Lippu jalkapallopeliin?

Real-fani

Onko tietoa, miten Real Madridin peleihin on lippuja saatavilla Madridista paikan päältä ostamalla 1-2vrk ennen ottelua? Nettikaupat pyytävät lipuista niin törkeitä hintoja, ettei viitsisi tuhlata rahojaan, jos on edes jotain mahdollisuuksia saada normaalihintainen lippu paikan päältä. Tai tietääkö joku sopuhintaisen nettilippukaupan?

8

3340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peliin

      Oletko yrittänyt Real Madridin internet -sivuilta etsiä? Esim. FC Barcelonan nettisivuilta pystyy ostamaan normaalihintaisija lippuja. Jos Real Madridin nettisivuilta et löydä tietoa, käy stadionilla Madridissa, usein lippukauppa/luukku on stadionin yhteydessä ja virallisia lippukauppoja kaupungilla. Myös paikanpäällä kannattaa paikallisilta kysyä ellet muuten löydä tietoa.

    • Kokemusta on

      Realin kotiotteluihin Bernabeulle ei lippujen saaminen ole ihan yksinkertaista. Bernabeun lipunmyynnistä voit käydä kyselemässä päivää ennen peliä. Itse kävin ja eioota oli myynnissä, vaikka kyseessä ei edes ollut mikään esim. Atleticoa tai Valenciaa vastaan käytävä ottelu vaan vastustaja oli Almeria.

      Ostin sitten jobbarilta noin tuplahintaisen lipun, koska muutakaan vaihtoehtoa ei ollut. Kiva jännätä sitten yli vuorokausi sitä, että mahtaako olla aito lippu. Ensi kerralla kun Realin peliin olen menossa turvaudun kyllä nettivälittäjään, vaikka se melkein saman maksaakin kuin pimeä. Liput ovat ainakin aitoja.

      Servicaixa.comin kautta saa Barcelonan ja Atleticon peleihin ostettua lippuja. Maksu luottokortilla ja nouto stadionilta jos kortti on ei-espanjalainen. Espanjalaisella luottokortilla liput saa ServiCaixan automaatista haettua. Itse ostin ServiCaixasta kaksi lippua Atletico Madridin peliin Vicente Calderonille ensi kuulle. Sieltä saa myös mm. konserttilippuja ostettua. Näytti olevan muuten Madonnan konserttiinkin samaiselle Vicente Calderonille vielä paikkoja jäljellä.

      • ...

        Itsellä olisi tarkoitus hankkia liput Servicaixan kautta ensi kuun puolivälissä olevaan Athletico-Valencia peliin.

        Voiko varatut liput hakea Vicente Calderonilta vielä pari tuntia ennen ottelun alkua? Miten stadionin lippuluukku muuten on avoinna?


      • Kokemusta on
        ... kirjoitti:

        Itsellä olisi tarkoitus hankkia liput Servicaixan kautta ensi kuun puolivälissä olevaan Athletico-Valencia peliin.

        Voiko varatut liput hakea Vicente Calderonilta vielä pari tuntia ennen ottelun alkua? Miten stadionin lippuluukku muuten on avoinna?

        Heititpä pahan. Jostain muistan lukeneeni, taisi muuten olla Servicaixasta tilausta tehdessäni, että liput ovat Calderonilta lunastettavissa ihan ottelun alkuun saakka.

        Ainoa info , minkä löysin maileistani on tuo alla oleva, mutta ei siitäkään tuo kysymäsi asia kyllä selviä:


        "...in the venue itself

        The tickets bought with a card that was not issued in Spain can only be collected in the ticket office at the venue, where you should present the card you used to make your purchase and an official identity document"

        Vaan pääsiäisen jälkeisen viikonlopun jälkeen saatan olla viisaampi. Nuo Valencia pelin liput eivät näemmä vielä ole edes myynnissä. Kannattaa muuten olla tarkkana, Valencia vetää todennäköisesti ihan eri tavalla yleisöä, kuin esim. Numancia, jota vastaan Atletico pelaa kun minä sinne menen, siihenkään peliin ei näemmä enää ole kuin alle 2000 lippua myymättä.


      • ...
        Kokemusta on kirjoitti:

        Heititpä pahan. Jostain muistan lukeneeni, taisi muuten olla Servicaixasta tilausta tehdessäni, että liput ovat Calderonilta lunastettavissa ihan ottelun alkuun saakka.

        Ainoa info , minkä löysin maileistani on tuo alla oleva, mutta ei siitäkään tuo kysymäsi asia kyllä selviä:


        "...in the venue itself

        The tickets bought with a card that was not issued in Spain can only be collected in the ticket office at the venue, where you should present the card you used to make your purchase and an official identity document"

        Vaan pääsiäisen jälkeisen viikonlopun jälkeen saatan olla viisaampi. Nuo Valencia pelin liput eivät näemmä vielä ole edes myynnissä. Kannattaa muuten olla tarkkana, Valencia vetää todennäköisesti ihan eri tavalla yleisöä, kuin esim. Numancia, jota vastaan Atletico pelaa kun minä sinne menen, siihenkään peliin ei näemmä enää ole kuin alle 2000 lippua myymättä.

        Joo tiedän kyllä, että Valencia-pelin liput saattavat mennä nopeasti...senpä takia yritänkin olla nopea heti kun liput tulevat myyntiin Servicaixaan. Kuinka paljon ennen peliä ne muuten tulevat sinne myyntiin??

        Jos saat noista noista aukioloajoista ja lipun noudosta jotain uutta tietoa matkasi aikana niin olisin enemmän kuin kiitollinen, jos voisit niistä kertoa. Hyvää matkaa!


      • ...
        Kokemusta on kirjoitti:

        Heititpä pahan. Jostain muistan lukeneeni, taisi muuten olla Servicaixasta tilausta tehdessäni, että liput ovat Calderonilta lunastettavissa ihan ottelun alkuun saakka.

        Ainoa info , minkä löysin maileistani on tuo alla oleva, mutta ei siitäkään tuo kysymäsi asia kyllä selviä:


        "...in the venue itself

        The tickets bought with a card that was not issued in Spain can only be collected in the ticket office at the venue, where you should present the card you used to make your purchase and an official identity document"

        Vaan pääsiäisen jälkeisen viikonlopun jälkeen saatan olla viisaampi. Nuo Valencia pelin liput eivät näemmä vielä ole edes myynnissä. Kannattaa muuten olla tarkkana, Valencia vetää todennäköisesti ihan eri tavalla yleisöä, kuin esim. Numancia, jota vastaan Atletico pelaa kun minä sinne menen, siihenkään peliin ei näemmä enää ole kuin alle 2000 lippua myymättä.

        No miten lippujen nouto sujui? Saitko selville Vicente Calderonin aukioloaikoja ja sitä mihin asti lippuja voi noutaa? Onko mitään muita vinkkejä??


    • madridista

      Itse seurasin Real Madridin nettisivuilta, milloin liput tulevat myyntiin ja menin ilmoitettuna päivänä ja kellonaikana(pari päivää ennen peliä) stadionille hyvissä ajoin lippua jonottelemaan. Jo tuntia ennen lipunmyynnin aloittamista oli ihmisiä jonottamassa, joten ajoissa kannattaa mennä. Lippuja myydään vielä pelipäivänäkin, mutta silloin voi olla hankala niitä saada.

      Lippujen saaminen riippuu tietysti vastustajasta, tilanteesta La Ligassa sekä matsin ajankohdasta (espanjalaisten loma-aikoina on helpompaa saada lippuja).

    • MiuMauMui

      Netissä on useita (esim www.madrid-tickets.com) sivustoja, joiden kautta saa lippuja kohtuu hintaan.

      Minusta on järkevämpää maksaa lipusta hieman enemmän kuin paikanpäällä ja olla siten varma, että pääsee matsin myös katsomaan.

      Paikan päätä Realin matseihin on hankala saada lippuja, onnea yritykseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1640
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      71
      1313
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1238
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      179
      1045
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      152
      1010
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      994
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      882
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      60
      851
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      784
    Aihe