Nikita Fouganthine

oksatiellä

Onko siis tosi että entinen juha valjakkala asuu kajaanissa oksatiellä..kuulemma puukostakin saanut jo kajaanissa.

11

5503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hää mahtannee olla??

Never höörd and ei vois wähempää kiinnostaakkaa,

• JValjakkala

Juha Valjalkalla alias fouganthine asuu nyt kajaanissa, Oksatiellä.
        Ei kai siinä mitään, kun paskaa ajaa niin paskaa kamppeeseenkin tarttuu.

Ihan kiva, ettätä tämmönnnekin rosvo tänne taas saadaan. Rosvo mikä rosvo, murhaaja...

• ne tänne haalii
        JValjakkala kirjoitti:

Juha Valjalkalla alias fouganthine asuu nyt kajaanissa, Oksatiellä.
        Ei kai siinä mitään, kun paskaa ajaa niin paskaa kamppeeseenkin tarttuu.

Ihan kiva, ettätä tämmönnnekin rosvo tänne taas saadaan. Rosvo mikä rosvo, murhaaja...

nainen tykkää jos on murhaaja tai joku muuten kuuluisuus, tanskalaisen polisimurhajanhan kanssa meni naimisiin suomalainen akka. Mitäpä mieltä olette.

• TOTTAko
        ne tänne haalii kirjoitti:

nainen tykkää jos on murhaaja tai joku muuten kuuluisuus, tanskalaisen polisimurhajanhan kanssa meni naimisiin suomalainen akka. Mitäpä mieltä olette.

Tämäkään...?!

• kuulostaa...
        ne tänne haalii kirjoitti:

...et oo tainu saaha naista sitten 80-luvun kun noin huolettaa!

• Perättömät huhut pois
        kuulostaa... kirjoitti:

...et oo tainu saaha naista sitten 80-luvun kun noin huolettaa!

Eipä asu Kajaanissa eikä ole saanut puukostakaan täällä..

• qwefd
        Perättömät huhut pois kirjoitti:

Eipä asu Kajaanissa eikä ole saanut puukostakaan täällä..

Käy itse katsomassa ja toteamassa asia.

• höpön löpö
        qwefd kirjoitti:

Käy itse katsomassa ja toteamassa asia.

ja mistä sä semmoista epäilet että valjakkala asuu oksatiellä????

• naapurin mies
        höpön löpö kirjoitti:

ja mistä sä semmoista epäilet että valjakkala asuu oksatiellä????

asuu minun naapurissa! juttelemme varmaan päivittäin ja on kujeet miehellä vieläkin mielessä! muutan pois koko kajaanista ku on tainnu tästä tulla suomen sikako

• millainen mies?
        naapurin mies kirjoitti:

asuu minun naapurissa! juttelemme varmaan päivittäin ja on kujeet miehellä vieläkin mielessä! muutan pois koko kajaanista ku on tainnu tästä tulla suomen sikako

Itsehän asun kätössä aika lähellä oksatietä (en viitsi tarkemmin kertoa). Pientä pelkoa riipii puseroon asua lähellä tunnettua kolmoismurhaajaa. Millainen mies hän on? Uskaltaako tässä enää astua ulos kaupassa käymään?

• Ette Vaan Osaa
        millainen mies? kirjoitti:

Itsehän asun kätössä aika lähellä oksatietä (en viitsi tarkemmin kertoa). Pientä pelkoa riipii puseroon asua lähellä tunnettua kolmoismurhaajaa. Millainen mies hän on? Uskaltaako tässä enää astua ulos kaupassa käymään?

käyttää sitä konetta, jonka ääressä istutte, muuhun kuin kirjoittamiseen suomi24-sivuille. Fouganthine ent. Valjakkala asuu Kontiomäessä, piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe