Onko eri

merkeillä

ajettavuudessa eroja? esin ohjaus, hytin melu ym...Kysymys raskaasta kalustosta.

9

2013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipide vaan

      Kyllähän nuo keskieuroopan merkit Iveco Man ja Daf ovat todella hiljaisia ja hyviä ajaa verrattuna Ruotsalais Suomalais tai Saksalais merkkeihin.

      • Pian eläkkeellä

        Kyllä tekniikka on mennyt etenpäin 60: luvulta autojen suhteen. Ajot aloitin Vanajalla ja senjälkeen kaikki muut merkit. Ikäni olen eurooppa kiertänyt, onneksi tuli sitä ikää että voi lopettaa. Nytten venäläiset ja puolalaiset hoitaa ne kuljetukset. Viimeiset vuodet ohjastin Daffia, siitä minä tykkäsin. Tosi hiljainen ohjaamo ja tekniikka pelitti, toisin kun Volvo ja Scania. Tuli niitä rokulipäiviä remontin takia. Tällä hetkellä mulla on alla Iveco Stralis. Näin sanon, sitä en anna pois. Paras veturi mikä mulla ikina ollut. Tosi hiljainen ja lämmin, mukava kabiina ja tekniikka pelaa. Ei tule huollon suhteen viivytyksiä ajoon, huoltoväli 120.000 km. Sääli jäädä eläkkeelle.


      • kuuluu?
        Pian eläkkeellä kirjoitti:

        Kyllä tekniikka on mennyt etenpäin 60: luvulta autojen suhteen. Ajot aloitin Vanajalla ja senjälkeen kaikki muut merkit. Ikäni olen eurooppa kiertänyt, onneksi tuli sitä ikää että voi lopettaa. Nytten venäläiset ja puolalaiset hoitaa ne kuljetukset. Viimeiset vuodet ohjastin Daffia, siitä minä tykkäsin. Tosi hiljainen ohjaamo ja tekniikka pelitti, toisin kun Volvo ja Scania. Tuli niitä rokulipäiviä remontin takia. Tällä hetkellä mulla on alla Iveco Stralis. Näin sanon, sitä en anna pois. Paras veturi mikä mulla ikina ollut. Tosi hiljainen ja lämmin, mukava kabiina ja tekniikka pelaa. Ei tule huollon suhteen viivytyksiä ajoon, huoltoväli 120.000 km. Sääli jäädä eläkkeelle.

        milloin iveco on muuttunut lämpimäksi, mitä olen kuullut kolleekoilta, ei hyvin kuuma hytti.


      • ovat luultavast
        kuuluu? kirjoitti:

        milloin iveco on muuttunut lämpimäksi, mitä olen kuullut kolleekoilta, ei hyvin kuuma hytti.

        ratinneet Euro Techiä, se oli viileä. Stralis on aivan eri luokkaa.


      • puhua mitä sattuu..
        Pian eläkkeellä kirjoitti:

        Kyllä tekniikka on mennyt etenpäin 60: luvulta autojen suhteen. Ajot aloitin Vanajalla ja senjälkeen kaikki muut merkit. Ikäni olen eurooppa kiertänyt, onneksi tuli sitä ikää että voi lopettaa. Nytten venäläiset ja puolalaiset hoitaa ne kuljetukset. Viimeiset vuodet ohjastin Daffia, siitä minä tykkäsin. Tosi hiljainen ohjaamo ja tekniikka pelitti, toisin kun Volvo ja Scania. Tuli niitä rokulipäiviä remontin takia. Tällä hetkellä mulla on alla Iveco Stralis. Näin sanon, sitä en anna pois. Paras veturi mikä mulla ikina ollut. Tosi hiljainen ja lämmin, mukava kabiina ja tekniikka pelaa. Ei tule huollon suhteen viivytyksiä ajoon, huoltoväli 120.000 km. Sääli jäädä eläkkeelle.

        Eräs isäntä sanoi näin: Scanialla ja Volvolla ajaa helposti toista miljoonaa ennen kun kannattaa edes harkita myyntiä. iveco, 700 tkm ajettuna, ei voi tehdä enää mitään. Sen jälkeen siihen taloon ei ole tullut eikä tule noita vitun fiiatteja. Miten muuten mahdut liikkumaan siellä straliksen nakkikopissa, sehän on suorastaan naurettavan ahdas eikä suunnittelussa ole tippaakaan ajateltu että jonkun pitää ihan oikeasti nukkua siellä. Makaronien lelu!


      • on näin.
        puhua mitä sattuu.. kirjoitti:

        Eräs isäntä sanoi näin: Scanialla ja Volvolla ajaa helposti toista miljoonaa ennen kun kannattaa edes harkita myyntiä. iveco, 700 tkm ajettuna, ei voi tehdä enää mitään. Sen jälkeen siihen taloon ei ole tullut eikä tule noita vitun fiiatteja. Miten muuten mahdut liikkumaan siellä straliksen nakkikopissa, sehän on suorastaan naurettavan ahdas eikä suunnittelussa ole tippaakaan ajateltu että jonkun pitää ihan oikeasti nukkua siellä. Makaronien lelu!

        Jos jatkat ajohommia vielä muutama vuosi, sinullekin annetaan Iveco.


      • volvo ja kaania
        puhua mitä sattuu.. kirjoitti:

        Eräs isäntä sanoi näin: Scanialla ja Volvolla ajaa helposti toista miljoonaa ennen kun kannattaa edes harkita myyntiä. iveco, 700 tkm ajettuna, ei voi tehdä enää mitään. Sen jälkeen siihen taloon ei ole tullut eikä tule noita vitun fiiatteja. Miten muuten mahdut liikkumaan siellä straliksen nakkikopissa, sehän on suorastaan naurettavan ahdas eikä suunnittelussa ole tippaakaan ajateltu että jonkun pitää ihan oikeasti nukkua siellä. Makaronien lelu!

        miehet puhuu, jos auto rahtiliikenteessä, niin miljoonakm, ei ole mikään suoritus miltään merkiltä, jos taas raskaissahommissa esim, pöllinajossa, niin miljoonaan km.iin joutuu jo vähän tekemään remppaa oli merkki mikä hyvänsä, joten suhteellisuuden tajua, liis.


      • Onko tuttu sävliltään...
        Pian eläkkeellä kirjoitti:

        Kyllä tekniikka on mennyt etenpäin 60: luvulta autojen suhteen. Ajot aloitin Vanajalla ja senjälkeen kaikki muut merkit. Ikäni olen eurooppa kiertänyt, onneksi tuli sitä ikää että voi lopettaa. Nytten venäläiset ja puolalaiset hoitaa ne kuljetukset. Viimeiset vuodet ohjastin Daffia, siitä minä tykkäsin. Tosi hiljainen ohjaamo ja tekniikka pelitti, toisin kun Volvo ja Scania. Tuli niitä rokulipäiviä remontin takia. Tällä hetkellä mulla on alla Iveco Stralis. Näin sanon, sitä en anna pois. Paras veturi mikä mulla ikina ollut. Tosi hiljainen ja lämmin, mukava kabiina ja tekniikka pelaa. Ei tule huollon suhteen viivytyksiä ajoon, huoltoväli 120.000 km. Sääli jäädä eläkkeelle.

        Pieni on mun maailmain...


    • ovat´´

      kuin henkilöautoissa. Joka merkissä ja mallissa on omansa, alustaratkaisut jne. Ja kaksi samanlaista autoa 300tkm ajettuna eroavat toisistaan kuin yö ja päivä.
      Merkkeihin en sen enempää ota kantaa. Makuasioita ja mielipiteitä ovatten hyvin pitkälti, työt tulee kaikilla hoidettua kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

      Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      42
      3483
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

      Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      14
      2868
    3. Menen nyt koisimaan

      Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2554
    4. onko kaivattusi

      vaarallinen? :D
      Ikävä
      68
      2173
    5. Haluaisin rakastaa sinua

      Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      18
      2101
    6. Olisiko sinulla

      Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      42
      2037
    7. Pieni galluppi

      Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      56
      1891
    8. Oletko uhriutuja?

      vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1686
    9. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

      Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1528
    10. Kenet molemmat

      Sä haluat mies?
      Ikävä
      17
      1405
    Aihe