot?
Valitsittepa noista kahdesta kumman tahansa niin uskon että viihdytte lomallanne, niin miehet kuin naiset :)olevat jättävät nämä mainoksensa tästä lähtien kirjoittamatta.
- ------------
matkatoimistojen palveluksessa kirjoitti:
olevat jättävät nämä mainoksensa tästä lähtien kirjoittamatta.
että negatiivisiä asiota saa myös kirjottaa ilman ,että nämä "matkatoimisto virjailijat " on heti huutamassa.
- kun olisinkin
matkatoimistojen palveluksessa kirjoitti:
olevat jättävät nämä mainoksensa tästä lähtien kirjoittamatta.
matkatoimistossa töissä, saattaisi saada alennuksia matkoista!
En nyt vain ikävä kyllä ole, ehkä vielä joskus...
Kerron täällä vaan sen mitä itse olen reissuillani nähnyt ja kokenut ja vastasin kysymykseen.
Tosin tossa edellisessä en tarkemmin esim. retkitarjontaan keskittynyt, niitäkin on tullut tehtyä, omatoimisesti sekä järjestettyjä.
Jos haluat, voin sulle kertoa myös muista kohteista maailmalla, mutta otetaan se sitten kyseisen maan omalla palstalla.
Jos esim. Aasianmatkaa suunnittelet, mene valitsemasi maan/maiden keskustelupalstalle niin katsotaan, josko olisin siellä minne halajat ollut, niin kerron kyllä sinulle mitä tiedän.
Afrikasta on vielä vähän kokemusta, vain kaksi maata ja molemmissa vain kerran, eli vasta sellaista mutu-tuntumaa...
- Välimerellinen
Kun näyttää, että asiavastaukset hukkuvat hölmöilyyn, tässä freesi vastaus. Alanya voisi sopia kaikkien makuun. Icmeler on aika pieni kylä kuten myös muuten mukava lomakohde Kemerkin. Marmariksen haittana ovat likaiset rantavedet. Onhan sitten myös esim. Bodrum, joka on aika paljon esim. Marmarista tyylikkäämpi lomakohde.
Tummia vilkkusilmäisiä miehiä riittää joka maan lomakohteisiin, eikä niitä nyt kannata ottaa vakavasti. Turkki sopii jokaisen makuun, hintatason on alhainen ja kulttuuri sopuisaa.
En muuten ole minäkään töissä matkailualalla.- aina Turkki
"Tummia vilkkusilmäisiä miehiä riittää joka maan lomakohteisiin"
Ovat missä muualla tahansa fiksumpia ja ihmismäisempiä kuin Turkin elukat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754