Onko eri

merkeillä

ajettavuudessa eroja? esin ohjaus, hytin melu ym...Kysymys raskaasta kalustosta.

9

1952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipide vaan

      Kyllähän nuo keskieuroopan merkit Iveco Man ja Daf ovat todella hiljaisia ja hyviä ajaa verrattuna Ruotsalais Suomalais tai Saksalais merkkeihin.

      • Pian eläkkeellä

        Kyllä tekniikka on mennyt etenpäin 60: luvulta autojen suhteen. Ajot aloitin Vanajalla ja senjälkeen kaikki muut merkit. Ikäni olen eurooppa kiertänyt, onneksi tuli sitä ikää että voi lopettaa. Nytten venäläiset ja puolalaiset hoitaa ne kuljetukset. Viimeiset vuodet ohjastin Daffia, siitä minä tykkäsin. Tosi hiljainen ohjaamo ja tekniikka pelitti, toisin kun Volvo ja Scania. Tuli niitä rokulipäiviä remontin takia. Tällä hetkellä mulla on alla Iveco Stralis. Näin sanon, sitä en anna pois. Paras veturi mikä mulla ikina ollut. Tosi hiljainen ja lämmin, mukava kabiina ja tekniikka pelaa. Ei tule huollon suhteen viivytyksiä ajoon, huoltoväli 120.000 km. Sääli jäädä eläkkeelle.


      • kuuluu?
        Pian eläkkeellä kirjoitti:

        Kyllä tekniikka on mennyt etenpäin 60: luvulta autojen suhteen. Ajot aloitin Vanajalla ja senjälkeen kaikki muut merkit. Ikäni olen eurooppa kiertänyt, onneksi tuli sitä ikää että voi lopettaa. Nytten venäläiset ja puolalaiset hoitaa ne kuljetukset. Viimeiset vuodet ohjastin Daffia, siitä minä tykkäsin. Tosi hiljainen ohjaamo ja tekniikka pelitti, toisin kun Volvo ja Scania. Tuli niitä rokulipäiviä remontin takia. Tällä hetkellä mulla on alla Iveco Stralis. Näin sanon, sitä en anna pois. Paras veturi mikä mulla ikina ollut. Tosi hiljainen ja lämmin, mukava kabiina ja tekniikka pelaa. Ei tule huollon suhteen viivytyksiä ajoon, huoltoväli 120.000 km. Sääli jäädä eläkkeelle.

        milloin iveco on muuttunut lämpimäksi, mitä olen kuullut kolleekoilta, ei hyvin kuuma hytti.


      • ovat luultavast
        kuuluu? kirjoitti:

        milloin iveco on muuttunut lämpimäksi, mitä olen kuullut kolleekoilta, ei hyvin kuuma hytti.

        ratinneet Euro Techiä, se oli viileä. Stralis on aivan eri luokkaa.


      • puhua mitä sattuu..
        Pian eläkkeellä kirjoitti:

        Kyllä tekniikka on mennyt etenpäin 60: luvulta autojen suhteen. Ajot aloitin Vanajalla ja senjälkeen kaikki muut merkit. Ikäni olen eurooppa kiertänyt, onneksi tuli sitä ikää että voi lopettaa. Nytten venäläiset ja puolalaiset hoitaa ne kuljetukset. Viimeiset vuodet ohjastin Daffia, siitä minä tykkäsin. Tosi hiljainen ohjaamo ja tekniikka pelitti, toisin kun Volvo ja Scania. Tuli niitä rokulipäiviä remontin takia. Tällä hetkellä mulla on alla Iveco Stralis. Näin sanon, sitä en anna pois. Paras veturi mikä mulla ikina ollut. Tosi hiljainen ja lämmin, mukava kabiina ja tekniikka pelaa. Ei tule huollon suhteen viivytyksiä ajoon, huoltoväli 120.000 km. Sääli jäädä eläkkeelle.

        Eräs isäntä sanoi näin: Scanialla ja Volvolla ajaa helposti toista miljoonaa ennen kun kannattaa edes harkita myyntiä. iveco, 700 tkm ajettuna, ei voi tehdä enää mitään. Sen jälkeen siihen taloon ei ole tullut eikä tule noita vitun fiiatteja. Miten muuten mahdut liikkumaan siellä straliksen nakkikopissa, sehän on suorastaan naurettavan ahdas eikä suunnittelussa ole tippaakaan ajateltu että jonkun pitää ihan oikeasti nukkua siellä. Makaronien lelu!


      • on näin.
        puhua mitä sattuu.. kirjoitti:

        Eräs isäntä sanoi näin: Scanialla ja Volvolla ajaa helposti toista miljoonaa ennen kun kannattaa edes harkita myyntiä. iveco, 700 tkm ajettuna, ei voi tehdä enää mitään. Sen jälkeen siihen taloon ei ole tullut eikä tule noita vitun fiiatteja. Miten muuten mahdut liikkumaan siellä straliksen nakkikopissa, sehän on suorastaan naurettavan ahdas eikä suunnittelussa ole tippaakaan ajateltu että jonkun pitää ihan oikeasti nukkua siellä. Makaronien lelu!

        Jos jatkat ajohommia vielä muutama vuosi, sinullekin annetaan Iveco.


      • volvo ja kaania
        puhua mitä sattuu.. kirjoitti:

        Eräs isäntä sanoi näin: Scanialla ja Volvolla ajaa helposti toista miljoonaa ennen kun kannattaa edes harkita myyntiä. iveco, 700 tkm ajettuna, ei voi tehdä enää mitään. Sen jälkeen siihen taloon ei ole tullut eikä tule noita vitun fiiatteja. Miten muuten mahdut liikkumaan siellä straliksen nakkikopissa, sehän on suorastaan naurettavan ahdas eikä suunnittelussa ole tippaakaan ajateltu että jonkun pitää ihan oikeasti nukkua siellä. Makaronien lelu!

        miehet puhuu, jos auto rahtiliikenteessä, niin miljoonakm, ei ole mikään suoritus miltään merkiltä, jos taas raskaissahommissa esim, pöllinajossa, niin miljoonaan km.iin joutuu jo vähän tekemään remppaa oli merkki mikä hyvänsä, joten suhteellisuuden tajua, liis.


      • Onko tuttu sävliltään...
        Pian eläkkeellä kirjoitti:

        Kyllä tekniikka on mennyt etenpäin 60: luvulta autojen suhteen. Ajot aloitin Vanajalla ja senjälkeen kaikki muut merkit. Ikäni olen eurooppa kiertänyt, onneksi tuli sitä ikää että voi lopettaa. Nytten venäläiset ja puolalaiset hoitaa ne kuljetukset. Viimeiset vuodet ohjastin Daffia, siitä minä tykkäsin. Tosi hiljainen ohjaamo ja tekniikka pelitti, toisin kun Volvo ja Scania. Tuli niitä rokulipäiviä remontin takia. Tällä hetkellä mulla on alla Iveco Stralis. Näin sanon, sitä en anna pois. Paras veturi mikä mulla ikina ollut. Tosi hiljainen ja lämmin, mukava kabiina ja tekniikka pelaa. Ei tule huollon suhteen viivytyksiä ajoon, huoltoväli 120.000 km. Sääli jäädä eläkkeelle.

        Pieni on mun maailmain...


    • ovat´´

      kuin henkilöautoissa. Joka merkissä ja mallissa on omansa, alustaratkaisut jne. Ja kaksi samanlaista autoa 300tkm ajettuna eroavat toisistaan kuin yö ja päivä.
      Merkkeihin en sen enempää ota kantaa. Makuasioita ja mielipiteitä ovatten hyvin pitkälti, työt tulee kaikilla hoidettua kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1867
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1757
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1343
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      70
      1158
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      889
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      815
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      787
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      755
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      747
    Aihe