Onko eri

merkeillä

ajettavuudessa eroja? esin ohjaus, hytin melu ym...Kysymys raskaasta kalustosta.

9

2020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipide vaan

Kyllähän nuo keskieuroopan merkit Iveco Man ja Daf ovat todella hiljaisia ja hyviä ajaa verrattuna Ruotsalais Suomalais tai Saksalais merkkeihin.

• Pian eläkkeellä

Kyllä tekniikka on mennyt etenpäin 60: luvulta autojen suhteen. Ajot aloitin Vanajalla ja senjälkeen kaikki muut merkit. Ikäni olen eurooppa kiertänyt, onneksi tuli sitä ikää että voi lopettaa. Nytten venäläiset ja puolalaiset hoitaa ne kuljetukset. Viimeiset vuodet ohjastin Daffia, siitä minä tykkäsin. Tosi hiljainen ohjaamo ja tekniikka pelitti, toisin kun Volvo ja Scania. Tuli niitä rokulipäiviä remontin takia. Tällä hetkellä mulla on alla Iveco Stralis. Näin sanon, sitä en anna pois. Paras veturi mikä mulla ikina ollut. Tosi hiljainen ja lämmin, mukava kabiina ja tekniikka pelaa. Ei tule huollon suhteen viivytyksiä ajoon, huoltoväli 120.000 km. Sääli jäädä eläkkeelle.

• kuuluu?
        Pian eläkkeellä kirjoitti:

Kyllä tekniikka on mennyt etenpäin 60: luvulta autojen suhteen. Ajot aloitin Vanajalla ja senjälkeen kaikki muut merkit. Ikäni olen eurooppa kiertänyt, onneksi tuli sitä ikää että voi lopettaa. Nytten venäläiset ja puolalaiset hoitaa ne kuljetukset. Viimeiset vuodet ohjastin Daffia, siitä minä tykkäsin. Tosi hiljainen ohjaamo ja tekniikka pelitti, toisin kun Volvo ja Scania. Tuli niitä rokulipäiviä remontin takia. Tällä hetkellä mulla on alla Iveco Stralis. Näin sanon, sitä en anna pois. Paras veturi mikä mulla ikina ollut. Tosi hiljainen ja lämmin, mukava kabiina ja tekniikka pelaa. Ei tule huollon suhteen viivytyksiä ajoon, huoltoväli 120.000 km. Sääli jäädä eläkkeelle.

milloin iveco on muuttunut lämpimäksi, mitä olen kuullut kolleekoilta, ei hyvin kuuma hytti.

• ovat luultavast
        kuuluu? kirjoitti:

milloin iveco on muuttunut lämpimäksi, mitä olen kuullut kolleekoilta, ei hyvin kuuma hytti.

ratinneet Euro Techiä, se oli viileä. Stralis on aivan eri luokkaa.

• puhua mitä sattuu..

Eräs isäntä sanoi näin: Scanialla ja Volvolla ajaa helposti toista miljoonaa ennen kun kannattaa edes harkita myyntiä. iveco, 700 tkm ajettuna, ei voi tehdä enää mitään. Sen jälkeen siihen taloon ei ole tullut eikä tule noita vitun fiiatteja. Miten muuten mahdut liikkumaan siellä straliksen nakkikopissa, sehän on suorastaan naurettavan ahdas eikä suunnittelussa ole tippaakaan ajateltu että jonkun pitää ihan oikeasti nukkua siellä. Makaronien lelu!

• on näin.
        puhua mitä sattuu.. kirjoitti:

Eräs isäntä sanoi näin: Scanialla ja Volvolla ajaa helposti toista miljoonaa ennen kun kannattaa edes harkita myyntiä. iveco, 700 tkm ajettuna, ei voi tehdä enää mitään. Sen jälkeen siihen taloon ei ole tullut eikä tule noita vitun fiiatteja. Miten muuten mahdut liikkumaan siellä straliksen nakkikopissa, sehän on suorastaan naurettavan ahdas eikä suunnittelussa ole tippaakaan ajateltu että jonkun pitää ihan oikeasti nukkua siellä. Makaronien lelu!

Jos jatkat ajohommia vielä muutama vuosi, sinullekin annetaan Iveco.

• volvo ja kaania
        puhua mitä sattuu.. kirjoitti:

miehet puhuu, jos auto rahtiliikenteessä, niin miljoonakm, ei ole mikään suoritus miltään merkiltä, jos taas raskaissahommissa esim, pöllinajossa, niin miljoonaan km.iin joutuu jo vähän tekemään remppaa oli merkki mikä hyvänsä, joten suhteellisuuden tajua, liis.

• Onko tuttu sävliltään...

Pieni on mun maailmain...

• ovat´´

kuin henkilöautoissa. Joka merkissä ja mallissa on omansa, alustaratkaisut jne. Ja kaksi samanlaista autoa 300tkm ajettuna eroavat toisistaan kuin yö ja päivä.
      Merkkeihin en sen enempää ota kantaa. Makuasioita ja mielipiteitä ovatten hyvin pitkälti, työt tulee kaikilla hoidettua kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2551
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe