♥**********♥**********♥
♥ TIETÄÄ SYDÄN ♥
Kun kosket
Joskus kun kosket
Hetkeen se mahtuu -
Päivään se kestää
♥
Kumma tuulahdus
Ajatus iänikuinen
Hetkeen se mahtuu -
Kallis hetki
♥
Kulku vainioilla
Meren mainingeissa
Hetkeen se mahtuu -
Pieni ele
♥
Ei välimatkaa
Ajatuksen äärettömyys
Hetkeen se mahtuu -
Tietää sydän
♥**********♥**********♥
http://www.youtube.com/watch?v=flIfNLarE2Q
^ TIETÄÄ SYDÄN ^
10
387
Vastaukset
- vergeet-mij-niet
laitoit upean runon, tänäänkin. Onnittelut kopittelijalle.:)
- Kopittelija
Hyvää iltaa sinne sinulle ! :)
- *MURUKULTA*
Taas on meistin jääkiekkokypärä kovassa käytössä!
Olet kyllä uskomaton jälleen tässä runoilussa,,hetkeen mahtuu, pienissä säkeistöissä sananmahtia, tunnetta..
Woi että kuules kopittelija, tykkäsi kybällä! *hymiö, joka soittaa bongo-rumuja vilisti* ;)
http://www.fremantle.wa.gov.au/news/resource/drummingmonkeys-Congo and Bongo.jpg- Kopittelija
Nyt minä kyllä sanon, että nyt minä kyllä sanon...* hymyilen * enkä sanokkaan... :P
Vaan lähetän *hymiön* jossa tanssin pingpong tanssin ja laulan, että " tästä kun mä pyörähdän niin mä olen ympäri " * nauraa hersyvästi *
Kutikuti ;)
- padme_amidala
..hienoine linkkeineen *muusastaan haaveellinen huokaus* : )
Homesieni on nyt erittäin vaikuttunut *nauraa*- Kopittelija
Kiva jos pidit :)
Äläpäs nyt siellä keljuile ! :D
Sen verran vallottomia noi sunkin runot tänään
ollut...
T. Herkkutatti ! ;D
- Belethiel
Sydän tietää; eilen, tänään, huomenna, hetkestä iäisyyteen kestää rakkaus. Kaunis runo, kiitos lukukokemuksesta.
- Kopittelija
tykkäsit... :)
joo kyllä sydän tietää, sitä on
vaikea huijata vaikka haluaisikin
sen äänen tukahduttaa...
Kiitos palautteestasi ! :)
- lindalinda1
kyllä sydän tietää ja Sinun runosi oli suloinen
tuulahdus tässä aamussa.
Kiitos Kopittelijalle.- Kopittelija
jossain vaiheessa sitä karkuun on turha juosta... jos ei sitten heti juokse... :D
Kiitos palautteestasi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777