Onko eri

merkeillä

ajettavuudessa eroja? esin ohjaus, hytin melu ym...Kysymys raskaasta kalustosta.

9

2006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipide vaan

Kyllähän nuo keskieuroopan merkit Iveco Man ja Daf ovat todella hiljaisia ja hyviä ajaa verrattuna Ruotsalais Suomalais tai Saksalais merkkeihin.

• Pian eläkkeellä

Kyllä tekniikka on mennyt etenpäin 60: luvulta autojen suhteen. Ajot aloitin Vanajalla ja senjälkeen kaikki muut merkit. Ikäni olen eurooppa kiertänyt, onneksi tuli sitä ikää että voi lopettaa. Nytten venäläiset ja puolalaiset hoitaa ne kuljetukset. Viimeiset vuodet ohjastin Daffia, siitä minä tykkäsin. Tosi hiljainen ohjaamo ja tekniikka pelitti, toisin kun Volvo ja Scania. Tuli niitä rokulipäiviä remontin takia. Tällä hetkellä mulla on alla Iveco Stralis. Näin sanon, sitä en anna pois. Paras veturi mikä mulla ikina ollut. Tosi hiljainen ja lämmin, mukava kabiina ja tekniikka pelaa. Ei tule huollon suhteen viivytyksiä ajoon, huoltoväli 120.000 km. Sääli jäädä eläkkeelle.

• kuuluu?
        Pian eläkkeellä kirjoitti:

Kyllä tekniikka on mennyt etenpäin 60: luvulta autojen suhteen. Ajot aloitin Vanajalla ja senjälkeen kaikki muut merkit. Ikäni olen eurooppa kiertänyt, onneksi tuli sitä ikää että voi lopettaa. Nytten venäläiset ja puolalaiset hoitaa ne kuljetukset. Viimeiset vuodet ohjastin Daffia, siitä minä tykkäsin. Tosi hiljainen ohjaamo ja tekniikka pelitti, toisin kun Volvo ja Scania. Tuli niitä rokulipäiviä remontin takia. Tällä hetkellä mulla on alla Iveco Stralis. Näin sanon, sitä en anna pois. Paras veturi mikä mulla ikina ollut. Tosi hiljainen ja lämmin, mukava kabiina ja tekniikka pelaa. Ei tule huollon suhteen viivytyksiä ajoon, huoltoväli 120.000 km. Sääli jäädä eläkkeelle.

milloin iveco on muuttunut lämpimäksi, mitä olen kuullut kolleekoilta, ei hyvin kuuma hytti.

• ovat luultavast
        kuuluu? kirjoitti:

milloin iveco on muuttunut lämpimäksi, mitä olen kuullut kolleekoilta, ei hyvin kuuma hytti.

ratinneet Euro Techiä, se oli viileä. Stralis on aivan eri luokkaa.

• puhua mitä sattuu..

Eräs isäntä sanoi näin: Scanialla ja Volvolla ajaa helposti toista miljoonaa ennen kun kannattaa edes harkita myyntiä. iveco, 700 tkm ajettuna, ei voi tehdä enää mitään. Sen jälkeen siihen taloon ei ole tullut eikä tule noita vitun fiiatteja. Miten muuten mahdut liikkumaan siellä straliksen nakkikopissa, sehän on suorastaan naurettavan ahdas eikä suunnittelussa ole tippaakaan ajateltu että jonkun pitää ihan oikeasti nukkua siellä. Makaronien lelu!

• on näin.
        puhua mitä sattuu.. kirjoitti:

Eräs isäntä sanoi näin: Scanialla ja Volvolla ajaa helposti toista miljoonaa ennen kun kannattaa edes harkita myyntiä. iveco, 700 tkm ajettuna, ei voi tehdä enää mitään. Sen jälkeen siihen taloon ei ole tullut eikä tule noita vitun fiiatteja. Miten muuten mahdut liikkumaan siellä straliksen nakkikopissa, sehän on suorastaan naurettavan ahdas eikä suunnittelussa ole tippaakaan ajateltu että jonkun pitää ihan oikeasti nukkua siellä. Makaronien lelu!

Jos jatkat ajohommia vielä muutama vuosi, sinullekin annetaan Iveco.

• volvo ja kaania
        puhua mitä sattuu.. kirjoitti:

miehet puhuu, jos auto rahtiliikenteessä, niin miljoonakm, ei ole mikään suoritus miltään merkiltä, jos taas raskaissahommissa esim, pöllinajossa, niin miljoonaan km.iin joutuu jo vähän tekemään remppaa oli merkki mikä hyvänsä, joten suhteellisuuden tajua, liis.

• Onko tuttu sävliltään...

Pieni on mun maailmain...

• ovat´´

kuin henkilöautoissa. Joka merkissä ja mallissa on omansa, alustaratkaisut jne. Ja kaksi samanlaista autoa 300tkm ajettuna eroavat toisistaan kuin yö ja päivä.
      Merkkeihin en sen enempää ota kantaa. Makuasioita ja mielipiteitä ovatten hyvin pitkälti, työt tulee kaikilla hoidettua kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      182
      11099
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      48
      4492
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      69
      4188
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      198
      3684
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      102
      3504
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3350
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      2000
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1335
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1040
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      278
      1005
    Aihe