Elikkäs. Jos olisit tutustunut netissä johonkin mukavaan henkilöön jonka kanssa juttu luistais, mutta et ois koskaan nähny tätä kyseistä henkilöä, niin haluaisitko nähdä hänet ihan livenä vaiko pelkän kuvan vain?
Olisitko siis valmis tapaamaan netissä tavattua henkilöä ennen kuin olisit nähnyt hänestä minkäänlaista kuvaa?
Ihan mielenkiinnosta vain kyselen mielipiteitänne ja kertokaa jos haluatte tarkennusta selitykseen, voi nimittäin olla aika sekava. :D
Ja kertokaa kaikenlaisia kokemuksia ja muita. Mieluiten ikä ja sukupuoli näkyviin. :)
Ensin kuva, sitten vasta livenä?
6
590
Vastaukset
- ...
no siis olisin valmis tapaamaan jonkun ennenkuin näen kuvan, mutta mistä tunnistaisin ihmisen jota etsin.
- Utelias*
Tuosta toisen tunnistamisesta: Voisi vaikka sopia mesessä tms. että mistä tunnistaa toisen. Vaikka punaisista tennareista tai takin rinnukseen kiinnitetystä ruususta. Keinojahan on monia! :)
- tytttöööööö
Kyllä mä kuvan haluaisin nähdä ennen kun ketään meen tapaan. Ihan jo senkin takia, että se antaa ihmisestä luotettavamman kuvan/voin varmistaa, että ei ole mikään feikki. Tai no, tokihan voi lähettää jonkun ihan muun ihmisen kuvan, mutta tälläinen sitten tuskin on valmis tapaamaan livenäkään.
Ja kyllä, olen siinä mielessä pinnallinen, että en haluaisi treffata sellaista ihmistä, jonka ulkonäkö mahdollisesti oikeasti ällöttäisi mua. En kaipaa ihmisiltä mallin ulkonäköä, mutta omasta ulkonäöstä ja hygieniasta kuitenkin pitää huolehtia. - ehrehehjtjt
Oon tavannut kummallakin tavalla.
Mieluummin suosin ehkä kuvan näkemistä, koska se tuntuu hieman luotettavammalta. Voi samalla katsoa tyypin kommentteja, onko ne ihan okei.
Mutta toisaalta kuvaa ei kannata käyttää ehdottomana totuutena. Kuva on siis "luotettavuuden merkki," mutta muuhun sitä ei kannata käyttää. Olen saanut kuvista aivan vääränlaisiaKIN käsityksiä ihmisistä. "Höppänä väripäinen metsänpeikkofriikki" olikin suorasanainen ja rohkea tyttö. Semmosta sattuu.
Tyttö 18veee.
Itse pidän kuvien kertomista kohtelaisuutena. Ja jos pitää itseään tositosi rumana, niin kumpi pahempi: kerrot kuvasi ja tyyppi peruu tapaamisen vaisusti, vai että meet sinne paikanpäälle, tyyppi saa sätkyn ja koko juttu pilalla? Muutenkin helpompi sulatella ihmisten erikoisuuksia kun tietää ne ennen tapaamista. Kyllä mä pettyisin jos Arska16v tulis tapaamispaikalle yllättäen pyörätuolilla. Asiassa ei olisi mitään pahaa jos olisin tiennyt etukäteen. - Zodium
No sanoisin et haluaisin nähdä kuvan, ennenkuin meen tapaamaan tyyppiä.
- joo oon
kyl aika pinnallinen. mut silti haluun nähä kenen kaa meen treffaa ku jos se onki joku iha hirveen karsee kyklooppi kumihuuli. ku tytön pitäs olla myös sillee et on ilo silmälle. :D mut ei se haittaa jos on ruma ku sit kuiteski jossai vaihees löytyy sopiva poika/tyttö :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43703SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933609Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713322Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311516
- 321471
- 911393
- 151323